Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bambano: Bambanő háza tája
- MaxxDamage: Vizes Laptop Hűtés? Lehetséges? Igen!
- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- GoodSpeed: Aquaphor Modern víztisztító
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
Új hozzászólás Aktív témák
-
mmdms
addikt
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Dr. Romano #26 üzenetére
Akkor az program oldali probléma. Nem nagyon lehet vele mit csinálni.
-
Dr. Romano
veterán
Igen a játékon belül. A játékok nagyobb részében jól működik, de van néhány ahol viszont nem vált magasabba, pedig a játék menüjében már az van beállítva. Bár volt olyan példa ahol az megoldotta a dolgot ha nem Fullscreent állítottam gémen belül hanem borderless windowt. Viszont pl. a Darksiders 3-ban nincs ilyen lehetőség, így fullscreen mellett 1440p-re állítva is marad 1080p-ben a kép.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Dr. Romano #20 üzenetére
Attól függ, hogy hol állítod. Ha a driverben, akkor driverlimitáció, ha a programban, akkor program oldali.
A programokon belül egyébként nem szokott ez problémát jelenteni, mert ott igazából az történik, hogy a leképezés egy render targetbe megy, amiből valamilyen skálázási móddal készül egy monitor felbontásának megfelelő back buffer. Tehát a swap chain szintjén a részletesség sose lépi túl a beállított felbontást, ezért a kompatibilitás maximális, miközben a render targetbe magasabb részletességű lesz a leképezés. -
Zicokuka
senior tag
Mókázgatok vele, de igazából tėnyleg csak arra való ez a játék. Gyenge grafika, zéró kreativitás, de jó tunkolni
-
wwenigma
Jómunkásember
-
kikikirly
senior tag
Lehet,de szerintem csak a microlaggok tűnnek el.Más játékoknál is azt lehet látni hogy a Pascal ugyanannyit megy,esetleg 2-3 FPS-t gyorsul azt viszont hallásra.
Is 1070GTX-et hajtok, szépen futattja a játékokat,World War Z stb megoldja erőből,életem egyik legjobb vétele volt.De azért látszanak a korlátai.Jó hogy a Turingal orvosolták,és a remek fogyasztás is megmaradt. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Az új patch igazából nem sokat csinál. A subgroup problémát nem lehet megoldani szimplán patch-csel, ahhoz jobb fordító kell.
Viszont az új patch-ben stabilabb lesz a játék, mert az eredeti memóriamenedzsmentet végül gyorsan lecserélték a beépített, de az eredeti kódban még inaktív AMD VMA rendszerére. Ettől tényleg stabilabb, és következetesebb lett a játék, viszont cserébe több VRAM-ot is igényel, persze nem sokkal. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A driver a probléma. Ez az első játék, ami Vulkan 1.1-et használ, benne subgroupot és mixed precisiont. Nagyon nincsenek kész erre a driverek.
[link] - itt leírtam részletesebben.A subgrouphoz annyit, hogy nagyon megváltoztatja ám a GPU működését, ugyanis normál shader mellett mindig csak egy lane futhat a GPU-k multiprocesszorain, míg subgroup shaderrel már lehetőség adódik a lane-ek párhuzamosítására is. Ez ugyanaz a wave (wave intrinsics) terminológia, amit a shader modell 6.0 bevezetett a DirectX 12-ben, csak azt még egyetlen játék se használja.
-
wwenigma
Jómunkásember
-
Zicokuka
senior tag
Kedvet kaptam ehhez a gamehez,kergetek pár zombit
A 2500k bár nálad szép kis órajelen futkos,de azért csak nem mai darab,és a 4 mag is lehet már néha kevés.Nem tudom mennyire van jól optimalizálva.
-
-
Yézi
aktív tag
Azt nem értem, hogyha tényleg a CPU kevés neki akkor azt miért akadások formájában tapasztalom, holott bőven 60FPS körül fut a játék. Pl. Shadow of the Tomb Raider esetében egyértelmű volt, hogy kevés az alapórajeles 2500K, mivel ahol több NPC volt ott simán bezuhant 60FPS-ről 35-40FPS köré. Itt viszont egy hatalmas zombihordánál is megvan a ~60FPS, mégis random akadásoakt produkál. Teljesen független egyébként az NPC-k mennyiségétől, full üres térben is ezt csinálja.
Bár annyira igazából nem izgat, szerencsére Vulkan alatt nincs ilyen probléma. -
snecy20
nagyúr
"talán kevés lenne neki a 2500K?"
Kevés bizony. Főleg olyan játékokban ahol a rengeteg ellenfél, NPC miatt dolgoznia kell a procinak, márpedig ebben a játékban van zombi tonnaszám.
-
icemad
nagyúr
Hogy játszottál vele, ha nem vetted még meg?
-
BoB
veterán
Érdekes, hogy a CPU használat jócskán visszazuhant"
Pont ez volt az egyik ok amiért elkezdték fejleszteni a Vulkan-t, hogy levegyék a terhelést a CPU-ról, így az eredmény egyáltalán nem meglepő.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A52s 5G 128GB 6GB RAM Dual (A528) Mobiltelefon - Awesome Mint - mentazöld színű
- Acer Aspire 3 15.6" A315-23-A8DS - AMD 3020e, 8 GB RAM, 128 GB SSD, Win 11 Pro
- MiVue C595WD első és hátsó autós kamera
- ÚJ HP OmniBook Ultra Flip 14"OLED 2,8 K 120Hz - Ultra 7 256V - 16GB - 1TB - 2,5 év gari - MAGYAR
- Gamer PC i5 10th /ROG STRIX GTX 1070 / 32GB RAM / 1TB SSD
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Dell Optiplex 7050 SFF + Quadro K620
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest