Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1001) GEPESZ66 válasza cezarlacrone (#994) üzenetére


GEPESZ66
veterán

A VoLTE-t megpróbálom kikapcsolni.
S majd látom, hogy lesz-e újraindulás.

(#1002) Avayasoft válasza norb27 (#996) üzenetére


Avayasoft
tag

Szia!

Szolgáltatónak jelezted már esetleg?

(#1003) GEPESZ66 válasza Avayasoft (#1002) üzenetére


GEPESZ66
veterán

Szerintem nem szolgáltató gond.
Mi a Telekomnál vagyunk.
A frissítéssel lehet valami.

(#1004) Avayasoft válasza Avayasoft (#1002) üzenetére


Avayasoft
tag

A masik fórumban írtam, hogy megpróbálhatnál még esetleg egy sim kártya cserét is. Tapasztaltam, hogy a hibás sim tud érdekes dolgokat csinálni...

(#1005) GEPESZ66 válasza Avayasoft (#1004) üzenetére


GEPESZ66
veterán

A céges telefonok többsége újraindul mostanában.
Nem lehet mindegyikkel gond szerintem!

(#1006) norb27 válasza Avayasoft (#1002) üzenetére


norb27
tag

Szia
Nem jeleztem még, nem szolgáltatónál vásároltam. Gondolom a samsunghoz irányítanának azonnal.

(#1007) Grawens válasza GEPESZ66 (#1005) üzenetére


Grawens
senior tag

Szerintem nincs is gond velük.
Nálunk itthon a sárkány és a nagyobbik gyerek panaszkodott random rebootok miatt, előbbi A51-est, utóbbi A70-est használ.
3db alkalmazás takarítottam le a telefonjaikról: Messenger, WhatsApp, Viber. Azóta megszűnt a reboot mindkettőn.

(#1008) GEPESZ66 válasza Grawens (#1007) üzenetére


GEPESZ66
veterán

Nekem csak a Messenger van fenn ezek közül.
De az viszont kellene.
Nem tudom, mikortól rakják ismét bele a Facebookba.
Vagy esetleg megpróbálom a gyorsítótárját törölni.

(#1009) GEPESZ66 válasza norb27 (#1006) üzenetére


GEPESZ66
veterán

A fényes oldalsó keret nálad mennyire érzékeny a karcokra?
Szerintem ha a szilikon tokot többször leveszi a tulaj, előbb-utóbb finom nyomot hagy rajta.

(#1010) tomy86 válasza Grawens (#1007) üzenetére


tomy86
addikt

Messenger (Lite) és WhatsApp nálam is van és nem volt újraindulás.

(#1011) norb27 válasza GEPESZ66 (#1009) üzenetére


norb27
tag

Két hét után egyértelműen mattult ahol csiszolja a tok. Egy egyszerű átlátszó szilikontokban van. Az enyém kék.

(#1012) GEPESZ66 válasza norb27 (#1011) üzenetére


GEPESZ66
veterán

Én is ezt vettem észre.

(#1013) GEPESZ66 válasza norb27 (#1011) üzenetére


GEPESZ66
veterán

Illetve próbáltam használni egy Spigen Rugged fekete szilikon tokot.
Viszont a telefon két hosszabb oldalán lazább volt, s így az oldalsó keret kilátszott, csillogott, zavaró volt.
Olvastam, hogy kicsit hajszárítóval melegítsem meg a szilokon tokot, mikor levettem a telefonról. s kicsit nyomjam meg párszor befelé.
Így nagyon jó lett, már nem létszik ki a keret.
Vettem még egy eredeti Samsung átlátszó szilikon tokot,2600 Ft körül volt.
Ez nagyon tetszik, jó minőség.

(#1014) VGYke válasza norb27 (#973) üzenetére


VGYke
addikt

5G hiány ügyben írtam a Samsungnak, azonnal átpattintottak a szolgáltatóhoz. Írtam a Yettelnek, ők meg a következő, nesze semmi válaszlevelet írták:
"Nyilvántartásunk szerint a 3100 Salgótarján, Rákóczi út 2-6 címen elérhető az 5G hálózat, viszont helyenként előfordulhatnak olyan eltérések (a mobil szolgáltatás sajátosságai – különös tekintettel az épületek hatására és az épületeken belüli üzemelésre –, a térképek léptéke stb. miatt), amelyek nem a Szolgáltatás minőségének következményei, és amelyekért a Yettelnek nem áll módjában felelősséget vállalni.

A lefedettségi térképen látható, hogy csak Salgótarján bizonyos részein érhető el az 5G, ezért javasoljuk, hogy más címen is tesztelje a csatlakozást. Aktuális lefedettségi térképünket a www.yettel.hu/5g oldalon találja.

Ha csak készüléket cserélt és egy régi SIM kártyát használ, akkor érdemes lehet a probléma megoldása érdekében cserélni a SIM-et is. Emellett tanácsoljuk a telefon szoftverének frissítését.

Ha ezek után sem csatlakozik a telefon sehol 5G hálózatra, megfelelő lefedettség mellett sem, akkor javasoljuk, hogy fáradjon be vele bármelyik Yettel üzletbe, hogy a szervizelését elindíthassuk. A javítás a hiba jellegéből adódóan lehet garancia keretein belül díjmentes vagy fizetős, amennyiben a készülék márkaszervizeinek szakemberei azt megállapítják.

Felhívjuk figyelmét, hogy a készüléken tárolt adatok és egyedi beállítások javítás során keletkezett sérüléséért vagy elvesztéséért nem tudunk felelősséget vállalni.

A javítással kapcsolatos további információkat és a teljes szervízszabályzatunkat https://www.yettel.hu/keszulek-javitas oldalon tekintheti meg.

A szervizelés idejére törvényi kötelezettség nélkül megpróbálunk kölcsönkészüléket biztosítani Önnek, azonban ezt garantálni sajnos nem tudjuk, tekintettel a limitált készletekre. A kölcsönkészülékek készletével kapcsolatban üzleteink tudnak információval szolgálni. Üzleteink elérhetőségét, javítási információkat honlapunkon az Ügyintézés / Készülékjavítás menüpontban tudja megtekinteni.

Forduljon hozzánk a jövőben is! Amennyiben bármi másban is segíteni tudunk, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a honlapunkon elérhető elektronikus űrlapok segítségével, vagy a 1220-as telefonszámon keresztül. Ügyfélszolgálatunk minden csatornán szívesen áll rendelkezésére."

Tényleg csak ketten vagyunk ebben a csoportban, akinél nem működik a telefonon az 5G, és a többieknél működik, vagy a többiek nem próbálták még?

kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni

(#1015) GEPESZ66 válasza VGYke (#1014) üzenetére


GEPESZ66
veterán

5G-hez külön előfizetés kell.

(#1016) Chris0321 válasza GEPESZ66 (#1015) üzenetére


Chris0321
addikt

A Telekomnál a nagyobb csomagokban benne van alapból, a kisebbekben külön kell érte még fizetni. Nekem pl. annyira nem fontos, hogy még 1.600 ft-ot ráköltsek.

(#1017) Grawens válasza VGYke (#1014) üzenetére


Grawens
senior tag

Minek annyira az az 5G? Általánosságban és gyakorlatban nem sokkal jobb és gyorsabb mint a 4G (az elmélet más tészta), ellenben úgy szívja az akksit, mint egy jóféle menyecske a bőrösvirslit.

(#1018) VGYke válasza GEPESZ66 (#1015) üzenetére


VGYke
addikt

A csomagomban biztosan nem kell! Meg aztán nem sima e-mailre válaszoltak, hanem egy HTML párbeszédablakban meg kellett adnom magamról és az előfizetésemről mindent.

kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni

(#1019) VGYke válasza Grawens (#1017) üzenetére


VGYke
addikt

Az mindegy hogy minek az 5G. Ha 5G telefont vettem, legyen képes az 5G-re, mert ha nem, átvertek.
Szóval még egyszer: van akinél csatlakozik a telefon az 5G hálózatra?

[ Szerkesztve ]

kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni

(#1020) teszt345 válasza VGYke (#1019) üzenetére


teszt345
tag

Igen, az enyém csatlakozik, Vodafone, céges flotta előfizetés, külön be kellett aktiváltatni az 5G-t az előfizetésre és SIM -et is cseréltek hozzá. Előtte 4G és VoLTE is látszott az állapotsávban, ha éppen olyan helyen voltam, tehát annyira nem volt régi a SIM.
A telefonon a mobilhálózatoknál automatikus 5G/LTE/3G/2G van, az apn internet.vodafone.net, ezt és a paramétereit automatikusan felvette a készülék, mikor ráköltöztem.
Vodafone topicban korábban én is megkérdeztem, azt olvastam még, hogy "Publikus csomagoknál a Red csomagok képesek az 5G hálózatra kapcsolódni." Gondolom más szolgáltatóknál sem feltétlenül automatikusan jár ez a lehetőség.

[ Szerkesztve ]

(#1021) Grawens válasza VGYke (#1019) üzenetére


Grawens
senior tag

Ez inkább a szolgáltatókon múlik, mint sem a készülék gyártóján.
Nálam csatlakozik a céges A53. Telekommal Budaörs - Bp XI. XII. XXII. mindíg, Vodával csak Bp., Budaörsön csak 4G.

(#1022) Avayasoft válasza teszt345 (#1020) üzenetére


Avayasoft
tag

A sim cserét már én is javasoltam...

(#1023) norb27 válasza Avayasoft (#1022) üzenetére


norb27
tag

Ugyanaz a sim egy Realme-ben 5G re képes, a Samsungban meg nem. Két hete váltottam telefont, már az első nap feltűnt.

(#1024) hibavissza válasza GEPESZ66 (#946) üzenetére


hibavissza
veterán

Ne tegyél elé semmit. Minek? Beljebb ül a lecse mint a hátsó burkolat. Másrészt nem tesz jót képminőségnek. Ha lapos szögben érkezik a fény, akkor a védőn lévő szöszök és karcok meg fognak látszani, míg az optikai rendszeren lévők alig vagy egyáltalán nem. Fényképezőgép objektívre sem teszünk szűrőt, csak ha a képalkotáshoz szükséges. Mindig ront valamennyit.

(#1025) GEPESZ66 válasza hibavissza (#1024) üzenetére


GEPESZ66
veterán

Igazad van!

(#1026) lacko22


lacko22
aktív tag

Sziasztok, valaki tapasztalt már olyat, hogy random újraindulgat az A53-ja? Van amikor 20 perc van amikor órákig jó. Köszönöm.

(#1027) GEPESZ66 válasza lacko22 (#1026) üzenetére


GEPESZ66
veterán

A cégben különféle Samsung telefonokat használunk,s par hete az összes újraindul.
Az A53 telefonom is,amit 2 hete kaptam.
Az A51 telefonom is par hete kezdte,2,5 évig nem volt ilyen.
Külföldi fórumokon is lehet olvasni ilyet a Samsung telefonokkal kapcsolatban.
Senki nem tudja,mi az oka mostanában.

(#1028) Grawens válasza lacko22 (#1026) üzenetére


Grawens
senior tag

Messenger, WhatsApp, Viber van? Ha igen, ideiglenesen töröld őket és nézd meg, hogy úgy is rebootol e.

(#1029) Chris0321 válasza Grawens (#1028) üzenetére


Chris0321
addikt

Nekem van telepítve messenger és viber is, mégsem indul újra.

(#1030) GEPESZ66 válasza Chris0321 (#1029) üzenetére


GEPESZ66
veterán

Van egy kollegám,akinek az A53 szintén nem indult meg újra,s ő is hasznalja az appokat.
A legutóbbi android frissítésekkel lehet valami gond,azóta csinaljak ezt.

(#1031) Chris0321 válasza GEPESZ66 (#1030) üzenetére


Chris0321
addikt

Nekem Telekomos mobilom van, a legfrissebb programmal és nincs ilyen gondom.

(#1032) teszt345


teszt345
tag

Megnéztem, nekem is 543 órás az üzemidő, használom ezeket az appokat, mindent rendszeresen frissítve, android verziót, ui-t is beleértve. A telefon független, vodás hálózaton

[ Szerkesztve ]

(#1033) GEPESZ66 válasza Chris0321 (#1031) üzenetére


GEPESZ66
veterán

Tényleg nem lehet tudni mitól van.
A környezetemben legalabb 20 telefon indulgat újra.
Nekem a multkor 4 napig bírta újraindulas nélkúl.
Most 3 napja jó.
Javasolták,hogy ezen programok gyorsítótárjat törölhem.
Meglátom mi lesz így.

(#1034) VGYke válasza Chris0321 (#1031) üzenetére


VGYke
addikt

Van még olyan hogy "Telekomos mobil"? Én úgy tudom, hogy pár éve minden mobil független, nem tartalmaz szolgáltató specifikus szoftvert.
Vagy az előfizetésedre írtad hogy Telekomos?

kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni

(#1035) GEPESZ66 válasza VGYke (#1034) üzenetére


GEPESZ66
veterán

Az enyémet a Telekomtól vette a cég.
EUX/EUX/TMH a CSC.
Az aktív CSC a EUX!!!

(#1036) Pisti 1969


Pisti 1969
csendes tag

Vodától vettem egy éve, persze függetlenül. Még soha nem indult újra. Van Messenger lite.

(#1037) GEPESZ66 válasza Pisti 1969 (#1036) üzenetére


GEPESZ66
veterán

Nálam nem a lite verzió van.

(#1038) Chris0321 válasza VGYke (#1034) üzenetére


Chris0321
addikt

Igen, természetesen független a telefon mint már évek óta mindegyik a Telekomnál. Csak azért írtam ki, hogy melyik szolgáltatónál vagyok, mert nem mindegyik frissít egyszerre így más lehet a verziószám és a tartalom.

GEPESZ66: Furcsa, remélem majd csinálnak velük valamit.

(#1039) _DiEGO_


_DiEGO_
őstag

Megszűnik egy rakás Samsung Galaxy telefon frissítése, plusz egyéb más info a linken...
[link]
Az érintett között: Galaxy S10 "sima", Galaxy S10+, valamint Galaxy S10e változatai is, amik tulajdonosai nem számíthatnak frissítésekre a jövőben, továbbá kikerült a "pixisből" a Galaxy A30 és Galaxy A50 , ezek szintén nem fognak már javításokat kapni.

(#1040) Potyka03 válasza _DiEGO_ (#1039) üzenetére


Potyka03
senior tag

És ez most miért is érint minket A53-kat?

Nyiss a világ felé,és a világ is nyit feléd!

(#1041) kutga válasza Potyka03 (#1040) üzenetére


kutga
nagyúr

Semennyire.

Let the Zone take me if I am.

(#1042) Ricardo válasza Potyka03 (#1040) üzenetére


Ricardo
félisten

Pár év múlva majd így jár az A53 is. Nem árt időben felkészülni rá lelkileg. :DDD

(#1043) VGYke válasza Ricardo (#1042) üzenetére


VGYke
addikt

A 40 ezres mobilkészülék-csere programon belül, 4900 Ft ráfizetéssel, március végén vettem egy Honor X6 telefont. Android 12 van rajta és valószínű az is marad mindaddig, amíg a 4G megszűnése miatt 40 ezerért be nem cserélik...

kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni

(#1044) Avayasoft válasza norb27 (#1023) üzenetére


Avayasoft
tag

Úgy olvastam a Yettel fórumában, hogy a problémát megoldatta egy sim csere. Erről ennyit...

(#1045) norb27 válasza Avayasoft (#1044) üzenetére


norb27
tag

Végül is igen, megoldotta. Csak ki be kell kapcsolgatni a telefont...gondolom ez így rendben van. :)

(#1046) GEPESZ66


GEPESZ66
veterán

Általában 1.5 GB a szabad RAM-om.
Ma reggel azt tapasztaltam,hogy valami miatt lecsökkent 600MB-ra,s a telefonnal szinte semmit sem lehetett csinalni,úgy szaggatott.
A karbantartót futtatva sem lett több RAM.
Az újraindítas megoldotta a problémat!!!
Az elmúlt 3 hetben,mióta megvan,nem jártam így.
Nem tudom,mi okozhatta ezt!

(#1047) GEPESZ66 válasza GEPESZ66 (#1046) üzenetére


GEPESZ66
veterán

Most kipróbaltam a karbantartót,futattam,s mindjart 2.5 GB lett a szabad RAM.
Az előbb nagyon beragadhatott valami,ha a karbantartó futtatasa után is maradt a 600MB szabad RAM.

(#1048) zsolt501 válasza GEPESZ66 (#1047) üzenetére


zsolt501
nagyúr

Érdemes ilyenkor megjegyezni mit is pakolt ki a RAM-bol, mi volt a nagy fogyasztó.
Saját tapasztalat, hogy navigáció és média fogyasztás (zene és videó lejátszás, streaming is) nagyon gyorsan fel tudják zabálni a RAM-ot, no meg a böngészők.

''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''

(#1049) GEPESZ66 válasza zsolt501 (#1048) üzenetére


GEPESZ66
veterán

Csak a böngesző,a Chrome lehetett,mert a többi nem volt mostanaban hasznalva.
A böngesző gyorsítótárát törölve sem lett több RAM.
Ha jól emlekszem az A51-nel is volt ilyen egyszer-ketszer a 2 év alatt.
Az A51-nél a maradek RAM 600 MB volt,de a 4GB-ból,s az anno eleg volt.
Itt most tenyleg valami nagyon bezavarhatott.

(#1050) Gabb0225@


Gabb0225@
kezdő

Sziasztok! Egy érdekes jelenséget szeretnék megosztani veletek. Adott 2db A53. Ugyan az a szoftver van mind a 2 telefonon, de egymástól eltérő képet csinálnak. Az alap probléma a színekkel van. Az egyiknek sokkal fakóbbak a szinei. A fekete pl szürkés, a piros egyértelműen halványabb, nem a megszokott túlszinezett. Ez mitől lehet? Ugyan az a telefon, max az egy különbség, hogy az egyik 6, a fakobb képet készítő 8GB Ramos. Gyári visszalállítás történt, alap bekativálással, de nincs változás. Pár hetes a telefon és az első képei is ilyek voltak. Tippetek? Köszönöm

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.