Hirdetés

2024. június 4., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#751) vonalas válasza mycso (#748) üzenetére


vonalas
csendes tag

mycso ez normális hogy a kernelvezionál root@dell142#3.
most sikerült a rootolás megszüntetése vagy nem.

(#752) mycso válasza vonalas (#751) üzenetére


mycso
veterán

Ez normális, itt nem a root jogokra hivatkozik, hanem ez a neve az adott kernelnek. Illetve a verziójához tartozik.

Ha foltos a kijelződ és nincsen külsérelmi nyom rajta, akkor cserélniük kell.

Egyébként erre is él a samsung prémium gari:
1, ITT regisztráld a készüléked
2, ITT kérj helyszíni javítást --> kimegy hozzád egy szervizes és kicseréli
3 vagy ITT szervizfutárt --> így nem neked kell hurcibálni

Ha már ilyen készülékünk van. legalább használjuk a hozzá tartozó prémium szolgáltatásokat. ;)

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#753) vonalas válasza mycso (#752) üzenetére


vonalas
csendes tag

köszi a válaszokat, a helyszíni javítás lehetőségével élni fogok.

(#754) Ayanlith


Ayanlith
tag

Immáron sokadik alkalommal írtam a Samsungnak a táblagép frissítését illetően. Küldtem nekik levelet a Facebook oldalukra, hozzászólást írtam az internacionális Samsung oldalán is, telefonon is kerestem őket, illetve most legutóbb immáron második alkalommal is igénybe vettem a weboldalukon keresztül elérhető e-mail szolgáltatásukat.

A második levelem eredeti tartalma:

Kedves Samsung Magyarország!

Néhány héttel ezelőtt már írtam Önöknek a Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) szoftverfrissítése kapcsán. A kérdésem nyilvántartási száma: ***. A készülékemre Magyarországon a legfrissebb elérhető Android szoftver a 3.2, mely mindamellett hogy meglehetősen sok hibával bír, körülbelüli 1%-os (Android) piaci részesedése miatt már a külső szoftverfejlesztők által sem igazán támogatott, ezáltal számos alkalmazás összeomlik használat közben vagy nem működik gördülékenyen.
Ausztriában és számos más régióban/országban már tavaly július óta elérhető a 4.0-ás szoftver, mely a beszámolók szerint lényegesen javított a felhasználói élményen, komoly hibákat orvosolt.
Hogy ismételten írok Önöknek az nem is a 4.0 frissítésnek, hanem sokkal inkább a 4.1.2-es rendszerfrissítés oka, ugyanis a napokban érkeztek hírek arról, hogy Ausztriában megkezdődött a Galaxy Tab 7.0 Plus frissítése. Kérem Önöket a többi Galaxy Tab 7.0 Plus tulajdonos nevében is, hogy a külföldi képviseletekhez hasonlóan járjanak el a magyarországi tulajdonosokkal szemben, ugyanis jelen pillanatban annak dacára, hogy ez a táblagép meglehetősen erős hardveres szempontból, a hibákkal teli, elavult szoftver miatt a felhasználói élmény és elégedettség rendkívül csorbul.

Mielőbbi lépésüket ebben az ügyben előre is köszönöm!

Üdvözlettel:

***

A válasz:

Tisztelt *** !

Köszönjük, hogy hozzánk fordult.

Elnézést kérünk a készülék adta kellemetlenségek miatt!
Fontos számunkra az ügyfeleink elégedettsége, ezért észrevételét tobbítjuk az illetékes kollegáknak.

Kérdésére válaszolva, jelenleg nem rendelkezünk hivatalos információval arra vonatkozóan, hogy a GT-P6210-es táblagép esetében, mikor lesz Magyarországon elérhető a 4.0.3 vagy a 4.1.2 verzió.

Ha egy frissítés elérhető lesz a készülékre a Samsung KIES alkalmazás felkínálja Önnek a frissítés lehetőségét. A KIES alkalmazás legfrissebb verzióját a következő linkre kattintva töltheti le:
http://www.samsung.com/hu/support/usefulsoftware/KIES/JSP

Továbbá ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot telefonon vagy emailen keresztül az update megjelenése után vagy, ahogy több információval rendelkezünk ezzel kapcsolatosan.

Bízunk abban, hogy válaszunk teljes körű és hasznos volt Önnek. Amennyiben további segítségre van szüksége, az Ön szíves rendelkezésére állunk e-mailben, a honlapunkon megtalálható online chat szolgáltatásunkon keresztül, vagy a díjmentesen hívható 06-80/726-7864-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon.

Tájékoztatjuk, hogy kérdésének adtunk egy nyilvántartási számot: ***. A gyorsabb és hatékonyabb segítségnyújtás érdekében erre is tud hivatkozni következő megkeresésünkkor.

Sablon levél, néhány sor személyre szabással. Ennyi volt a maximum, amit ki tudtam csikarni a Samsungból. Bocsánat a hosszú kommentért, csak gondoltam megosztom veletek is. Reméljük a legjobbakat!

Szerk.: Annyiért viszont jár nekik a piros pont, hogy hétvégén is válaszolnak.

[ Szerkesztve ]

(#755) air válasza Ayanlith (#754) üzenetére


air
nagyúr

Érdekes, hogy többen többször leírták, hogy a Samsung anyacég nem tehet a magyarországi frissítések hiányáról, hiszen ők az ígért időben kiadták őket. A magyar üfsz mégsem tud semmit. Magyarország és Korea között valahol elveszik az információ. Nem értem, hogy a magyarok miért nem mennek utána a dolognak. Nem unják még a sablonos válaszokat küldözgetni? Ez már szánalmas, hogy nem képesek semmit tenni a magyar ügyfelek érdekében.

Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló

(#756) Atocha válasza air (#755) üzenetére


Atocha
senior tag

Szerintem nem veszik el a kapcsolat Korea és az itteni képviselet között, hanem csak simán sz*r*k ránk a magyar képviselet.

Nem vagyunk mások, mint egy szemvillanásig emberi alakot öltő csillagpor!

(#757) cikoria válasza mycso (#740) üzenetére


cikoria
csendes tag

Ez jó a 6210-re is?

(#758) mycso válasza cikoria (#757) üzenetére


mycso
veterán

Nem, arra még nincs kint gyári JB.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#759) galaxytab válasza Ayanlith (#754) üzenetére


galaxytab
csendes tag

Üdv!
Kösz, hogy megosztottad a levelezésedet. Mellesleg, "piros pont"? Ugyan miért? Mindenkinek ugyanazt a sablon levelet írják (én is ilyeneket kaptam). Jól fogalmazott itt valaki, nagy ívben tesznek ránk. Én speciel most már csak arra vagyok kíváncsi, hogy Koreában, vagy hol fenében lehet a központjuk, tudnak-e erről a töketlenségről. Ezért aztán ismét levelet írtam, idemásolom. Borítékban is megy pár helyre, ahova nem találtam email címet. Meglátjuk, hátha válasz jön valahonnan. Bocs ha off, elég hosszú - egyébként, akinek van kedve, elküldheti, de biztos lehet jobbat is írni. A levélnek eredetiben még van folytatása, a magyarokkal váltott levelezést idézem, jórészt angolul is.

Addressed to the following parties:

SAMSUNG ELECTRONICS CO., LTD.
Tel: 82-2-727-7114
Fax: 82-2-727-7985
www.samsung.com
Corporate Communications Team
Samsung Main Bldg. 250 Taepyung-ro 2-ka, Chung-ku Seoul, 100-742, Korea

CPO Box 170, Samsung Electronics Bldg.,
1320-10 Seocho-2-dong, Seocho-gu,
Seoul, Korea 137-857

Samsung Electronics 94-1 Imsu-Dong Gumi City Kyung Buk Korea 730-350
samsungpr@edelman.com

Head Office Samsung Electronics Australia Pty Ltd
7 Parkview Drive
Homebush Bay NSW 2127
Tel: (612) 9763 9700
Fax: (612) 9764 6440

Samsung Electronics Magyar Zrt.
5126 Jászfényszaru, Samsung tér 1.
1138 Budapest, Dunavirág utca 2. 7. em

Tisztelt Címzettek!
Dear Addressees,

Minden magyarországi Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) tulajdonos arra kíváncsi, hogy mikor fog végre megjelenni a készülékre a 4.0, vagy még inkább a 4.1.2-es rendszerfrissítés. A Samsung Electronics Magyar Zrt a készüléktulajdonosoknak sablon válaszokat ad, amelyekből semmi érdemleges nem derül ki.
All the Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) users are curious about the date when the software upgrade of 4.0 at last will come out or even the 4.1.2 version that is more interesting for me. Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) gives standard answers to the users, without sharing any considerable or useful information.
Lent idézek a tárgyat érintő levelezésemből, továbbá más érdeklődő levélváltásából. Ezekből kiderül, hogy nem kapunk használható választ kérdeseinkre. A Samsung Electronics Magyar Zrt a fogyasztói, vásárlói megkereséseket nem veszi komolyan. A magyarországi Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) tulajdonosokat negatívan diszkriminálja a Samsung.
Please find below some quotes from my previous correspondences in the subject, and from other emails written by my peers. It makes clear that we do not get any useful answer to our questions. Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) dos not take seriously the complaints of the users/buyers. The hungarian Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) users are negatively discriminated by Samsung.

- A régiónkra már tavaly megjelent a 4.0, amely tartalmazza a magyar nyelvet, de Magyarországon még mindig nem érhető el hivatalosan!
The upgraded version of 4.0 appeared for our region already last year, that contains the hungarian languagge (translation), but this is still not accessible in Hungary!
- A napokban pedig megjelent a Android 4.1.2 Jelly Bean Updates Galaxy Tab 7.0 Plus, azonban ez sem hivatalos Magyarországon!
And recently the Android 4.1.2 Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) has been published, but this is not an official edition in Hungary!
http://www.sammobile.com/2013/04/05/samsung-starts-android-4-1-2-jelly-bean-updates-galaxy-tab-7-0-plus/

A fentiek alapján szíves válaszukat kérem az alábbi kérdésekre:
Based on above I need your answers to the followings:

- Magyarországon miért nem jelent meg a hivatalos (KIES) 4.0 vagy 4.1 rendszerfrissítés a Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) készülékre?
Why neither the (KIES) 4.0 nor the 4.1 upgrade is available in Hungary for the Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) tab?

- Pontosan mikor fog megjelenni a Magyarországon hivatalosan (KIES) a 4.0, vagy 4.1 rendszerfrissítés a Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) készülékre?
When will the (KIES) 4.0 or the 4.1 upgrade appear for the Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) tab?

- Milyen módon kompenzálják a készüléktulajdonosokat, akik elavult szoftvert kénytelenek használni a Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) készülékükön?
How will Samsung compensate the owners/users, who are supposed to use the old software on their Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) tab?

Megjegyzem, már a kínai webáruházak is a 40-50 dolláros no name készülékek többségét is legalább a 4.0 verzióval árulják!
I notice that chinese webstores already sell most of their 'no name' 40-50 dollars costed tabs with at least the 4.0 version.

- Nem gondolják, hogy nevetséges, hogy egy ekkora cég mint a Samsung LTD arra ösztönzi a magyarországi Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) készüléktulajdonosokat, hogy nem hivatalos magyar nyelvű szoftvert próbáljanak telepíteni, amellyel azonban elvesztik a garanciát, jótállást, ahelyett, hogy végre kiadnák a magyarországi verziót?
Do not you think that it is ridiculous that such a big company as Samsung Electronics CO., LTD. drives the hungarian Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) tab users/owners to install illegal, hungarian editions that results the loss of the warranty instead of issuing at last the hungarian version?

A fentiekre adott válaszaik alapján fogok dönteni fogyasztóvédelmi és jogi lépesekről.
Based on your answer to above I will make my decision about the further steps towards consumer protection or legal authorities.

(#760) air válasza galaxytab (#759) üzenetére


air
nagyúr

+1 :R
Sajnos semmiféle alapot nem látok jogi lépések (pl. per) megtételének lehetőségére, de ha mégis találna valaki ilyet, egy pertársasághoz biztosan csatlakoznék én is.

[ Szerkesztve ]

Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló

(#761) galaxytab


galaxytab
csendes tag

Na, már meg is jött a válasz. Mondjuk, nem is a válasz gyorsaságával volt bajunk, mint inkább a leveleik nagy nulla értékével! Mindenesetre, megjelent benne egy új motívum, biztos észreveszik a notórius levelezők: (...)" A koreai központ segítségét igénybe vettük"(...). Eddig vajon ki a szösszel álltak kapcsolatban? Az Asussal, Sonyval, Lenovoval, Acerrel? Nem leveleznek ezek egymással? Isten bizony elmegyek a fogyasztóvédelemhez/békéltető testülethez, ha nem jön valami pozitív. Legalább arra az időre kénytelenek lesznek megmozdulni, levelezni (gyakorolhatják a helyesírást is :((( ). Ja, és minimum adják vissza árát, oszt veszünk valami mást.
Találtam vagy tíz Facebook oldalt a nagyvilágban (hivatalosat is), én biztos ezeken is kiírom magamból a dühömet, ha nem jön semmi biztató. :W
Üdv!

Válasz: Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (GT-P6210 - Wifi only) Érkezett: 2013. április 12.
Tisztelt ...!

Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult.

Vásárlóink elégedsége kiemelten fontos számunkra, ezért folyamatosan arra törekszünk, hogy úgy termékeink, mind szolgáltatásaink minőségét ügyfeleink igényéhez igazítsunk.

Szeretném biztosítani Önt, hogy észrevételét regisztráltuk és ügyfélszolgálati munkatársunk kivizsgálja kérését, észrevételét. A koreai központ segítségét ígénybe vettük, majd rövid időn belül felvesszük Önnel a kapcsolatot, a válaszig szíves türelmét kérjük.

Bízunk abban, hogy válaszunk teljes körű és hasznos volt Önnek. Amennyiben további segítségre van szüksége, az Ön szíves rendelkezésére állunk e-mailben, a honlapunkon megtalálható online chat szolgáltatásunkon keresztül, vagy a díjmentesen hívható 06-80/726-7864-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon.

Üdvözlettel,

Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügyfélszolgálat

[ Szerkesztve ]

(#762) galaxytab válasza air (#760) üzenetére


galaxytab
csendes tag

Hali!
Tudod, az a véleményem, hogy ha mindig hagyjuk, hogy a fejünkre csináljanak, meg is érdemeljük. Én már megvívtam a T csoporttal, és az E-on-nal is. Igaz, mindkét esetben cca egy évig tartott, de tulajdonképpen jól jöttem/jöttünk (a szomszédok is bekapcsolódtak) ki belőle. Az ADSL ill. kábel már nem szakadozik, mint korábban, áramszünet is alig van most már a környékünkön. És öröm volt látni ahogy a szakik dolgoztak, lógtak a villanyoszlopon (gallyaztak), üzentek, hogy kicseréltek valami kütyüt (ami persze lehet, hogy fillérekbe került), hoztak új modemet (nem is akármilyet - leesett az állunk). Na, szóval úgy gondolom, sok esetben csak azon múlik a "siker", hogy megtalálod-e azt az egy-két (aránylag) normális fickót, aki felemeli végre a hátsófelét, vagy a telefont, vagy csak megunja a macerát - te meg örülsz. :K

(#763) Ayanlith válasza galaxytab (#761) üzenetére


Ayanlith
tag

Minden elismerésem a határozott fellépésedért. Mondjuk annyiban hibáztunk mindketten, hogy nem vettük figyelembe, hogy külföldön is egyelőre csak a 3G változathoz (P6200) adták ki a Jelly Beant. Ezt sajnos későn tudtam meg én is, azt hittem az összes Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus-ra vonatkozik már a frissítés. Mindenesetre a leveled így is teljesen világos, hiszen a kétféle Galaxy Tab 7.0 Plus rendszerfrissítése között külföldön nem sok idő telt el, így esedékes egyébként is a frissítés.

