Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • elgrande

    csendes tag

    1. Ha lehet jelentsd be az esetet a helyi ügyeleten, ha lehet valami papír legyen róla.
    2. Ne emailt küldj, hanem rendes postai ajánlott levelet, és természetesen szépen név szerint az v. igazgatónak. Az illetékes fogyasztóvédelmi szervnek pedig egy másolatot.

    Tudom ezek pénzt és időt jelentenek, de legalább az idődet sem az ablakon dobod ki...

    Amúgy elsőre nem is értettem a dolgot, azt hittem a sofőr valami peres/családi/szerelmi ügy, esetleg mindhárom együtt :), miatt nem szívleli a szigetváriakat.
    Aztán megértettem, de:

    - ha valaki el szeretne jutni szigetvárig, az szerintem busz nélkül pont olyan nehéz mint zalaegerszegig, tehát nem egészen értem miért kell kivételezni a messzebbre menőkkel, persze tudom, a volánnak jobban megéri ha egy többet fizető utas van a buszon.
    - ha ez tényleg probléma akkor miért nem lehet direkt zalaegerszegi járatokat indítani, amik nem állnak meg máshol, és akkor azzal valószínűleg senki nem akarna szigetvárra menni.
    - ha van egy nyilvános szolgáltatás aminek az ember kifizeti az árát, ne adj' isten még állami támogatást is kap a szolgáltató cég, akkor milyen alapon nem veheti igénybe azt mindenki/bárki?

Új hozzászólás Aktív témák