sziasztok
C3
kb 2.5 hónapja vettem, 9.900ft-ért a budaörsi Telenor központban a hosszú hűségem és persze újabb 2 év rendszerben.
Első kérdésem:
ugye nem fog magától csatlakozni az internethez? válasz: nem, dehogy.
Meggyőztek, h milyen szuper, mert ugye sokmindent tud.
Sokminden, amit én használok: - fényképező, -névjegyzék, -legalapok,
Gondoltam megpróbálom a wifi-re csatlakozást (facebook-ot kipróbáltam), jelezte, h ok -siker.
De, hihetetlen lassú volt, ezért letettem még erről is. Majd amikor a facebook folyamatosan bejelentkezett, ill az opera mini önállósította magát, bementem a Telenorhoz és megkérdeztem, mi ez?!
Azt mondták, h az lehetetlen és megnézték a számlám, adatforgalom nulla. Ez 2 héttel a vásárlás után történt. Hóvégi számlám 25.000.Ft adatforgalmat mutatott, megmondtam, h ezt nem fizetem ki. Addig ment a huza-vona, míg + 7000 Ft-ra megbüntettek.
Következő számlám magasabb lett, pedig RÁBESZÉLTEK, -h ilyen ne fordulhasson elő- egy alapcsomag megvásárlásra is. Ugyanaz!
Most panaszleveleket irogatok, telefonom egyirányúsítva, stb.
Maga a készülék szoftverhibás, nem kétséges, de azóta ezt már mindenki tudja.
Szummaázva:
-az alkalmazások idegesítően lassúak,
-nekem folyton lefagy,
-önálló életet él az internet,
-a hangszórója hol rendesen működik-hol nem
-végül a fényképező képminősége kritikán aluli.
Hatalmasat csalódtam benne, hozzáteszem világ életemben nokia telefonjaim voltak, erre esküdtem.
A Telenor hozzáállását nem részletezem, nem ide tartozik.
Ui: 2 haveromnak és a barátnőmnek szintén ez van, folyamatosan falhoz akarják vágni.
Üdv: Lator34