Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • poczabence

    tag

    válasz RoundRobin #8474 üzenetére

    Nálam is lefagyott annó készülék, aztán nem kapcsolt be többet. Az akku pedig még jóval 50% felett állt. Sajnos nálam a flash-elés sem ment, mert a tab nem kommunikált már a géppel, de ezt láttad a másik topicban is. :(

    Összegezve: Lassan 1 hete egyeztettem a szervizzel, hogy eltelt már több, mint 30 nap és, ha nem tudják javítani, akkor adjanak cserét. A mai napra beszéltük meg, hogy elküldik a Tesconak a szükséges papírokat, sajnos ez nem történt meg. Nagyon érdekes... Ígérni azt tudnak, de teljesíteni azt most sem... Holnap ismét felhívom őket, aztán megkérdezem, hogy ezt mégis hogy gondolják?!

    Én úgy gondolom, hogy lehet elengedem a tablet kezét. Tudván, hogy milyen a tablet supportja, milyen a tablettel foglalkozó szerviz és milyen hibái vannak a készüléknek, nekem nem ér meg már ennyit sem. A gép belseje teljesen rendben lenne, de a szoftver az sajnos kritikán aluli. (A tárhely mizéria csak a hab a tortán, nem azzal van a legnagyobb probléma.) Látva, hogy egyre több készülék halálozik el azonos hibával, így a csere készülékkel sem lennék teljesen nyugodt, mert egyszer az is meghal és kezdődik újra a várás, plusz a szervizzel a harcolás.

Új hozzászólás Aktív témák