Már többször leírtam és most is, hogy picit túl van lihegve ez a garancia dolog.
1, ha megvan az eredeti rom
a, lementve
b, pl. a samfirmware.com -on eredeti formában
akkor az 100%-osan visszaállítható.
2, főleg a szolgáltatók háklisok, mert ott a velük kötött szerződésben benne szokott lenni, hogy csak a saját szoftverük lehet rajta
a, a google android, mint nyílt forráskódú oprendszer, megengedi, hogy bármilyen a készülékre való szoftver használható, viszonta garanciális javítást, nem a szolgáltató, hanem minden esetben samsung szerviz végzi és ők picit nyitottabban állnak a dologhoz --> bár nyilván függ a szervizes hozzáállásától, de azt szokták mondani, ha nem custom, hanem gyári rom van rajta, akkor az OK
b, mivel erre is él a prémium garancia és hívható helyszíni javítás, ezért a saját lakásodban, egy szervizes fogja ezt a műveletet végezni --> ebből kitalálható, hogy azért talán nem annyira kötöttek a szabályok
Amiért harapnak, az a ROOT-olás.
Tehát összefoglalva, garanciális probléma esetén:
- célszerű a gyári állapotába visszaállítani (ami könnyen megtehető a szükséges előkészületek elvégzése után)
- érdemes a helyszíni javítást kérni (családiasabb a légkör, meg ugye egy tapodtat sem kell mozdulni otthonról a garanciális ügyintézéshez)
Nyilván ez ismét csak egy irány/javaslat, én e szerint használnám.
“The Night is Dark and Full of Terrors”