Egyébként én már sokszor elgondolkodtam azon, hogy eladom a tabletet, mivel azonban az utóbbi egy évben rengeteg változás történt a piacon (olcsó, kínai és neves gyártóktól származó táblagépek, Nexus 7), hogy olyan árat ajánlanának a készülékért, amennyiért nem vagyok hajlandó eladni, mert nevetségesnek érezném.

Bízom benne, hogy összekapják egy kicsit végre magukat, épp ideje lenne. Habár pár napja olvastam a Galaxy S II fórumát és meglepetésemre kiderült, hogy még arra sem érkezett meg a Jelly Bean Magyarországon.

Ideje már, hogy a Samsung Magyarország ne csak marketingre költsön, hanem a terméktámogatást is rendbe tegye. Lehet, többen össze kellene fognunk az ügy érdekében, csak attól tartok, nem találnánk elég embert. A Galaxy Tab 7.0 Plus annyira nem terjedt el Magyarországon, mint az utódja a Galaxy Tab 2. 7.0. Későn is dobták piacra, drága is volt (110 ezer Ft körül nyitott), utána meg gyorsan jött a 2. (A 2 egyébként kiváló támogatást kap, így nagyjából elégedett a felhasználói bázisa. )

(#764) galaxytab válasza Ayanlith (#763) üzenetére


galaxytab
csendes tag

Mindenben egyetértek veled. Az eladáson én is gondolkodom, de előtte még megfrissítem, nem hivatalosan. Ha meg balul sülne el valami (nyilván nem fog), beviszem nekik, és nem is folytatom... ;] Amikor én vettem majdnem egy árban voltak, mivel azonban ez az erősebb, logikus volt ezt megvenni. Ráadásul mindenhol be volt harangozva az ICS. Ki a fene gondolta, hogy kitolnak velünk?

(#765) Ayanlith válasza galaxytab (#764) üzenetére


Ayanlith
tag

Teljesen ugyanez történt velem is. Én júliusban vettem meg, akkor ez került 70 ezerbe, a Galaxy Tab 2 pedig 80-ba és gyakorlatilag minden a Plus mellett szólt. Akkor azt lehetett olvasni a hírekben, hogy mindenhol befejeződik a frissítési hullán augusztus végéig. Napi szinten kerestem rá a frissítésre, mert kb. az első negyed-fél óra használat után olyan hibákkal találkoztam, amelyek zavartak. Mondanom sem kell, mennyire meglepődtem nyár végén/ősz elején mikor még mindig nem érkezett meg a frissítés. Igazából azt sem érezném ezek után kellő kompenzálásnak, ha most utólag így kitolnák 1 hónapon belül a Jelly Beant, de már beérném ennyivel. A Samsung elvesztette nálam renoméját, bár a konkurenciát még ennyire sem tartom jónak.

(#766) Atocha válasza Ayanlith (#765) üzenetére


Atocha
senior tag

És akkor gondolj bele, aki 135 ezerért vette még megjelenés után 3-4 hónappal...

Én eladtam és vettem egy 7-es nexust. Mondanom sem kell, hogy teljesen elégedett vagyok vele.
Ennek ellenére ha szükséges én is aláírok bármilyen petíciót a samsung ellen.

Nem vagyunk mások, mint egy szemvillanásig emberi alakot öltő csillagpor!

(#767) Ayanlith válasza Atocha (#766) üzenetére


Ayanlith
tag

Ez rendes tőled! :) Egyébként már ezért is különösen gusztustalan, amit a Samsung csinál, mert lényegében a Plus egy valamelyest prémium kategóriás termékként indult, míg a Galaxy Tab 2 7.0-val kifejezetten az alacsonyabb árkategóriájú táblagépek kategóriáját kívánták megcélozni. Érthetetlen ez a nemtörődömség a prémium kategóriás termék tulajdonosaival szemben.

Megjegyzés: A Nexus 7-nek szép a kijelzője, gyors is, azonban a görgetés valahogy más rajta, mint ezen a táblagépen. Az érintést valahogy nem úgy érzékeli a kijelző/rendszer, így nem érzem annyira gördülékenynek. Nem a hardvere miatt, hanem, mintha valami más algoritmusa lenne az egésznek ezen a területen. Te is érzel különbséget ilyen téren?

[ Szerkesztve ]

(#768) Atocha válasza Ayanlith (#767) üzenetére


Atocha
senior tag

Nem, sőt azt kell mondanom, hogy a 7 plus és a nexus között felhasználói élményben számomra 0 azaz nulla a különbség! Az általad említett görgetési "hibát" nem tapasztalom. 4.2.2 van rajta, megy a ráma vajas érzés, nova launchert használok, 55ft-os akcióban vettem, minden a "fénynél is gyorsabban"-ra van állítva, szóval nekem szépen megy. Viszont az aksi idő az kegyetlen. Volt már könyvolvasással kikapcsolt wi-fi-el - vagy max fél-1 óra net -, 11 óra is az üzemidő. Persze alacsonyhoz közeli fényerőn.
Ami zavaró hogy a legalacsonyabb fényerő is magasabb mint a 7+-on volt. Nekem bántja a szemem a fény, samun jó volt itt meg már hozzászoktam. Jó lenne azért lejjebb venni. Ezt az egy negatívumot tudom felhozni.
A samuban lévő gps egy hangyaf*sznyit erősebb volt, de az N7 is tökéletes.

Én teljesen elégedett voltam a 7+-al és rettenetesen dühös vagyok a samsungra. Megfogadtam, hogy mást nem veszek többet csak nexust, mert ott valamennyire törődnek az emberrel.
Én mycso leírása alapján felraktam a osztrák romot és már az is elegendő lett volna. Inkább az elv, hogy veszel egy készüléket nem kevés pénzért és nem kapsz frissítéseket, csak fusiba.

Teljesen egyetértek a fogyasztóvédelemmel, petíciókkal és hasonlókkal, ami szankcionálja a samut!

Nem vagyunk mások, mint egy szemvillanásig emberi alakot öltő csillagpor!

(#769) tvamos válasza Atocha (#768) üzenetére


tvamos
nagyúr

En is szivesen csatlakozok barmilyen peticiohoz, es mar nekem is Nexus 7 van. (Engem a Motorola szivatott meg jol, az Atrix 4 G-vel. Azok meg csak az amcsikat kompenzalajak!)

"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János

(#770) galaxytab


galaxytab
csendes tag

Sziasztok!
Elmentek a leveleim. Postán is. Mit mondjak, kisebb vagyonban került. Ha jönne valami megosztom veletek. Tartok tőle, hogy a koreaiak majd egyszerűen továbbítják az "ügyet" a magyaroknak, ezzel meg ugye bezárul a kör...

(#771) Ayanlith válasza galaxytab (#770) üzenetére


Ayanlith
tag

Nem semmi, minden elismerésem! Igazából, ha már így sem reagálnak rendesen, akkor azt hiszem, gyakorlatilag eldőlt a kérdés. Mindenesetre azért jó látni, hogy valaki még komolyan veszi a fogyasztóvédelmet/ fogyasztói érdekképviseletet. Azt hiszem, ha mindenki így működne, "enyhén" másképpen festenének a dolgok. :)

(#772) Atocha válasza galaxytab (#770) üzenetére


Atocha
senior tag

Arra gondoltam, hogy esetleg ez esetben ha "bezárul a kör", a sajtóhoz kellene fordulni. A prohardver valószínűleg már lefeküdt a samunak, de talán más oldalak nem. Írni kell mailban az összes kis-nagy-közepes informatkával táblával foglalkozó portálnak és kiderül kibe szorult egy kis emberség, bátorság.
Na meg fészen, g+-on osztani ezerrel a történetet, hogy "így vegyél samsungot".

Ha valaki veszi a fáradságot én biztos segítek neki összegyűjteni az oldalakat, meg persze osztani az ismerőseim közt.

Amúgy respect az erőfeszítéseidért!

Nem vagyunk mások, mint egy szemvillanásig emberi alakot öltő csillagpor!

(#773) Ayanlith válasza Atocha (#772) üzenetére


Ayanlith
tag

Egyelőre várjuk meg, mit válaszolnak. Adjunk nekik még egy utolsó lehetőséget. Egyébként érdemes vigyázni ezekkel a dolgokkal, nehogy "rossz hírnévkeltéssel" vádoljanak meg minket. Amilyen kétszínűek ezek a cégek, elképzelhető, hogy a magyar Samsung képviselet csak értetlenkedik majd, hiszen ők semmit sem ígértek - ha minden igaz - itthon a frissítéssel kapcsolatban, hogy máshol mi történik az nem vonatkozik Magyarországra.

Lehet, érdemes lenne utánakérdeznem a jogász tanáromtól, hogy ha ilyen esetben megosztjuk az igazságot, az minek minősül (szabad véleménynyilvánítás kategóriájába is beleeshet akár).

[ Szerkesztve ]

(#774) Ayanlith


Ayanlith
tag

Bocsánat, közben lejárt a szerkesztési időm. Igazából olvasgatok kommenteket Sammobile-on és azért ott látható, hogy nem csak Magyarországon ilyen a Samsung. (Persze ez eddig is sejthető volt, csak most láttam ezt a gyakorlatban is.)

Két példa komment:

"So far, Android 4 updates only concerned Austria and UK but no other countries. I assume this is the testing phase and no other countries are foreseen at this stage………"

"Its amazing to learn people talking about Jelly Bean 4.1.2 for Galaxy Tab 7 Plus. And we still didnt get the Ice Cream Sandwich for this Device [CSC:KL2 KSA]. Hope Samsung will remember Tab 7 Plus KSA in their 4.1.2 update. Doesnt want to flash, only wait and wait."

Többet is olvashattok ennél a hírnél:
[link]

A legtöbben arról beszélnek, hogyan hackkelték fel a készülékükre.
Mondjuk így már megint felvetődik bennem a kérdés, hogy ki csinálja akkor a lokalizációt (fordítást) és minek, ha a helyi képviselet ennyire sz*rik az egészre?

[ Szerkesztve ]

(#775) Ayanlith válasza galaxytab (#770) üzenetére


Ayanlith
tag

Szia! Történt valami változás az elmúlt egy hétben ezen a területen?

(#776) galaxytab válasza Ayanlith (#775) üzenetére


galaxytab
csendes tag

Szia, üdv. mindenkinek!
Honnan tudtad/érezted meg, hogy válasz jött? :Y Olyan friss, hogy az előbb vettem észre, ma délután jött. Egyelőre a helyiek. Feltételezem, Koreából hiába is várjuk. Lényeg a lényeg, idézem:

Tisztelt ...!
Köszönjük, hogy hozzánk fordult.
Köszönöm eddigi türelmét! Szeretném tájékoztatni Önt, hogy a mai napon visszajeleztek a kóreai központból, ahonnan azt az értesítést kaptuk, hogy a 4.1.2-es szoftver verzió fejlesztés alatt van. A megjelenés időpontja már csak napok kérdése. Szíves türelmét kérném továbbra is! Köszönöm szépen!
Bízunk abban, hogy válaszunk teljes körű és hasznos volt Önnek. Amennyiben további segítségre van szüksége, az Ön szíves rendelkezésére állunk e-mailben, a honlapunkon megtalálható online chat szolgáltatásunkon keresztül, vagy a díjmentesen hívható 06-80/726-7864-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon.
Tájékoztatjuk, hogy kérdésének adtunk egy nyilvántartási számot: ... A gyorsabb és hatékonyabb segítségnyújtás érdekében erre is tud hivatkozni következő megkeresésünkkor.
Üdvözlettel,
...
Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügyfélszolgálat

Ennyi idő távlatából azt már nem mondom, hogy jól hangzik, inkább azt, hogy hiszem (hisszük), ha látom (látjuk).

(#777) air válasza galaxytab (#776) üzenetére


air
nagyúr

Maximális fenntartással tudom csak fogadni.

Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló

(#778) Ayanlith válasza galaxytab (#776) üzenetére


Ayanlith
tag

Végre egy épkézláb válaszlevél a Samsungtól. Reméljük a legjobbakat! :)

(#779) mycso válasza Ayanlith (#778) üzenetére


mycso
veterán

Azért az elég jópofa, hogy az egy oldalas válaszukban van egyetlen mondat, ami egyébként csak egy feltételezés.

No de a szoftverhez szólva:
Honeycomb:
A HC-ra okkal mondhatom, hogy egy használhatatlan bughalmaz. Ezen felül lassú, laggoló...
Akku időben egyébként egész jónak mondható, viszont nincs az az isten, hogy akár 1-2 óra többlet üzemidőért beáldotta az ember a használhatóságot.

ICS:
No, igen itt jött a nagy megkönnyebbülés, mert ICS-el ténylegesen olyan érzés volt, mintha egy teljesen új, hardverben 3-4x erősebb táblagépet nyomtak volna a kezemben.
Akku időben ez szintén jó volt, viszont az ICS-hez tartozó modemek, nekem gyengécskének tűntek, a HC romokban használt modemek erősebbek voltak.
Csak ugye sajnos hivatalosan kis hazánkban erre is jó sokat kellett várni, illetve még mindig nem minden variánsra elérhető.

JB:
Itt már a kinézet is nagyban változik, ez sokak számára idegen, sokan pont e miatt tértek vissza régebbi ICS romokra. Szerintem szokható, sőt nekem könnyedebbé, átláthatóbbá teszi a használatot.
Sebességben, bár hihetetlen, de még rádob az ICS romokra, sőt akku időben sem marad el tőle, talán a HC romok üzemidejét is simán hozza.
Ami még fontos, hogy a JB alatt alkalmazott modem, már jóval erősebb az ICS romokba épített modemeknél, így mondhatni ez a tökéletes variáns, erre a táblára.
FC, fagyás, random restart nincs. (soha)

Röviden, tömören így fest a 7plus szoftverileg, mindenképp érdemes majd a JB-t használni.
Bár nem kell egetverő változásokat várni az ICS-hez képest, azért úgy érzem, egy picit mindenben jobb a JB.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#780) Ayanlith válasza mycso (#779) üzenetére


Ayanlith
tag

Köszönöm/köszönjük az összefoglalót, így legalább tudom, mire lehet számítani. :) Egyébként nekem a HC-bal gyakran random kikapcsolja magát a készülék (nem indítja újra magát), úgyhogy remélem a frissítést ezt a "kis " hibát is tényleg megoldja...

(#781) rgyorgy


rgyorgy
tag

sziasztok urak kis problémám támadt a tabbal.
Haza érve azt tapasztaltam, hogy a tab forró és a samsung feliratnál a gép nem lép tovább és enyhén vibrál a kijelző.Azóta nem kapcsol be és ha a töltőt rá dugom kis sárga háromszög jelentkezik felkiáltó jelel. A gép rootolva és recoveryben sem indul el. Ötletek vannak vagy próbáljam meg a garit. Köszi előre is.

Jiayu s3, LG g pad 8.3

(#782) rgyorgy


rgyorgy
tag

még egy kérdés a root mit szólnak majd a szervizbe vagy nem nézik esetleg?

Jiayu s3, LG g pad 8.3

(#783) mycso válasza rgyorgy (#781) üzenetére


mycso
veterán

Download mód sem megy?

A root-ot nem szeretik a szervizesek, garivesztéssel jár. Viszont nem feltétlenül nézik meg, illetve ha memóri vagy alaplap hibás a géped akkor rá sem jönnek soha.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#784) rgyorgy válasza mycso (#783) üzenetére


rgyorgy
tag

A számítógép eddig sem ismerte fel a tabot driver problémája volt vele.

Jiayu s3, LG g pad 8.3

(#785) mycso válasza rgyorgy (#784) üzenetére


mycso
veterán

Pedig, még esetleg az lehetne a megoldás, próbáld meg a driver kavart megoldani.

De egyébként download módban elindul a tab, mert erre nem válaszoltál?

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#786) rgyorgy válasza mycso (#785) üzenetére


rgyorgy
tag

mire gondolsz a download mód indításnál?

Jiayu s3, LG g pad 8.3

(#787) rgyorgy


rgyorgy
tag

váratlan fordulat meg javult magától. Köszi a segítséget. :C

Jiayu s3, LG g pad 8.3

(#788) Atocha válasza rgyorgy (#787) üzenetére


Atocha
senior tag

És mi segített? A megoldás másokat is érdekelhet. :)

Nem vagyunk mások, mint egy szemvillanásig emberi alakot öltő csillagpor!

(#789) mycso válasza galaxytab (#776) üzenetére


mycso
veterán

"A megjelenés időpontja már csak napok kérdése."

Nos???

Értem én, hogy napok kérdése, de mégis ez hány napot takar??? 100-200?? :DDD

Aki JB-t szeretne, én tényleg nyugodt szívvel ajánlom neki az osztrák romot.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#790) air válasza mycso (#789) üzenetére


air
nagyúr

Amennyiben az illetőt nem zavarja a garancia elvesztése. :B

Nekem inkább ott vált hiteltelenné a Samsung levele, amikor azt olvastam, hogy "4.1.2-es szoftver verzió fejlesztés alatt van."
Vajon mit kell még fejleszteni rajta, amikor magyar lokalizációt tartalmazó csomag már létezik? Egyszerűen csak a megfelelő PDA kódra elérhetővé kellene tenni például az osztrák romot. Ennyi.
Sajnos megint bebizonyosodott, hogy a magyar Samsung üfsz. által küldött levél teljes terjedelmében hazugság. :W

[ Szerkesztve ]

Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló

(#791) Ayanlith válasza air (#790) üzenetére


Ayanlith
tag

Ha kiderül, hogy tényleg az, akkor azt hiszem kicsit keményebb módszerekhez fogunk folyamodni, nem hagyjuk annyiban! :)

Meg kellene határoznunk egy időpontot, hogy mi az, ameddig még haladékot kap a Samsung és várunk a frissítésre. Mondjuk május 10-ig, ha nem érkezik meg a frissítés, akkor küldhetnénk megint egy levelet, és ha továbbra is semmitmondó válaszokat adnak, akkor elkezdjük megosztogatni a hírt a nagyobb internetes mobil oldalakkal, ösztönözve őket egy cikk megírására.

[ Szerkesztve ]

(#792) air válasza Ayanlith (#791) üzenetére


air
nagyúr

Nem tehetünk semmit, mert nincs semmi eszköz a kezünkben. Senki sem garantálta a frissítést. Csak mint lehetőség létezik.
Emiatt rossz hírét nem keltheted a cégnek, mert akkor már megáll a hitelrontás jogi tényállása.
Ennyi. Ha nem tetszik ez az állapot, akkor el kell adni, és olyat venni, amin garantált a frissítés. Pl. Nexus.

[ Szerkesztve ]

Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló

(#793) Ayanlith válasza air (#792) üzenetére


Ayanlith
tag

A szabad véleménynyilvánításhoz azonban mindenkinek joga van. Nem valótlan tényt közölnénk eleve, hiszen látható, hogy külföldön elérhetőek a frissítések, míg Magyarországon nem. Ha olyan szempontból közelítenénk meg a dolgot, hogy a magyar terméktámogatás a külföldihez képest sajnálatos módon gyengébb, akkor le tudjuk hivatkozni, hogy miért gondoljuk így. Áron alul pedig nem vagyok hajlandó eladni a készülékemet. Legyen birka más, én nem leszek az, köszönöm! :)

Kérdés: Magyarországon egyébként szinte mindenki a fogyasztó/vásárló ellen van vagy csak nekem ennyire rosszak a tapasztalataim?

(#794) air válasza Ayanlith (#793) üzenetére


air
nagyúr

"A szabad véleménynyilvánításhoz azonban mindenkinek joga van."

Ez igaz, de nem jelenti azt, hogy bárkire bármit mondhatsz. Nagyon kell vigyázni vele, mert ha valamit tényként állítasz, de azt nem tudod alátámasztani, bizonyítani, akkor az máris rágalmazás. Vagyis a szólásszabadság egy olyan alkotmányos alapjog - ha még most is létezik ilyen - amit nagyon sokan emlegetnek úgy, hogy fogalmuk sincs a jelentéséről.

"Kérdés: Magyarországon egyébként szinte mindenki a fogyasztó/vásárló ellen van vagy csak nekem ennyire rosszak a tapasztalataim?"

Elvileg nem, csak még nincs a fejlett nyugati társadalmakéhoz hasonló szinten a fogyasztóvédelem. És sajnos a társadalmi igény sem mutatkozik meg rá olyan erősen, mint Nyugat-Európában.
Gyakorlatilag, kevés kivételtől eltekintve, nekem is csak rossz tapasztalataim vannak, sajnos.

Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló

(#795) Ayanlith válasza air (#794) üzenetére


Ayanlith
tag

"Ez igaz, de nem jelenti azt, hogy bárkire bármit mondhatsz. Nagyon kell vigyázni vele, mert ha valamit tényként állítasz, de azt nem tudod alátámasztani, bizonyítani, akkor az máris rágalmazás. "

Megérveltem, hogy miért nem sorolható a rágalmazás kategóriájába, amit le szeretnék írni, el szeretnék mondani.

Sajnos az emberek határozottsága - tapasztalatom szerint - Magyarországon tényleg igen alacsony szinten van, sokan úgy állnak mindenhez, hogy, ami nem működik, az nem működik "nem tudunk mit tenni, úgysem". A másik probléma pedig az, hogy gyakorlatilag hiába van nálunk piacgazdaság, a szocialista szemlélet még nem tűnt el. .

(#796) csixy válasza galaxytab (#776) üzenetére


csixy
addikt

Már május van a napok meg csak telnek-telnek ...

Kert, kütyük,munka,matek,morfondír...ennyi. Szóval ács nem vagyok, de nemrégiben sikerült faragnom egy mőködőképes fogpiszkálót.

(#797) Ayanlith válasza csixy (#796) üzenetére


Ayanlith
tag

És az a röhej, hogy nem is a legfrissebb Androidra várunk... :( Én még azért bízom benne, hogy hamarosan telepíthetjük a frissítést a készülékeinkre. Mondjuk ezt a közel egy évet (vagy többet), ameddig várakoztunk a normális rendszer érkezésére, senki nem fogja nekünk kompenzálni. Persze magunkat is hibáztathatnánk, sokan furcsállhatják, hogy nem húztunk a készülékre mi magunk frissebb szoftvert, de hát minket is meg lehet érteni, hiszen tartottunk attól, hogy valami olyan dolog történik, ami miatt elbukjuk a garanciát.

Egy dolog azért vigasztalhat bennünket, a még meg sem jelent Galaxy Tab 3-nál is korszerűbb gépünk van hardveres szempontból, ráadásul, ha megérkezik a frissítés a tabunkra, akkor szoftveresen sem lesz egy ideig lemaradva tőle. :)

[ Szerkesztve ]

(#798) air válasza Ayanlith (#797) üzenetére


air
nagyúr

Nekem a Tab 3 bejelentése tette biztossá, hogy nem fogunk JB-t kapni. Hogy miért? Pontosan azért, amit írtál. Ha a régebbi készülék is megkapná a JB-t, akkor ki venne Tab 3-at? Saját új termékének hülye lenne konkurenciát állítani, házon belül, egy régebbi termékkel.

Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló

(#799) Atocha válasza air (#798) üzenetére


Atocha
senior tag

Sajnos ebben van valami.
A samsung elkezdte a nagyon lehúzom hadműveletet a vevőknél. Az S4-nél elcsábultam majdnem, de aztán eszembe jutott a 7+ és nagyon gyorsan el is felejtettem. Nem felejtek és nincs bocsánat.
Megvárom a nexus 4 utódját. Az mér nem zavar, ha a samu gyártja, úgyse ő adja a szoftvert.

Srácok tegyétek fel a mycso általi JB-t. Ha ő azt mondja tuti, akkor nyugodtan hihettek neki és szarjátok le a garanciát. Én támogatók egy sajtó "hadjáratot", a véleményem elmondása miatt nem perelhetnek be. Nem fogom ocsárolni őket, más se tegye, csupán leírjuk tényszerűen mit NEM tesz a samu egy olyan készüléknél, ami a ma eladott készülékek felénél is jobb. Ennyi.

Nem vagyunk mások, mint egy szemvillanásig emberi alakot öltő csillagpor!

(#800) Ayanlith válasza air (#798) üzenetére


Ayanlith
tag

Csak akkor megint az a kérdés, hogy külföldön miért elérhetőek a frissebb romok. A külföldi vásárlóknál nem tartanak ugyanettől?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.