Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- laca223: Miért győz a kollektív meggyőződés akkor is, ha saját magát teszi tönkre?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Zsoca1991102: Kábel kereső / ér pár kereső
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Blazs120gl
#9
üzenetére
nem mondtam, hogy az ő hibájuk. azt sem, hogy bárkinek a hibája.
-
Blazs120gl
aktív tag
"ez igazából egy iskolapéldája annak, hogy a fejlesztők mennyire nem tudják, egészen pontosan mit is csinál az a kód, amit ők írtak."
Ez GPU-k esetében nem feltétlen az Ő hibájuk. A korábbi DX11, OpenGL implementációk vagy zárt forrású fekete/szürke dobozok voltak ill. az OpenGL esetében egy gigantikus state machine (amire csak hatni lehet, de direkt irányítás nincs). Az ára a lehetségeshez képes alacsonyabb teljesítmény, cserébe nem kellett a gyártó specifikussággal sokat foglalkozni (már ameddig ez a gyártóknak és fejlesztőknek nem volt érdeke).
A sokféle PC hardver miatt minden gépen máshogy fut ugyanaz, ezért meghúzzák a vonalat.
Az új alacsony szintű DX12 és vulkan API-k több kontrollt adnak, cserébe több a feladat, felelősség.És bizony az is megesik, hogy ha már van kép és nem fagy a progi, ott megállnak és nem kockáztatják a stabilitást vagy a plusz költségeket.
-
Blazs120gl
aktív tag
"Van akadály."
Köszönöm szépen választ.

RX 4xx v 5xx, R9 vagy Vega-k kellenek hozzá.
Vajon relevánsak lehetnek egy adott dx/vulkan folyamatban (memória kezelésben, parancs pufferekben v. pl. pipeline-okban) AMD-n feltárt finding-ok NV kártyákon? Magyarul, az így feltárt elvi/szemantikai dx/vulkan finding-ok általános, vagy jó eséllyel csak gyártó/termék specifikus javulást hoznak?

-
Abu85
HÁZIGAZDA
Honnan is tudnák, ha nincs olyan profilozó, ami elmondja nekik... Ők is emberek, azt látják, amit a használt profilozó kidob. Ha aszerint jó, akkor nincs okuk feltételezni, hogy nem az. Ez igazából nem az Epic hibája volt, hanem az iparágé, hogy ennyit kellett várni a hardveres nyomkövetés bevetésére.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Blazs120gl
#2
üzenetére
Van akadály. A profilozó a hardverbe épített nyomkövetőt használja. Amelyik GPU nem rendelkezik ezzel, az nem tud információt gyűjteni a szoftver számára. Ezért cserélte le az Epic a saját GeForce gépparkját Radeonra, mert másképp nem működik a profilozó.
-
Petykemano
veterán
Lesz ennek olyan jellegű eredménye, hogy az AMD gpu-ira így jobban lesznek optimalizálva a játékok?
Vagy ez a Radeon Profiler is olyan L'art pour L'art, mint a korábbiak. Ezt is majd arra használják, hogy valahogy kiokoskodják, hoyg lenne jó az nvidiának és legföljebb nem annyira rossz az AMD-nek? -
Blazs120gl
aktív tag
Van akadálya/értelme, hogy a Radeon GPU Profiler-t NV GPU-n használjam?

-
"...Az említett videojáték-motor az első rajzolási parancs végrehajtása előtt 517 darab erőforrás-áthelyezést csinált..."
Hellо, I am a compiler.
I just scanned thousands of lines of code while you were reading this sentence. I browsed through millions of possibilities of optimizing a single line of yours using hundreds of different optimization techniques based on a vast amount of academic research that you would spend years getting at. I won't feel any embarrassment, not even a slight ick, when I convert a three-line loop to thousands of instructions just to make it faster. I have no shame to go to great lengths of optimization or to do the dirtiest tricks. And if you don't want me to, maybe for a day or two, I'll behave and do it the way you like. I can transform the methods I'm using whenever you want, without even changing a single line of your code. I can even show you how your code would look in assembly, on different processor architectures and different operating systems and in different assembly conventions if you'd like. Yes, all in seconds. Because, you know, I can; and you know, you can't.
P.S. Oh, by the way you weren't using half of the code you wrote. I did you a favor and threw it away.
Új hozzászólás Aktív témák
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Renault, Dacia topik
- BMW topik
- Filmvilág
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Félrevezető a Tesla önvezető marketingje, mégis zöld utat kaphat Európában
- Nintendo Switch 2
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Melyik tápegységet vegyem?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- ASUS RTX 5070 12GB GDDR7 PRIME OC - Gari 2028.11.26. -ig - Eladó!
- GIGABYTE RX 9060 XT 16GB GDDR6 GAMING OC - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- ASUS RTX 3080 TUF Gaming , dobozával
- 27% - MSI GeForce RTX 4060 VENTUS 2X WHITE OC 8GB GDDR6 Videokártya
- SAPPHIRE RX 9060 XT 16GB GDDR6 NITRO+ - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- HIBÁTLAN iPhone 13 Mini 128GB Pink-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4214, 100% Akksi
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3303
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2955, 100% Akksi
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 5050 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi






