- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Pajac: PassMark - Lenovo ThinkCentre M83 i3-4130 HD 4400
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kimmuriel
aktív tag
Most olvastam az írásodat. Hát mit ne mondjak, gyönyörű lett az autód!
Igazán impozánsan mutat!
Legyen még sok örömöd benne!
-
jaja1981
addikt
Ez így igaz.
Itthon csak lelakott, széthajtott autókat lehet beszerezni.
Néha vidékről egy pár jó állapotú régebbit.
A magyar nem költ az autóra, nem tartja karban, csak hajtja.
Sok olyan autót láttam, amiben már 30e km volt egy olajban. Ezek mind 2 évnél fiatalabbak. Azt mondják nem érdekes, mert úgyis eladják.
Na most szegény vevő ilyeneket vesz meg, azt csak csodálkozik, ha megáll.
Persze tisztelet a kivételnek! -
domi007
őstag
Szerintem ennyiért ilyen szép végeredményt kapni igazán megérte!
Riszpekt!DOMy
-
VR6-Fan
veterán
válasz
jaja1981 #131 üzenetére
láttam már egy két autó építést test közelből
amúgy én meg "kitt-ről" beszélek, bár VR6-nál tök mindegy, mert otthon úgy se fogsz turbot csinálni meg leömlőt öntögetni.
hát nem tudom a fentebb linkel golf1-ek már 3-4éve az útakon vannak és még mindig egy darabban pedig azok tényleg home made-k.
mindenesetre csak úgy más motornak nem állnék neki amire már nincs egy jól bevált módszer.
-
jaja1981
addikt
Én sima széria autókrólbeszélek,nem verseny autókról.
Amúgy Te hány motort, vagy autótépítettél, vagy vettél részt benne?
Vezettem egy pár autót,és részt vettem pár építésében,és hidd el, hogy az utólagosmegoldások nemvezetnek eredményre.
Most nem azokrólbeszélek, amiket direkt kittben árulnak egyes fajta motorokhoz, vagy komplett tuning motort, amit gyárak kisérleteztekki, hanem az igazi házi tuningról,mert kishazánkban az a menő. Kevés a lóvé, akinek van, az meg megveszi az új autót a legerősebb motorral.
Aztmeg elhiszem, hogy a gyári 3 golf is elkapar, mert az csak kis kuplung gyakorlat kérdése, hogy akarok indúlni. Gyorsan, vagy füstölősen. -
VR6-Fan
veterán
válasz
jaja1981 #127 üzenetére
nem vesszük tudjuk
amúgy gyárilag nem volt turbos (khöm, volt csak azt nem adták el..)
miért ne lenne olyan? meg lehet építeni rendesen is egy motor.
hát ha neked 110%-os teljesítmény többlet, gyári dúgóval/hajtókarral/főtengellyel/etc-vel nem jelentős teljesítmény több lett akkor, inkább többet meg se szólalók!
VR6-ot meg 174le-714le közt skálázódnak (keréken).
azért nem mindegy hogy egy mezei dizelt hasonlítasz össze vagy egy verseny dizelt, hidd el azok elég jól veszik a gázt és nem 4000 fogynak el... bár igaz ott a fogyasztás ugyan úgy bukó...
amúgy rendes verseny slik-en 300-320 lóig nem kaparnak el max ha direkt arra van írva az elektronika.
no meg légy nyugott a teljesen gyári 3-as golf is elkapar jó gumival nagy kerékkel, alóból, no hát akkor golf1 kasztniban (az 150-nél is kapar..)
-
jaja1981
addikt
És miből veszitek, hogy a VR6 turbós?
Ha jól tudom abból nem volt turbós kiszerelés.Én is benzin párti vagyok. Diesel-ben egyedül a fogyasztás a jó.
Nem mindegy hogy 1200rpm-tól húz, vagy mondjuk 1600-tól?
Szerintem tök mindegy, mert nem alsó fordulaton tolod a kocsit.
Olyan 4000-en meg már jobb a benzin, mert a diesel kifogy a kraftból.
Arról nem is beszélve, hogy a benzines sokkar jobban reagál a gázra, jobban veszi. -
VR6-Fan
veterán
nekem annyira nem tetszenek a régi autók ennyire csicsásan, lehet bennem van a hiba.
neked a kis lámpák véget króm kéne lökösből is tőkőrből is, meg kéderfeszítőkből is, szerintem
azt nekem senki ne akarja beadni hogy egy 180-300 lovas 1,9 tdi 10 liter alatt eljár ha nyomkodod neki, a nyomatékra meg csak ennyit tudok mondani no meg még ezernyi tényező szólhat a benyás mellett, egyedül ezeknél fogyasztást lehet föl róni, no de azt is nézni kell mit kapsz cserébe...
-
alex89
senior tag
nem olyan rossz az színre fújva sem
[link].De egyébként szerintem is nagyon kevés olyan régi autó van aminek jól áll a színre fújt lökös, az enyémen is fekete lesz.
ui.:a diesel-ben meg nem a kerepelés a jó,hanem a nyomaték meg a fogyasztás
mod2: jaja, a króm lenne az igazi
-
VR6-Fan
veterán
kéne a fenének 1,9 TDi..... mi jó abban a dizel kerepelésben?!!
nem tudom kettesnek a szinre fújt lökösök szerintem nem állnak jól, így a tutikicsit on is legyek, szerintem semmilyen régi kocsinak nem állnak jól a színre fújt lökösök/ívek
-
-
-
alex89
senior tag
alja meglepően jó volt, jobb hátsó javítóív,küszöb meg sárvédő lett cserélve..
idővel mi megy bele, G60-an ne talántán VR6
? nem megy bele semmi, öcsém kb 1 év múlva fogja csinálni a jogsit és ő fogja megörökölni a verdát.Én meg ha lesz pénzem veszek valami combosabb 2-es golfot.Idővel én is VR6 mellett akarok kikötni, vagy golf vagy corrado formájában
-
jaja1981
addikt
-
alex89
senior tag
Linket sajna nem tudok mutatni, de egyébként elsőként egy tanáromtól hallottam aki valamilyen autógépész-mérnők vagy mi (nem tudom pontosan
) , szóval eléggé benne van a témában... és aztán olvastam utána én is dolognak valahol a neten.Bár ezek az adatok nyilván nem azt jelentik,hogy utána ki kell dobni a motort,hanem hogy 120 illetve 180 kilométer felett elképzelhető ,hogy a kopó alkatrészeket cserélni kell.
csak érdekességképpen a fater régi mercijében (benzin,V8
) is több mint 500ezer van és még hozzá sem volt nyúlva... valamint a céges mercibe(régi 2.5szívó diesel) amivel németbe járkálnak ,abban 1millió körül van és szintén érintetlen.Persze egyik verda sem volt széttaposva, 7 ezrenként olajcsere stb..
jaja1981: nem lesz semmi tuning,a felnin kívül minden marad gyári
-
zoo8800
veterán
-
alex89
senior tag
válasz
jaja1981 #108 üzenetére
Hát igen , a régi motorok még sokkal tartósabbak voltak, pont a minap olvastam,hogy a volkswagen jelenleg a benzines motorjait 120 ezer a dízelt pedig 180 ezer kilométerre tervezi.
közben az én verdám is alakulgat
,kicsit még hülyén néz ki ilyen magasan,de ha visszakerülnek a leszedett cuccok akkor majd megül egy picit. [link][link][link][link]
-
jaja1981
addikt
Mind a két teljesítmény adat elfogadható.
Ezek a motorok nem erőművek, de sokkal tartósabbak, és megbízhatóbbak, mint a modern motorok. Az indok elég egyszerű: --> kevesebb alkatrész, kevesebb hibalehetőségEgy mai benzines autó, olyan 200-300ezer km-t tud menni, ha vigyáznak rá.
Nézzétek meg, hogy a Ti autóitokban mennyi van!!! -
jerry311
nagyúr
KrenAtesz
Ennyire nem vágom a típusokat és motorokat. Az alkatrészek többsége GM emblémás. Daewoo logo leginkább csak a műanyag tartályokon és kupakokon van.
Szóval az egyik verzió, hogy GM gyártmány, a másik hogy megvették a GM-től a gépsort és még arra is lusták voltak, hogy a logokat lecseréljék._seth_
A teljesítmény és térfogat adatok a forgalmiból vannak, nem tudom a gyár mit hazudott róla. -
jaja1981
addikt
Hát nem tudom mennyi a fényezés, mert én magam csinálom, de most lesz a Mantán egy kis javítás. Bal első sárhányó elem, bal ajtó, bal hátső sárhányó ív, és első köténylemez fényezése. Ez olyan 15.000Ft-ből kijön, már meg is rendeltem a festéket, lakkot és edzőt.
Őszinte részvét, aki ilyen drágán épít autót. -
dragonfx
veterán
sok szerencsét hozzá, tényleg jó lett.egy ilyne művelet a bömin minimum 2x ennyibe fájna.
-
jerry311
nagyúr
Hmmm. Valami hasonlót kéne elkövetnem a sajátomon, csak az nem Opel, hanem a Daewoo Racer névre keresztelt ikertestvére.
Olyan nagyon drágának nem tűnik a beavatkozás. Viszont hosszú volt, ami nekem nem járható -
marcee
addikt
Grat, jó lett! Egyedül a légbeömlő rácsa nem tetszik, illetve a lökhárítók illesztésén lehetne még csiszolni, de amúgy tényleg rendben van.
Pesten nem tudtad volna ennyiből megúszni, az tuti! -
alex89
senior tag
"A sprét felejtsd el. Olyan lesz,mint a szar. Foltos, meg nem egyenletes." ezt konkrétan így nem mondanám, általánosságban véve persze az igaz,hogy nem lehet szépen fújni a sprével mert megfolyik, felhős, narancsos lesz.... de ez egy elég "vastag" anyag szóval tényleg szép lesz
Nem kell neki alapozó sem,csak csiszolni kell .Az én lököseim is ezzel lettek fújva a golfon és nemigazán lehet belekötni
.Mindemellett elég tartós is. Persze a gyárilag színre fújt lökösöknél nem alkalmazható csak annál amely nincs fényezve, és azzal a tipikus érdes felülettel rendelkezik...
Ja és persze a festék amiről beszélek ez matt
-
KrAt
veterán
Ezen még nem gondolkoztam
Eddig mindig szürke-fekete volt, most majdnemfehér-fekete kombón gondolkozom
Nemtudom még, elmélkedés megy
De az tuti, hogy minden eredeti lesz rajta, amivel Kadétot gyártottak
Motor lesz benne majd 2.0 16V, de az még odébb vanNem akarok még meghalni
-
jaja1981
addikt
És ha nemfekete lene?
piros vagy valamilyen,meg csík az oldalába. Nem lenne rossz. Én az enyémen is unom,hogy egyszínű. Lehet,hogy fújok rá valami csíkot, persze csak a 2,4-es motor után.
Holnap megyek festékért. Ja!
A sprét felejtsd el. Olyan lesz,mint a szar. Foltos, meg nem egyenletes. Nyugodtan vidd el fényező műhelybe, annál i inkább, hogy műanyag alapozó kell alá, különben lepereg a festék.
Amúgy metál színű a kocsi? Mármint a festék.
Láttad az enyémet. Szerintem felesleges túl csicsomázni. Ezek nemmodern autók, ezek úgy szépek,ahogy kitalálták őket.
Nincs gyári spoiler? A gyári nézne ki a legjobban. Vagy kis lökösök,hátrameg kis szárny, detényleg kicsi.
Inkább cserélj motort,valami jó kis befecskendezősre. Valami 1,8-2literesre. Had robogjon,ésnem is fogyasztana sokat. olyan 8 liternél meg is állna.
Ha kész lesz az enyém, majd nyomatok képet. sajna csak januárban kerül rá sor, de a jövőhéten kész a motor. -
alex89
senior tag
A lökösöket te is könnyedén lefestheted majd, mivel van direkt erre a célra való(spray formátumú) "structure lac" nevezettű cucc(fekete).Nagyon egyszerű vele fújni, gyakorlatilag el sem lehet cseszni.A festéktől a felülete is ugyanolyan kissé "érdes" lesz mint a gyári fényezetlen lökösöké.
-
KrAt
veterán
válasz
Virág et. #76 üzenetére
Írtam is a leírásban, hogy az autó még nincs kész. Kap majd (most már végleges) első-hátsó GSi lökösöket, de fekete marad, mert nem akarom, hogy az egész autó fehér legyen
Ugyanezen elgondolásból lett a felső sín és a tükrök is feketék, nekem így tetszik
bambano: Majd az is lesz benne, most van egy váltózás és egy riasztó benne, reménykedek, hogy eg 22 éves autóhoz csak nem nyúlnak
Omega81: tudom, h még nem tökéletes, de még messze nincs kész a kocsi
Jön majd rá másik lökös, meg minden jó
Csak elfogyott a kess..
-
Omega81
senior tag
-
Virág et.
senior tag
A morcosítás kár volt rá... nagyon furcsán néz ki ezzel az orral, mivel az autó ettől eltekintve teljesen széria ha jól látom.
Jobban jártál volna, ha teljesen eredeti állapotra hozod, esetleg elviszed a gyári GSi irányába (bár 4 ajtósban az is furcsa lenne).Szerintem.
-
Omega81
senior tag
A lökösöket, tükröket miért nem fujattad színre?
-
bambano
titán
Én tennék bele valami nem szokványos rablásgátlót...
#27: szerintem 52k négy gumiért nem sok... nekem darabja nem jön ki ennyiből... Meg ha vezérműszíj cserés nagyszerviz van, az se jön ki ennyiből, amennyit a táblázat aljára írtál
#39: én pl. örülök, hogy a kresz szerint kötelező reggeli "műszaki szemlét" megcsinálja helyettem a fedcomp...
-
KrAt
veterán
Igen
Most kicsit szar, mert eddig amit kinéztem, meg tudtam venni (ilyen lökhárító meg ilyenek, 5k körüli tétel) de jelenleg még arra sincs pénzem
Mondjuk most van időm kitalálni, merre tovább, mert nem tudom:
-színre fújt lökösök (annyira nem jönne be, mert akkor nem "üt el" a kocsi színétől, full fehér lenne az egész)
-fekete lökösök (mint most, tetszik, hogy kontrasztos)Szerinted?
-
jaja1981
addikt
Szerintem a tuningot motorral kezd. Ha először futómű lesz, és utána nagyobb motor, akkor kezdheted a futót újra, mert megváltozik a súly arány. Csak úgy szólok.
Ne a hátsó dobnak legyen hangja, hanem a motornak.
Ezért kap az enyém is télen egy 2,4-es motort, hogy szaladjon is.
A kisebb kerék meg előnyösebb mint a nagyobb, mert jobban gyorsul, és könnyebben lehet keresztbe tenni.
Ha télre leteszed, akkor vagy kerék le, és bakolás, vagy havonta indítsd be és tologasd előre hátra, de semmiképpen sem abba a pozícióba ahol volt.
Miért is?
- tologatni azért kell, mert ha egyhelyben áll vagy 2 hónapot, akkor ovális lehet a gumi. Ami vagy szálszakadáshoz vezet, vagy lehet vinni centírozni, de olyan nem lesz mint volt.
- beindítani azért kell, mert a tüzelőanyag ellátó rendszer (főleg karburátornál) kiszáradhat, és a szennyeződés lerakódik benne és eldugítja, vagy nem fog jól zárni a befecskendező szelepMég egy jó tanács. Leállásra aksi ki. Ha van másik autód, akkor abba tedd be, és használjad mondjuk havonta felválltva a jelenleg benne lévővel, vagy csak vedd ki, és néha merítsd le az aksi töltővel és töltsd fel újra.
Én is így jártam, hogy benne hagytam egy 5-6 hónapra, aztán megdöglött. Aksis haver mondta, hogy nem szabad sokáig állni hagyni az aksikat. Ha mégis kell, akkor csurig töltve tedd.Ennyi.
-
NoLF
veterán
rávarrsz egy univerzális dobot 20ért, szép krómvéggel, és szép is lesz, meg nem is lesz hangos. ez mindenesetre szerintem nagyon nevetséges, ami rajta van
a morcinak én akkor látom értelmét, ha az autó tuningolva van, nagy kerék, csüccs, spoilerek, na akkor illik rá, így ebben az állapotában szerintem nem.
persze ez mind szvsz, a kocsi pedig nagyon szép lett amúgy
-
KrAt
veterán
DeltaPower: köszi
jó kis darab, és az ára se volt para szerencsére
jaja1981: ejjha, nem semmi
Nagyon nagy respect hozzá. Nagyon szép munka, büszke lehetsz rá
Garázs szerencsére megoldódott 4 évig télire, valószínüleg télre lerakom, és addig nem bántom, míg szar idő van
Amúgy minden mondatodban egyetértek veledNoLF: köszi
A morcosítás nekem bevallom őszintén, h tetszik, meg akkora lámpája van a Kadétnak, hogy nem is árt rá
A dupla kamu kipuffot meg nem menőzésből raktam há, hanem azért, mert a "dízel kipuffogó", ami rajta volt (lefele néző csővel) iszonyat nem tetszett rajta, ez már egy fokkal jobb. Sportkipuffot meg nem hiszem, hogy teszek rá, max majd a C20XE-re, mert utálom, ha üvölt a kipuffogó
Ennek van egy kicsit mélyebb halk hangja, tökéletes
-
NoLF
veterán
szép munka, grat meg minden, jó látni, hogy vannak, akik ennyi időt, energiát és pénzt áldoznak azért, hogy a kedvencük megfelelő állapotba kerüljön.
de sose fogom megérteni a létjogosultságát a morcosításnak, valamint a kamu dupla kipufogó nak.
-
jaja1981
addikt
Sziasztok!
Szép dolog egy régebbi autót felújítani. Ezek még sokáig mennek, csak sajnos, garázs nélkül a téli időben 2-3 év, és rohad. A hegesztett már nem olyan mint az új. Sajnos.
Amúgy grat hozzá, de a motor, váltó milyen állapotú?
Én egy 1979-es Opel Mantát építek. Már gurul egy éve. Megvételtől számítva 1 évig szétvolt robbantva.
150e-ért vettem, és most olyan 1,1-1,2-be van, de én sem bántam meg.
Most télen motorcsere 2,4-esre, meg valami racing futómű.
Garázsban tartom, és csak jóidőben megyek vele.
Szóval, ha tanácsolhatom garázs kötelező egy régi autónak, mert szétesik.
Volt egy haverom, az örökölt egy Asconát. Szép volt, öregé volt, garázsban állt. Tényleg makulátlan.
Most meg 2 év mindennapi Pesti használat után olyan, mint akit életében mindig vertek.
Sajna ez van.
A lényeg, hogy szeresd, és gondozd, mert beszél hozzád, és a gondoskodást azt mindig meghálálja. Pontosan ez a beszél hozzád hiányzik a mondjuk 95-ös autók utáni kiadásokból.
Megy meg minden, de nem olyan. Nincs kapcsolat az autóval, csak az a pár műszer. A rohadt elektronika mindig beleszól mindenbe, már rendesen keresztbe sem lehet rakni.
Na ez van.
Ha szeretnétek képet a vasról rakhatok be. -
DeltaPower
addikt
én is csak gratulálni tudok
a felni elsőre feltűnt, ilyen jó állapotút elég ritkán lehet látni!
-
KrAt
veterán
válasz
Iron Funeral #55 üzenetére
Köszi
sajna nem sok felújított példány járkál a városban
Mulderpapa: milyen a pontos motorkódod? 18E? Ez jókis motor
Grat a tiedhez is, mutathatsz képeket is róla, kíváncsi vagyok
-=Libria=-: persze, ki lehet fogni normális autókat, csak sajna nem biztos, hogy hasonló állapotban van, mint a Kadétom, mert ennek aztán a világon semmi baja
Ha nem csal az emlékezetem, akkor a 6 év alatt, mióta nálunk van, egyszer sem volt szervizben amiatt, mert valami miatt üzemképtelen lett volna
Bármikor beültem úgy, hogy tudtam, hogy odaérek
-
Kobe
veterán
nem mondtam én egy szóval sem, hogy újat, vagy hogy hitelre, használt autó piacon 6-700 között ki lehet fogni igen kellemes autókat, ami szintén nem jár túl nagy költségekkel ha valami elromlik benne, és hasonlóképpen tartós. Pl opel astra, 98-99 es évjárat, nem a 94-es. Mondjuk érdemes figyelembevenni, hogy az autógyártásban is 10-15 év többfajta technikát jelent, biztonságtechnikai szempontból akár, illetve a régihez egyre drágább lesz az alkatrész
-
Mulderpapa
aktív tag
Jajjj, de ismerős érzés...
Az én kis drágám (pont ilyen sedan, csak 1.8i GLS Automata) kb. 1 éve lett lefényezve, én is alig tértem magamhoz, amikor megláttam.
Egyébként hátsó lököst én sem találtam, csak szép állapotú bontottat, így az lett szépen lefújva. Ezek a felnik nagyon mennek a kocsihoz, már fél éve ilyet vadászok, de nem találok 4db normális állapotút.Gratulálok a Kadetthoz és örülök, hogy vannak még "sedanosok".
Üdv.
