- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- RIOS Gépház: Új formázási lehetőség a fórumon: spoiler tag
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Pajac: Átlátszó fém
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stanlee
őstag
En igaz mas gyarto gepeit neztem, az uj motorgeneraciok eseten ugyanakkora teljesitmenyu motoroknal a benzines es diesel kozott van kb. 500 e HUF differencia vasarlaskor. Igazabol lenyegtelen az uj motoroknal, hogy a turbot, kettostomegut a dieselen vagy a benzinesen csereli az ember, mert elobb vagy utobb ugyis kell (van egy-ket gyarto, akinel pl. kettostomegu nincs, de azt is nagyitovalkell keresni). A javitasi es szervizkoltsegek kozott nagy kulonbseg nincs, es akkor jon kepbe a fogyasztas es az uzemanyag ar kulonbsege, meg olyan elhanyagolhato dolgok mint vezetesi elmenybeli kulonbseg. Meg a kezdeti magasabb vasarlasi ar eseten is a vegen megerte a diesel.
Persze akkor erte meg csak igazan, ha a motorfelujitas koltsegei nem az elso vasarlonal csapodnak le :-)
Ha ma kellene uj autot vennem, biztos diesel-t vennek. De ha hasznaltat kell vennem, akkor is. (Ma mar nem 2005-ot irunk, amikor mondjuk a VW 1,6-os MPI benzinese es az 1,9-es PDTDI kozotti turbocsere van/nincs opciok kozul lehet valasztani a gepjarmufenntartaskor - nagyon szerettem azt az 1,6-os motort, 2 Octaviat hasznaltam el, kozel 230 e km-t tettem belejuk.)
-
vodkaboy22
addikt
Ez mind szép és jó de mennyivel is drágább indulásnál egy dízel? És ha 50-70%-ban városban használod napi 2*10km-re mennyire is fog gyorsan tönkremenni?
Gazdaságilag évi 20 000km alatt normál magyar felhasználás mellett (min 50% város) nem éri meg. Eltömődik a részecskeszűrő, gyakori lesz a motor kiégetés ciklus (nagyobb fogyasztás), hideg üzem (nagyobb fogyasztás és gyors amortizáció), nagyobb bekerülési költség, nagyobb értékvesztés és drága szerviz legvégén pedig rossz magyar dízel (igen sajnos itthon nem a minőségről híres vagy vedd meg a drágább dízel üzemanyagot ami 30-40ft-al drágább).
Lehet számolgatni. De nem éri meg újonnan. Használtan meg azért nem éri meg mert jóval nagyobb lutri (ki tudja ki gyilkolta előtted a turbót, kettős tömegűt stb...) nem véletlen ugyanolyan árban megy a dízel használtan mint a hasonló benzines pedig új árnál akár 1.5 millával is drágább, de átlagosan 10%-al.Amint látod lehet mindenkinek érvet, ellenérvet felhozni, nem dízel vagy benzin a világ (fekete - fehér
) van akinek az egyik éri meg van akinek a másik. Átlagos Gipsz Jakab János magyarnak nem a dízel éri meg. (Persze vannak kivételek de nagy átlagban)
-
Új hozzászólás Aktív témák
lo A Magyarországon gyártott Suzuki Vitara új szériáját, a turbós benzinmotorral szerelt S kivitelt volt lehetőségem kipróbálni.
- Újabb koreai forrás ír Exynosra épülő Galaxy Z Flip7-ről
- 16 GB RAM 2025-ben? 🤨 – Ma már tényleg kevés lehet!
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Elemlámpa, zseblámpa
- Fogyjunk le!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen TV-t vegyek?
- Formula-1
- Milyen SSD-t vegyek?
- További aktív témák...
- Új Acer Predator HELIOS NEO 16 Gamer Tervező Laptop -60% i9-14900H 32/1TB RTX 4070 8GB 2,5K 240Hz
- ASUS Vivobook Pro 14 OLED - RTX 3050 - R7 5800H - 16GB RAM - 500GB NVME SSD
- Lenovo Legion 5 15ACH6H
- Aki kapja marja! HP Pavilion X2 tablet alkatrésznek 1.990ft/db töltővel!
- Apple iPhone 13 Mini 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650XT 8GB Zalman I3 Edge EVGA 550W
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! - A világ legerősebb RTX A-s tervezőgépe (vapor chamberrel)
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E756 - i5-6GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" HD I W10 I Garancia!
- Samsung Galaxy A13 4G 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HDMI 2.1 8K 60Hz - 10 méter hosszú
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest