Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#22) opr válasza Döglött Róka (#20) üzenetére


opr
(addikt)

Nem azt mondtam, hogy benak. Erto olvasas nem art az archoz, plane ha ugy allsz neki az embernek, hogy mit ugat. Azt irtam, hogy a vilag egyik legnagyobb cegenek a letezo legdragabb, felsopolcos termeke (ami amugy meg jo is, konkretan En is majdnem ilyet vettem) a sajat szoftvervel nem mukodik megfeleloen es utana a javitasra harom honapot kell varni, az boven ad okot a tulajoknak anyazni.
Mert surface termeket pont akkor veszek, ha azert workstation kategorias gep nem kell, de szeretnek biztos lenni benne, hogy MS oldalon minden flottul fog menni.

Ami szamomra, mint vegfelhasznalo elfogadhato lett volna:
- Eleve nem jelenik meg a frissites
- 1,5 honapon beluli hibajavitas (ennyi kell, ezt megertem)
- De ha esetleg megsem jon ki 1,5 honapon belul, mert akkora adag szar kerult a palacsintaba, akkor is folyamatos kommunikacio, statuszreport a felhasznalok fele, esetleg mikor mar latszik a feny az alagut vegen, egy elore megadott deadline.

Ehhez kepest amit kaptak az emberek, az az, hogy: Szar, bocs. Harom honap csend utan: Itt van, nesze. Plusz olyan embert a forumba, aki ha valaki megkerdojelezi, hogy ezt megis hogy gondolta a kedves MS, akkor nekiesik, hogy mit ugat.

[ Szerkesztve ]

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.