Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eastman
addikt
...ez az eset a pilóta bosszú reakciója volt, hogy akkor viszont ő betű szerint betart minden szabályt.
Ami - tegyük hozzá - minden utas és a személyzet érdeke is.
Anno homáron fakadt ki valaki, hogy nem azt kapta az Eurowingstől amit várt. Erre valaki viszontkérdezett, hogy "azokkal akarsz utazni ahol a pilóta nekivezette a hegynek az utasszállítót?" Tehát az álmoskönyv szerint nem szerencsés, ha elégedetlen a pilóta.
#28
Haver félreállt a kpm-nek, miután fél éve könyörgött a főnökének, hogy cserélje le a tükörradiál szettet a soktonnás billencsen. Aztán köszönt és hagyta, hogy azok végezzék a dolgukat. Hány életet mentett meg a sajátján túl?[ Szerkesztve ]
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
Wlac
Ármester
Ha az a helyzet, amit korábban írtam, akkor nem voltak veszélyeztetve az utasok. Az, hogy a gép alacsonyabb korlátozott felszálló súllyal rendelkezik, mint ami szükséges lett volna, szimplán adminisztrációs dolog. Éppen felszállhatott volna, csak aztán ha ez egy ellenőrzés során kibukik, akkor az egész légitársaság lehúzhatja a rolót.
bambano #21: azért a földön, mert felszállni nem szállhatott fel ekkora súllyal.
nullpoint #23: éppen lehet, hogy ezt meg lehetne csinálni, azonban a közúti ellenőrzés sokkal lazább. A repülőgépek összes önerőből végzett mozgása rögzítve van, minden egyes repülés papírja évekre visszamenőleg archiválva. Ha egy ellenőr meg akarja nézni, hogy három éve június 26-án milyen adatokkal szállt fel a gép: üzemanyag, tényleges súly, utasok és poggyászok száma, súlypont. Még azt is látja, hogy a gépajtóban hány babakocsit kellett elvenni. Itt ezért működhet az alacsonyabb kategóriára papírozás. Gondolom egy átlagembernek nincs kedve egy ilyen füzetet vezetni (amit természetesen a büntetőjogi felelőssége teljes tudatában kell tölteni).
Somatom #33: van a gépeknek egy úgynevezett MEL-je (Minimum Equipment List), ami alapján meg lehet-e határozni, hogy egy gép alkalmas-e a repülésre vagy nem. Gondolom, hogy a leeresztő rendszer hibája kívül esett a minimális feltételeken, ezért repülhetett a gép. Azt zárójelben jegyzem meg, hogy évekig dolgoztam a gépek alatt és soha nem hallottam olyanról, hogy le kellett volna fejni a felesleges üzemanyagot.
Egyébként sok mindent láttam már a reptéren, de pont a Ryanair gépek műszaki állapotával kapcsolatban nem látok okot a félelemre. A budapesti bázisú gépeken minden estre szerelő jár körbe, nem egyszer "oktatott" engem is a dolgokról. Nem hülye ő sem, nem ír alá olyan dolgot, amit nem javított ki, mert nem akar börtönbe kerülni, a pilóta pedig nem fog felszállni, ha azt látja, hogy a gép nem alkalmas az útra, mert ő is élni akar. De ha ez "megnyugtat" bárkit is, a nagy légitársaságok gépei is rendszeresen érkeznek nem működő segédhajtóművel vagy beragadt cargo ajtóval. Ettől még nem lesznek kevésbé biztonságosak vagy repülésre alkalmatlanok.
“A száz év az emberi hülyeség monumentumainak eróziója szempontjából csak egy röpke pillanat.” - mazur
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Androidos fejegységek
- Építő/felújító topik
- Háztartási gépek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Battlefield V
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Huami Amazfit Bip okosóra
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest