Hirdetés

2019. június 20., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Hieronymus


Hieronymus
(senior tag)
LOGOUT blog

"Mondott egy 45+20 (anyag és munka) számot, persze szorozva ezerrel '

Megyek hozzá javíttatni. Felénk a munkadíj egyenlő vagy több az alkatrész áránál. :((

Nincs

(#2) Agyturbina


Agyturbina
(tag)
LOGOUT blog

Ne aggódj nincs mit nagyon elrontani rajta, csak tisztán kell dolgozni :) az üzemi féknek pont az a lényege, hogy faék egyszerűségű legyen, hiszen így lehet minimalizálni a hibalehetőséget, illetve a rugózatlan tömeget.

A betétek hátsó oldalát ahol felfekszik a munkahengerre meg szoktam kenni szilikon pasztával(szigorúan csak ott), ez megakadályozza a nyikorgást minden szituációban. Ugyan ez a nyugvó oldalon levő betétre is igaz, a felfekvést megkenni vékonyan. Nem szabad hagyni kint megszáradni, egyből visszatenni a helyere(a tárcsára) és felpumpálni keményre a féket. Lehet venni spéci pasztát erre a célra, de pontosan ugyan ez a végeredmény. Mivel a felspannolt fék kiszorítja a felfekvő felületekről, így gyakorlatilag "körbe ragasztod".
Nekem soha nem nyikorgott ezzel a módszerrel, és ahogy olvashatod, jó pár ezer km tettem így autókba bele.
Ezt csak arra az esetre írtam ha nyikorogna :DDD

A szükségletek lettek a célok, és a célok szükségletek lettek.

(#3) N€T0X|N válasza Hieronymus (#1) üzenetére


N€T0X|N
(őstag)
LOGOUT blog

Alapvetően nem dolgozik drágán, nem véletlenül járok hozzá. Előtte "rendes" szervizben se volt több, legalábbis ahová korábban hordtam az autót, ugyanilyen árakkal dolgoztak. Csak ő kifejezetten Hondás, így vele - már bizonyítottan - jobban járok még úgy, is, hogy nem kapok hivatalos számlát és garanciát (ettől még garanciát vállal a szerelésre és amikor egyszer azt hittem, hogy gond van, azonnal házhoz jött volna, de végül nem kellett).

Sent from my keyBoard

(#4) N€T0X|N válasza Agyturbina (#2) üzenetére


N€T0X|N
(őstag)
LOGOUT blog

Megkentem ott, ahol írod, a féknyereg zsírt pont ezért vettem. :K

Sent from my keyBoard

(#5) Agyturbina válasza N€T0X|N (#4) üzenetére


Agyturbina
(tag)
LOGOUT blog

Magyarul sem tudom hogy hívják, mert nem használtam :DDD

Az elnevezés nagyon csalóka, mert a nyereg úszó szerkezete, csapokon tud mozogni, és ahhoz kell zsír. Ezert nem volt egyértelmű számomra, hiszen az a trutyi ami a nyikorgást megállítja, nem hinnem hogy zsír lenne :))

A szükségletek lettek a célok, és a célok szükségletek lettek.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.