Hirdetés

2024. június 20., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#28873) vlevi válasza Jadro (#28871) üzenetére


vlevi
nagyúr

Időközben az ATS 1.50 is elkészült, frissült. (Én nézegettem az open bétát jópár napig, így pár véleményt tudok mondani róla).
A grafikai frissítések nekem tulajdonképpen tetszenek, valamivel jobb lett, mint korábban, és úgy vettem észre, mintha az fps droppolások is eltűntek volna. Talán, de ez még nem biztos, mert lehet, hogy csak nem jártam olyan helyen, ahol eddig sűrűn előfordult.
Kalifornai újrarajzolása nagyon jó lett.
A sávtartó elektronikát inkább hagyjuk, elég viccesen működik, pl, ha hamarabb leveszed az indexet, akkor vissza akar erőltetni a sávba. Valamint, vannak esetek, amikor túlkorrigál, és van, amikor nem eleget, ezért átmegy a másik sávba, vagy akár le az út szélére. De ez valószínűleg a való életben is így van, ne várja senki, hogy egy Lillafüred-Felsőtárkány útvonalon, tempomattal, sávtartóval végigaludhatja az utat :)
Az adaptív tempomat is jó, nagyrészt működik, van, amikor berántja a satuféket, de ez nem ugyanaz, mint a vészfék asszisztens, az megy (menne) tempomat nélkül is. A vészfék asszisztens nekem már többször volt, hogy nem fékezett, ezért csattanás lett belőle, pedig simán meg lehetett volna állni. Ez égyébként igaz az adaptív tempomatra is, van néha olyan, hogy nem kezd el lassítani az előttem menő tempójára. De azt pl. tudja, hogy haladok a lassabb sávban 50-el, tempomat beállítva 80mph-ra, és, ha átmegyek a másik, üres sávba, akkor elkezd gyorsítani.

ETS2-ben pedig ezeket túl Svájc újrarajzolása az újdonság, és ehhez kapcsolódik egy 10 fuvaros WOT Event. legalább 10 fuvart kell vinni Svájcba, vagy Svájcból, legalább 200km hosszan, és fontos, hogy 10 különböző országból.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.