Új hozzászólás Aktív témák

  • mr_ricsi

    veterán

    válasz hcl #31 üzenetére

    ""A minőségi kapcsolások tervezésekor akár minden egyes ellenállásra megvizsgálják, hogy az milyen irányba változhat az idők során,"
    Hááááát azért ez egy kicsit túlzás"

    Az "elektro CAD"-féle progik korában? Hogyan lenne már az? Az áramkör szimulációknak része kell legyen, hogy a különféle haváriákra is lefuttassák. Az más kérdés, hogy a gazdaságos dzsunkagyártók ezt is elsprórolják, vagy nem is használnak CAD progikat.

    A Codegen tápokban évekig lehetett figyelni, hogy az újabb verziókban hogyan másznak miliméterenként arrébb a legforróbb bordák tövébe telepített elektrolit kondik. Tesztelték a vásárlók, és amikor gariban már nem érkeztek vissza a tápok, akkor a kondik megtalálták a helyüket.

    "Hiszen akkor ez nem lenne :"
    Minden eseményt lehetetlenség előre látni. Néha a repülőgépek is lezuhannak, és akkor a tervezők mosakodnak, hogy bocs, de arra nem gondoltunk, hogy működő vulkán felett is vezethet légifolyosó, például.

    "...éspedig lehet, mert van, akinek márkás táp küldte el a gépét."
    Merciben vagy BMW-ben is halnak meg emberek, de Marutiban kicsit nagyobb eséllyel...

    "Csak arra próbáltam rávilágítani, hogy nem feltétlen kell megdöglenie egy óccó tápegységnek. Főleg nem magától."
    A Vargáné vagy az Acorp magától halt. Minél többet álltak áram alatt készenlétben, annál nagyobb volt az esélye, hogy a szent háborúban az al kaida oldalára álljanak.

    "Aki meg egy 4-6-8-sok magos gépet 400W-os Codegennel hajt, az amúgy sem normális..."
    Itt egy teszt, ahol a 460W-os Codegen fél terhelésen kilehelte a lelkét.
    Itt pedig egy link egy másik tesztre, és a hevenyészett fordítás.
    Szerintem a Codegenre mást sem érdemes bízni, de úgysem tudlak meggyőzni, felesleges is próbálkoznom.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés