Neked is felold amikor vége a hívásnak?
És újra le kell zárni, vagy megvárni a lezárást?
[ Szerkesztve ]
Neked is felold amikor vége a hívásnak?
És újra le kell zárni, vagy megvárni a lezárást?
[ Szerkesztve ]
Megnéztem másik, de egy kártyás Samsungon, ott sem zár vissza.
[ Szerkesztve ]
ezt pontosan hogyan is érted?
tehát, ha a hívás bontásra kerül - akármelyik fél által - akkor nálam akkor "ugrik" a képernyőzár a kijelzőre (és ha természetesen én magam manuálisan nem zárom le), ha eltelik a beállított időintervallum, amelyre a képernyőzár aktiválásra beállításra került.
Pontosan fogalmazva:
1. Képernyő lezárva
2. Hívás érkezik
3. Hívás fogadva
4. Hívás vége
5. Képernyő "nyitva". Míg manuálisan le nem zárom vagy megvárom a beállított idő leteltét (minimum 15 másodperc).
Szerintem a normális az lenne, ha a hívás végén, a hívást megelőző alap állapot következne.
Itt most nem foglalkoztam a hívás közbeni dolgokkal.
[ Szerkesztve ]
Nos, ahogyan "pontosan fogalmaztál" pontosan így van nálam is.
De szerintem ez nem bug, hanem koncepció a fejlesztőktől.
Zavarónak zavaró lehet, de nem mondanám hibának.
Ha már itt bug-olunk...
Ébresztőóra:
Beállítva X.Y. nap. óra. perc., hang, szundi (hétfőtől vasárnapig).
Minden oké.
Ha kikapcsolom (mondjuk hétvégén), és vasárnap este be akarom kapcsolni, akkor mindent (hangtól kezdve a rezgés/erősséget) újra kell állítanom.
Nálad is ilyen?
Még ilyen telóm nem volt amelyiknél az alapokat is mindig állítani kellett.
[ Szerkesztve ]
Nálam nem szállnak el a beállítások. Akkor volt, hogy elszállt - de akkor az én hibám miatt - amikor más könyvtárba, más néven mentettem el az előzőleg ébresztőhangnak beállított jelzést.
Ó, én megvédem ezt a telefont , nagyon megfelelő, kétkártyások között meg nincs tán jobb se! De persze sorjázzuk csak a hibákat, de összességében, mégiscsak
Talán ha újra látom..
Minden hibáját elfeledem...
ne feledd! csak tudjuk, hogy tökéletes készülék sajnos nincsen
Üdv.!
Valaki használta már a telóval bluetooth-on a Kies szoftvert? Csak mert nálam nem működik. Azaz felismeri a telót de már nem tud vele csatlakozni.
DIGI 500 ról 1000-re
Próbáltátok már, hogy az sms-írás nyelvét angolra állítottátok, esetleg németre, franciára (e kettőnél is vannak ékezetes karakterek), hogy akkor is csak 70-is enged írni egy üzenetet?
Köszönöm a válaszokat, szerintem is remek telefon. Ezelőtt D880 - om volt, "agyon használtam", cseppet sem kíméltem és így is telefon tudott maradni több évig. Ez a telefon pedig messze megelőzi tudásban.
Vannak hibái, de ennek ellenére nem cserélném most semmi másra
Én próbáltam, minden variációval játszottam de csak 70-et enged. De mint korábban írtam amit kettőben küld el azt csak 1 sms áráért küldi. Megnéztem a kártyás telómon.
DIGI 500 ról 1000-re
tudtok abban segíteni, hogy hogyan lehet screenshot-okat készíteni az egyes képernyőállásokról a telóban?
Én sajnos nem.
Azonban én is kérdeznék, de előtte egy kis bevezető.
A készülékkel a BT füles nem igazán van jóban. Körülbelül minden 3.-4. híváskor a beszélgetés igen zajos, nehezen érthető.
A füles nem olcsó gagyi.
A füles a készülékváltás előtt tökéletes volt (és ma is az).
Most, hogy a "régi" készüléket használom, minden beszélgetés hangminősége tökéletes.
Ez megerősítette bennem, hogy az új készülékkel van (remélem csak volt) a gond.
A szerviz munkájában nagyon bízom.
Ti, hogy vagytok a BT fülesekkel? Jó a hangminőség? Minden híváskor?
Mi újság?
"Megfagyott" a fórum?
[ Szerkesztve ]
Már nagyon várom a szerviz hívását.
Szinte már hiányzik a készülék!
mikorra ígérik?
7-10 munkanap.
11.26.-án adtam le. Így akár már holnap hívhatnak...
10.-én lesz a 10. munkanap.
Feltéve, ha nem kell "alkatrészt cserélni", mert, ha igen akkor az alkatrész beszerzési idejével tolódik a határidő.
alapvetően milyen hibával vitted szervízbe?
Egyébként amikor a szerviz átvette, egy kicsit ideges voltam, hogy majd most biztos nem fagy le.
De a szerviz az általam felvetett hibát kb.: 5. mozdulatra tapasztalta.
Alapvetően a fagyást említettem, semmi egyebet.
[ Szerkesztve ]
hát, a fagyás inkább szoftveres problémának tűnik, de majd a szakemberek megállapítják! én a helyedben kértem volna, hogy másik szoftvert töltsenek rá esetleg, mégha nem is magyar nyelvű, de talán stabilabb, az enyém már nagyon régen nem rendetlenkedik
A készüléket forgalmazó országok száma, szinte megegyezik egy kezem végződéseinek számával (5).
A legközelebbi ország: Horvátország.
A horvátok megérdemlik, mi nem.
Hát, gondolom a gyártó-forgalmazó felméri az adott ország fogyasztói hozzáállását, és úgy gondolja, hogy az olcsóbb árfekvésű kétkártyás modelljeit "tolja" inkább, és mivel abból is van érintőképernyős, meg hamarabb is jött ki (B5722), azt vette a palettára - nálunk Magyarországon.
[ Szerkesztve ]
Mondtam nekik, hogy csak akkor viszem be, ha ténylegesen friss szoftit tesznek rá.
Azt mondták, hogy ennek ellenére vigyem be, mert elképzelhető, hogy a nem friss szofti is kisimítja a hibát.
A 24 hónap gariba belefér még egy pár beszállítás, csak ez nekem igazán kellemetlen.
Talán ha elszakad nálam a cérna, akkor kérem az alap angolt, de angolul is olvastam fagyást.
Az 5722 szinte mindenhol ott van (mint nálunk is).
Megítélésem szerint fel kell mondani annak aki a felmérést végezte.
Sok-sok országban veszik a készüléket, ahol hivatalosan nem is kapható.
Szerintem az enyém nem angol, hanem inkább lengyel verzió, de elég jó, mert bár volt fagyás (maximum eddig 2x), de rendben kezeli az ékezetes karaktereket, meg egyébként semmi különös bug-ot nem tapasztalok. Egyébként abban igazuk lehet, hogy az újabb kiadások nem feltétlenül jobbak. Kíváncsi leszek, hogy milyen szoft lesz a telódon, amikor visszakapod! Majd írd meg.
akkormeg a samsung örül, aztán tökmindegy milyen módon adja el a telókat a forgalmazóknak, gondolom így is költségüknél vannak. vagy direkt csak pár kelet-európai országra céloztak eleve. kitudja...
Mindenképpen megírom!
Lengyelországban nem kapható! (a Samsung szerint) Nincs benne az 5-ben!
Már megint igazat kell adnom!
Nekem a CSC verzió: B7722PLSJF2 ez lengyel. persze, lehet, hogy "lengyelített", mint van ugye magyarított is, amellyel ti nem vagytok megelégedve pl. a normálatlan sms-számolási probléma miatt. mindenesetre ez a lengyeles jobbnak tűnik...(valószínű, hogy onnan hozták be valamiféle szürkeimport formájában , mert amikor megvettem a telefont, és még fóliás, új volt, lengyelül boot-olt be)
Pusztán érdekesség:
Nézegetem a különböző weblapok tesztvideóit és feltűnt, hogy az én készülékem doboza nem hasonlít a videókon látható dobozokra.
Kis utánajárás és megállapítottam, hogy az én telóm célállomása a közelkelet lett volna.
Eddig fel sem tűnt a dobozon lévő fő írás mód az arab.
A te dobozodon gondolom, hogy a duó felirat az: DUOZ.
[ Szerkesztve ]
Nekem nincs hozzá dobozom...
Az enyémnek is pont ilyen a doboza. De lekopogom, nincs semmi baj vele, jól szuperál.
DIGI 500 ról 1000-re
A firmware verzió jelölőiből megállapítható, hogy milyen "nemzetiségű" a szoftver.
"XEJG"?
(#340) norbert999 válasza norbert999 (#339) üzenetére
Egyiptom?
Jordánia?
Jemen?
Mindegy, mert az elérhetőségük " .mea " végződésű.
Az pedig a "közelkelet"(middle east).
Igen, valami ilyesmi.
Már a 12. munkanapnál járunk. (18. naptári nap)
Már úgy érzem magam mint egy szenvedélybeteg aki nem kapja meg az adagját.
Sokat gondolok arra, hogy felhívom őket.
De hát ezt írták az átvételi jegyzőkönyvbe és a weblapon is ez van:
"Sajnos a készülék javítási idejébe nincs beleszólásunk, azt a szakszerviz végzi, ezért kérem, várja meg míg értesítjük Önt! Megértését és türelmét köszönjük!"
Már nehezen bírom, karácsonyra csak visszakapom!
[ Szerkesztve ]
Karácsonyra megleptem magam egy iPhone 3Gs 16GB-tal...
Akkor ennek a fórumnak befellegzett!
NEM! Itt vagyok, itt leszek! Csak bele akartam kóstolni egy másik "világba"... Tényleg egészen más. De Samus-s vagyok, az is maradok!
[ Szerkesztve ]
Megérkezett már a készüléked?
Nem.
Épp gondolkoztam, hogy a véleményedet kérjem.
Te felhívnád őket, hogy mi van már?
Abban a tudatban amit fentebb idéztem a 342-esben.
[ Szerkesztve ]