-
VR6-Fan
veterán
hát az itthoni lepukkant, a másik ki szemelt cirka 1200km-re van és mire az magyar papiros lesz addigra 800k-ba fájna és biztos hogy nem hibátlan
annyi meg sok egy kettes golfért
a legnagyobb gond hogy a pénz nem az én kezembe van, akkor már rég elcigánykodtam volna az itthonit és meglett volna oldva a gond...
-
iknight
senior tag
Gratulálok, és sok sikert az autódhoz, remélem hogy sokáig örömödet leled még benne. Tiszteletre méltó, hogy ennyi energiát, és pénzt ölsz egy ilyen régi "klasszikusba" és nem a roncstelepen végzi, ócskavasként majd konzervdobozként...
-
KrAt
veterán
Hát ízlések és pofonok
De egy valamivel vitatkoznék: ebbe a kocsiba 6 éve bármikor beleülök, elvitt A-B-be, kényelmesen, soha de soha nem hagyott ott sehol
Ez a nagy különbség..
Lehet, hogy jobban járnék fiatal autóval, de mire? Hitelre? Ugyanmár.. Ha veszek 600-ból másik autót, mivel vagyok beljebb? Semmivel
Amúgy a dolog nyitja, hogy tökre nem érdekel, mennyit ér piaci áron, mert nem akarom és nem is fogom eladni
A kocsi nagyon de nagyon sokáig nálam fog maradni
VR6-Fan: köszi
Igen, már jó úton haladok, úgy érzem
-
VR6-Fan
veterán
Grat nagyon szép lett így, már fél úton vagy!
BloodRay:1 v 2 ill milyen motor GTI?
-=Libria=-:valaki nem vágyik új autóra
?
-
Kobe
veterán
csak én vagyok az egyetlen akinek eredeti formájában jobban tetszik a kocsi ? A másik amit aggályosnak tartok, az a pénz....biztos jó ötlet volt majd 450 et beleölni egy olyan kocsiba aminek a forgalomképes ára legjobb esetben is csak 300 e körül alakul és akkor már nagyon a tetőnél tartunk árban ?
Csak azért kérdezem mert egy 20onakárhány éves kocsitól, sajna korából fakadóan túl sokat nem lehet várni, legalábbis költséghatékony szinten. eladtad volna, és hozzáteszed a lóvét sztem hosszútávon jobban jösz ki -
_seth_
veterán
Nekem már mondhatom, hogy GSi kadett, van computerrel és társaival, nem alap jószág már valóban és úgy 7,8-ra jöttem ki egy 720 kilométeres debrecen-pest-fehérvár-pest-debrecen útra ahol autópálya, főút, pesti dugó, baleset is volt benne valamint hazafelé vízszintesre állítottam a mutatót is tehát nem csak gurultam vele...
-
(Kolombusz)
veterán
Szép lett.
A lökösök miért állnak ennyire hülyén?
-
KrAt
veterán
-
BloodRay
veterán
Gratula a kocsihoz!
Én egy barátom 2-es Golf GTI-jének a megújulását és csinosítását követhettem figyelemmel, mindig élmény látni az ilyet. -
KrAt
veterán
Ahham
Belső térre még konkrét elképzelés nincs, de mindenképp valami sötétet szeretnék, ha úgy állok majd pénzileg, lehet szerzek 2 recaro-t előre, és a hátsó ülésekkel együtt újrahuzatom mind a 4 ülést, a kárpit meg valami dettó sötét színűre cserélem az összeset
De ez nem most lesz sajna, de nem sokára -
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
most én is gondolkozok h megveszek egy 82'-es Scirocco-t, nagyon tetszik az az autó de rengeteg munka lenne vele, de úgy látom megéri a fáradozás ezekből a régi vasakból szívet melengető gépeket lehet még mindig varázsolni
ps.: 52k-s gumin meglepődtem, nem is peres nem is nagy milyen tipus h ilyen borsos volt?
-
Gzolo
senior tag
Gratula a kocsihoz
Viszont lenne kérdésem:
A képeken úgylátszik, mintha nem passzolna a lámpákra a motorháztető, és nagy rés tátong a hűtőmaszk és a motorház között.
A hátsó lökhárító is mintha lelenne csúszva :/Ezek az említett szépítés részei lesznek még, mert akkor nincs egy szavam sem ;)
-
Gergello
addikt
Lökhárítók elég szarul néznek ki és a hűtőrács is ferde az elején, de a fém és a festés szépnek tűnik
Átfújatnád fehérre és helyre rakatnád a repedéseket töréseket rajta az megdobná.
-
P00By
nagyúr
Gratulálok hozzá!
-
fullextra
tag
Hát ez lenyűgöző!
Gratulálok, ehhez a szép járgányhoz, hasonló cípőben járok jó magam is, csak Én a Volvo márka elkötelezettje vagyok
Láttam írták, hogy ennyit egy régi Opelre?!
Egy percig se légy szomorú, Volvoéknál egy nyamvadt hátsólámpa: 52 ezer Ft, Új Kipuf. rendszer : 300 ezer + Ft.
Szerencsére megvannak a megfelelő kapcsolatok, és így nem ilyen rémisztően drága a megújulásMégegyszer Gratula, sok szerencsét, és szép együtt töltött kilométereket kívánok!
-
KrAt
veterán
Vladi: igen, ezt tudtam, így vágtam bele
Geri: thenksz
Chaser: én is így vagyok ezzel
Skizz: bizony
Teljesen más lett
Köszi
KINKY_007: nem használati eszköz, annál több
Van másik rohangálós autó
Rém: biza
E-hez ami volt felni, nem annyira jött be, ez nagyon
És jól is mutat a kocka felni a csepp-en
Typhoon47: bizony
Ne tudd meg, mennyit rohangáltam, mászkáltam, idegeskedtem érte
Tomate: köszi
Ahogy mondod
Jamby18: hát igen
Még jó, hogy minden haveri / ismerősi áron volt
hangtechnika nem lesz, lesz majd eredeti bőr belső tér (nagy feladat lesz keríteni egyet..) meg futómű okosítás (ültetés, koni rugók, stb
) meg majd pár év múlva talán egy 2.0 16V is befigyelhet
-
Jamby18
senior tag
Naggyyon jó lett.Mivel fényező vagyok,tudom nem 2 forint 1 autó teljes újrafényezése.De látom megérte.Vigyázz rá.Kíváncsi vagyok, miket csinálgatsz még rajta.Hangtechnika?? Gratulálok az autódhoz, sokáig legyen hű társad.
-
Tomate
veterán
Király lett!
Többieknek: 400-ból nem kapsz új kocsit. Abból megint csak egy régit kapsz ami akkor még fel sincs újítva. Ez viszont most született újra most gördült le újra a futószalagról és sokáig fogja még bírni!
-
Typhoon47
senior tag
szép lett , időt pénzt energiát nem spórolva..hmm .grat.
-
Rém
tag
A felni sirály, ez a típus a D Kadetthez jött ki! De autentikus ezen is
-
KINKY_007
aktív tag
Nagyon szép dolog egy régi kocsit csinosítani, de ha használati eszköz, akkor egy fiatalabb a jó megoldás...
-
Chaser
legenda
Szép lett
Én megértem hogy nem sajnáltad rá a pénzt, én is szívesebben költök régi cuccokra, mint egy újra, azoknak valahogy már nincs lelkük.
-
msgt.fubar
senior tag
Remek lett, gratula hozzá!
Benne van jó sok időd meg energiád, az idegeskedésekről nem is beszélve, megérdemelt jutalom ez már.
-
Vladi
nagyúr
Mondtam, hogy kajálni fogja a pénzt.
-
tothm
őstag
Én nem értek hozzá, és tényleg grat hozzá, de egy 89-es opelre ennyit költeni... mind1, kívánom, hogy sokáig húzza veled az igát!
-
KrAt
veterán
Aki még nem tudná (igen, büszke vagyok rá, szétkürtöltem mindenhova) megígértem, hogy ide is megírom, ha kész
Kész
Új hozzászólás Aktív témák
lo Nem sokkal ezelőtt, egészen pontosan 2008. október 8.-án, egy szép szerdai napon, amint várható volt,...
- Geforce GTX950 2GB OC
- Apple Watch SERIES 8 45mm gold GPS + Cellular, STAINLESS STEEL! Akkumlátor 100%!
- Vadonatúj iPhone 13 PRO 128GB alpine green KÁRTYAFÜGGETLEN! 6 hó garancia!
- iPhone 16 128GB ultramarin 1 hónapos! MEDIAMARKT számla, 3 év Apple garancia! Makulátlan! + tok!
- Ducky Shine 5 RGB Brown switch
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB 500GB Radeon Pro 5500M hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Latitude 7480 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Lenovo Thinkpad T14 üzleti i5-10310u 10th gen. 8-24Gb RAM 256GB-1TB SSD gar.
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest