Sztem itt lemaradt pár nulla: A motor nem rossz, viszont megbízhatatlan, és 3000után halott sztem 300000 akart lenni, mert annyit biztosan elmegy
Tuti, hogy a Lexus kategóriájának egyik legmegbízhatóbb márkája, csak irigykednek egyesek...
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Omni
aktív tag
szvsz 3000 ford/perc
Thrawn
félisten
Jó az így sok 0 nélkül, én a fordulatszámra asszociáltam
mod: 11mp
[Szerkesztve]
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
Miért úgy van értelme? Mi az hogy 3000fordulatt felett halott?
Thrawn
félisten
Nem húz ahogy kéne?
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
177 lóerővel? És 2000-en jó, 3000-en meg meghal?
tkazmer
addikt
Az a 177 ló lehet kevés is, ha az illető előtte 200 lovas autóval furikázott. Hogy 3000-en meghal, az meg szerintem elképzelhető, gondolom azért nem pörgős motor, hogy kevesebbet fogyasszon.
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
erdoke
titán
Az kétezren még nem jó, egyetlen nagyméretű feltöltője van csak. Szóval úgy 2200-ig hatalmas turbólyuk, 3000 fölött meg csörömpöl. Jó kis motor.
Dízelt BMW-től, bár az új 2.2-es Peugeot erőforrás is egészen jó (két eltérő méretű feltöltővel).
A legjobb aláírás a héten
Dare2Live
nagyúr
Lexusal nemtudom mi a helyzet, de a Toyotak minőségileg egyre rosszabbak.
A fancia Yaris kicst más minőségileg mint a régi japán Yaris, a Török Corolla pedig megentcsak kicst odébb van a japán corollatol. Avensis még japánban készül?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
tkazmer
addikt
A volvo d5-öse is elég jó, csak már kicsit régi szegényke, volvóék nem fejlesztenek épp hiperűrsebességgel...a bmw 520d 163 lóereje meg azért nem kifejezetten jó
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
(bocsánat, de) faszság.
és főleg úgy, hogy az avensist is korrektül viszi, az IS-t duplán...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
erdoke
titán
Jaja, korrektül viszi 2200 és 3200 rpm között. BTW mennyit vezetted ezt a motort? Én mindkettőt csak egy vagon teszt alapján ítélem meg, személyesen sajna leragadtam a 2.0 közös nyomócsövesnél (Ford-Peugeot-féle).
Én is ámultam-bámultam a 2.2 D4D teljesítménye láttán, amikor reklámozták. A valóság sajna egészen más, a mindennapi vezethetősége fényévekkel rosszabb egy Peugeot 2.2 HDI motorénál. Utóbbi 1500 rpm-en már 370 Nm nyomatékot ad, és gond nélkül pörög fel 4500 rpm-re... Magyarul turbólyuk szinte semmi, felül pedig nincs kompromisszum a szénné változtatott geometriájú feltöltő miatt. Hasonló elven működik a BMW 35-ös d-je (ami valójában 3 literes), két különböző méretű feltöltővel 286 LE, minimális turbólyukkal.
A legjobb aláírás a héten
erdoke
titán
A D5 mostanában frissült, 163 LE-ről 185-re. A BMW 20d-je pedig valójában egy 2.2-es motor, és általában 170 LE fölött mérik fékpadon.
Szerinted a 2 literes dízelmotorból egyébként kevés a 163 LE manapság? SZerintem a 3 literes dízel 286 pacija több mint korrekt, ráadásul az egyenletes, korán éledő nyomatékleadás (tán 560 Nm) még sokat dob rajta.
A legjobb aláírás a héten
Xantomas
őstag
Parci, hagyd a francba. Az ilyen ítéleteket többnyire megrögzött Mercedes, és BMW fanatikusok írják.
Sajnos két ilyen ismerősöm is van a magyar elitből. Nem tudom miért, de azzal szórakoznak, hogy apucival (illetve apuci haverjával, aki nem mondom ki milyen pénzügyi tanácsadónál vezető pozícióban dolgozó) megvetetik az autót, majd 3-4 hónaposan, leharcolt motorral, lekoptatott alvázzal, és lökössel eladják. Utánna pedig fikázzák büszkén a totalcar népítélet rovatában.
Mod: de ők mondjuk nem is viszik szervízbe, inkább eladják; így szervíztapasztalatuk sincs.
[Szerkesztve]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
tkazmer
addikt
D5: Mostanában=másfél éve
bmw 520d: 163LE 1995cm3 (forrás: bmw.hu konfigurátora)
renault espace Grand Initiale 2,0dCi 175LE automata (forrás: renault.hu konfigurátora)
Azért nem olyan rettentően sok az a 163ló...
Más kérdés, hogy egy 535d 2993cm3-a 286le-t teljesít, ami viszont kifejezetten jó.
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
egy dolog a menettulajdonság, de én még tulajdonost (ismerősöket) nem hallottam panaszkodni a 2,2 DCAT-re. egyszer vezettem csak amúgy, ez tény. egy másik a dolog a megbízhatóság: 35d tulajokat viszont hallottam panaszkodni, egyikük rendszeresen javítja az aktuálisan megdöglő turbóját az 535d-jében.
igen, sokkal előrébb tart a bmw a dízelekben, ez nem kétséges. egyrészt, ettől még a 2,2 DCAT bőven elegendően erős (szerintem), másrészt, az sem biztos, hogy a dízel az üdvös út. úgy tűnik, a toyota nem nyúlt mellé a hibriddel (sem).
személy szerint pedig a v8 4 literben hiszek
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
tkazmer
addikt
személy szerint pedig a v8 4 literben hiszek
jó is az
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
erdoke
titán
Igazad van, összekevertem valami régebbi 20d-vel, de biztosan volt ilyen, ami valójában 2.2-es volt.
Erőhöz:
''Ismét kiemelkedő dízelmotorokat készített a BMW, ezek a 2,0 literes blokk új változatai. A sorozat leggyengébb tagja 143 lóerős (300 Nm) lesz, míg az erősebb, a korábbi 163 helyett már 177 lóerőt (350 Nm) présel ki magából. A fejlesztés során a motorok tömegét sikerült 17 kilóval csökkenteni, most 152 kilogramm.
Mindez azonban semmi az új csúcsváltozathoz képest. Egyelőre nem tudni, 25d, vagy 2,0sd néven készül el a motor, de biztos, hogy annál is az 535d-ben, illetve az X3-ban is használt kettős feltöltésű rendszert alkalmazzák majd.
Ennek lényege, hogy egy kisebb és egy nagyobb turbót kapcsolnak a motorhoz. Alacsony fordulaton a - könnyen felpörgő, ezért a turbólyukat minimálisra csökkentő - kisebb töltő dolgozik, míg magasabb fordulatszámon a nagyobb mennyiségű levegőt a méretesebb turbó tolja a motorba.
Az eredmény hathengeres testvéréhez képest is kiemelkedő, az 1995 köbcentis blokk 204 lóerőt tud. Nem mellékesen pedig 2000-es fordulatszámnál eléri a nyomatékgörbe csúcsát, ami 400 Newtonmétert takar. Ez azt jelenti, hogy a benzineseknél is kiemelkedő 100 lóerő/liter arányt is átlépi.''
[link]
Ezek se rosszak (2 liter, széria 180 és 190 LE), és mindegyik két, eltérő méretű feltöltőn alapul, akárcsak a Peugeot 2.2-ese:
[link]
Ezeknek a lényege nem is a maximális teljesítményen van, hanem a széles tartományban viszonylag egyenletesen rendelkezésre álló forgatónyomatékon. A 173 lovas Renault dízelnek óriási turbólyuka kell, hogy legyen, mivel ezt csak egy nagyméretű feltöltővel érik el, aminek a tehetetlensége is nagy, és hiába változtatják a lapátok geometriáját.
A legjobb aláírás a héten
erdoke
titán
Más márkáknál is vannak szériahibák, mostmár a Toyotánál is egyre gyakrabban hallani ilyesmit. Nem vagyok BMW fanatikus, sőt, sose vezettem egyet se, de ha visszanézzük az elmúlt Év Motorja választásokat, elég egyértelműnek tűnik a helyzet.
A hibrid nekem is tetszik, de egyelőre családi autónak kevéssé alkalmas – csomagtartó híján.
Személy szerint az előbb linkelt 2 literes dízeleket szívesen kipróbálnám. Ha a fogyasztás továbbra is az elődök szintjén marad, durva motorok lesznek.
[Szerkesztve]
A legjobb aláírás a héten
én sem vagyok márkafanatikus, sőt, semmilyen fanatikus. a Toyota valóban romlott ahhoz képest, mint amikor még tizedennyi autót gyártott, de azért méretben a két cég asszem most már nincs nagyon közel egymáshoz. értsd: sokkal több Toyota készül, mint BMW.
persze, hogy két turbóval okosabban lehet megoldani egy dízelt, de te is érzed, hogy növeli a hibalehetőséget. ezek nem izolált dolgok. miért nem tesznek bele két turbót, két kompresszort és egy vudu sámánt? (nem rajtad gúnyolódom, azt akarom érzékeltetni, hogy egy motor tulajdonságaihoz a megbízhatóság, tartósság is ugyanúgy hozzátartozik)
iszonyat sokat kell még romlania a Toyotának, és fejlődnie a BMW-nek megbízhatóság terén, hogy találkozzanak...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
erdoke
titán
Részletkérdés, de két ''hagyományos'' feltöltő alkalmazása technikailag nem bonyolultabb, mint egy változó geometriájúé. Ráadásul ez majdnem ugyanaz, mint amikor a 6-8 hengeres dízeleken hengersoronként két feltöltőt alkalmaznak, aminek már sok éves múltja van.
A vezérlés bonyolultabb talán, de ebben se vagyok biztos, és egyébként is veszett bonyolult már az új turbódízelek vezérlése (különféle elő- és utóbefecskendezések, stb.).
A legjobb aláírás a héten
''személy szerint pedig a v8 4 literben hiszek '' ebből már csak az a szó hiányzik, hogy benzines vagy dízel.
az üzemanyag neve szerintem benzin
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
ls400 = benzines
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
személy szerint pedig a v8 4 literben hiszek
Egy ideig vezettem egy Chevy Astro Van-t, annak 4,5-as motorja volt, de "csak" v6.
Az első alkalommal mentünk, én ezzel, az ismerősöm egy Isuzu Rodeo-val. Amikor felfigyeltem, a kocsi már 140-nel ment, az Isuzu elmaradt (mivel abban csak 2,8-as motor volt (négy hengerrel).
Ezek a motorok tényleg eszméletlenek, meg tudom érteni az USA car fan-okat. (Pedig v8-ast még nem is próbáltam belőlük) A 20 literes fogyasztás viszont iszonyú rémisztő volt.
Jé, milyen régen nem írt senki ide...
[ Szerkesztve ]
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
nemma
addikt
A Totalcar elég szutyok oldal, tök elfogult ott mindenki, a cikkírók is annyi hülyeséget írnak oda, mint a fórumozók, én már rég nem látogatom azt az oldalt
zem
csendes tag
Nekem van egy ilyen 220d-m, és 1800-tól húz rendesen
3500 fölé nem is nagyon kell vele menni, mert úgyis felváltasz, felesleges. Az egész azért van, mert HALK autót csináltak, nem széthajtanivaló pörgős sportkocsit. Ami motorzaj más autóban még vígan elmegy, annál simán felváltok a Lexusban, egyszerűen, mert úgy jó. A lényeg, hogy szándékosan hangolták ilyenre. Szerintem.
Aki pedig panaszkodik, hogy 3000 felett hangos, csak annyit, hogy 140-nél 6. sebességben 2000-et pörög, és NINCS SEMMI HANGJA.
zsiga667
addikt
Lehet én vagyok a hülye, de mióta/miért jó ha egy motor halk?
Az a dolga hogy hangos legyen... Egyrészt mert úgy az igazi az érzés, másrészt meg praktikus is, egy órával kevesebbet kell figyelni.
Goose-T
veterán
Dízelmotorról van szó, ember! Hallottál te már 4000-en pörgő dízelt?
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
Solten
addikt
A pokolban külön rész van fenntartva a Lexust-fikázóknak...
Saor Alba
kennystyle
tag
marha jó ha hangja van amikor odalépsz neki, hozzátartozik az érzéshez de ha csak 1-2 órát utazol egyhuzamban, főleg mondjuk autópályán elég fárasztó tud lenni, bizony az állandó zajhatás fizikailag fárasztó, sőt fejfájást is simán bír okozni, arról nem is beszélve ha az mondjuk nem 1-2 óra hanem 5-6 és az szinte minden munkanapon
venember83
nagyúr
Meg a Lexus-tulajoknak.
Pacák
senior tag
Keress rá a Youtube -n a Panzer V -re, vagy Panther -re. Van pár motorbőgetős-garázsból kiállós videó róla.
[ Szerkesztve ]
Nuclear launch detected
Pacák
senior tag
Hamut hintek a fejemre, mert max. csak 3000 -et fordul a Maybach_HL230.
Nuclear launch detected
zsiga667
addikt
Hallottam persze, nem is arról beszélek, hanem a 2k-nál semmi hangja című mondatról.
kennystyle : 5-6 óra autópályán én elaludnék motorhang nélkül. (Tudom, hangos zene, de az meg elvonja a figyelmem...) Állandó zajhatás fárasztóságáról meg annyit hogy 7/24-ben megy a gépem két méterre a fejemtől hét vinyóval...
Solten
addikt
Nah, egyszer tellik rá boldogan... Elsörözgetünk a fikázókkal
Saor Alba
zem
csendes tag
Nem vagyunk egyformák. Nekem jobban bejön a zene. Elég jó benne a hifi, hallottam már egy párat.
#64791808
törölt tag
Egy biturbó dízel 3000 felett nem húz már úgy? Hűha. Meg kéne tanulni turbódízelt vezetni... Idióta... a kuplung meg persze, hogy szarrá megy egy 400Nm nyomatékú dízel húzatása és durva váltások alatt.
Akinek meg a 177 dízelló kevés (valóban lehet az), az nyúljon mélyebben a zsebébe nagyobb motorért. Az Audinak lesz V12 TDI-jel 500 lóval és 1000Nm-rel, reméljük elég lesz.
1.3as Abarth Unoval meg keresztben lenyeli az, aki tud autót vezetni. Vicces, amikor 10-20-30milliós kocsikat előzöl meg egy 6-700ezressel
De a legmókásabbak akkor is a "TDI-t tolom neki ezerrel 5ezren hidegen, és nem értem miért döglik be folyton" típusú tulajok
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
MichaelSD
őstag
Látod, én nem szeretem a motorhangot és szerintem igen is jó ha nem hallom. A Lexus nem versenypályára csinálták, hogy dübörögjön, hanem, hogy kényelmesen eljussak A-ból B-be.
XMPP: sdmichael@kdetalk.net
m3tr0
senior tag
na akkor ajánlom mindenkinek akit érdekel milyen is ez a Lexus ezen a linken olvassátok el, milyen "szar" is ez a dízel lexus...
nekem kéne, ennél szarabb autóm sose legyen
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
m3tr0
senior tag
mutass légyszi linket ahol Abarth UNO-t lehet venni 600 ezerért...légyszi légyszi
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
bejegyzés Lexus népítélet gyöngyszemek
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- A képen látható PC házak egyikét keresem
- BONTATLAN ÚJ iPad Pro 2021 2022 M1 M2 Chip 11 és 12,9 128-2000GB DEÁK TÉRNÉL AZONNAL ÁTVEHETŐ
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 36GB/512GB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel