Hirdetés

2019. szeptember 20., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Carlos Padre


Carlos Padre
(addikt)

Majd jön megint a sírás, hogy mé nem megy jobban aenvídián mint a fos ájemdén, szarul van megírva, a zájemdé lefizette a fejlesztőket stb...

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#2) Z_A_P


Z_A_P
(őstag)

VGA-ból viszont kell egy nagyjából másfél TFLOPS-ot biztosító modell

Ez honnan indul? :F

OK

(#3) GodGamer5


GodGamer5
(őstag)

Azért durva, hogy az Epic még mindig magasról szarik rá, hogy áttérjen engine szinten a dx12-re, miközben kb minden második játék erre a motorra épül.
Remélem ha màr ennyit optimalizáltak a játékon, akkor pascalon is meglesz a jó sebesség, mert ha nem, akkor nyugodtan meghagyhatták volna a dx11-et is opcionálisan.

[ Szerkesztve ]

"Az emberek azt hiszik, hogy az optimalizacio egy olyan dolog, hogy a kocka felkel, haromszor raver a monitorra fallosszal, es bumm, egy mosogepen is 120fps-el fut realtime a reszecskeszimulacio szepen animalva, ezek a barmok meg inkabb szuperszámitogepekkel szopnak..."

(#4) ceripapa válasza Z_A_P (#2) üzenetére


ceripapa
(aktív tag)

GTX 660 , radeon 7850

(#5) FLATRONW


FLATRONW
(őstag)
LOGOUT blog

Az előző rész csak Win 10-re jött, és csak DX12-őt támogatott. Már ott sem kellett figyelembe venni a DX11 korlátait.

(#6) erer1000


erer1000
(őstag)

Kicseszett sok magvas cpu-k kora eljött.

Stúdió lépése:

Vegyük le a terhet a CPU-rol és rakjuk át a GPU-ra a terhelést, így egy 4magos cpu-n is elfut.

Ezek szerint nem csak az epic games van a múltban a dx12 gyengeség miatt, hanem a Gears 5 fejlesztő csapata is..

Öröm nézni a 110 százalékra terhelt GPU-kat , miközben a CPU 10-30 százalékon malmozik

Sony Ericsson W200i->Tmobile Vairy Touch->Alcatel OT 806->Huawei ascend Y200->Nokia Asha 302->HTC ChaCha->Blackberry Q10->Blackberry Priv

(#7) velizare válasza GodGamer5 (#3) üzenetére


velizare
(veterán)

ez valószínűleg azért van, mert az epic tipikus ügyfelei nem használják a dx12-t.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#8) DudeHUN válasza erer1000 (#6) üzenetére


DudeHUN
(aktív tag)

Gondolom mivel a jelen generációs konzolon is el kell futnia, így persze nem a CPU-t akarják terhelni.

Gamer for Life

(#9) Carlos Padre válasza GodGamer5 (#3) üzenetére


Carlos Padre
(addikt)

Mivel elsődlegesen az xbox a célcsoportja (és a fejlesztési hw) így nem annyira meglepő, hogy nem a dx11es nvidiára optimalizálnak.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#10) Abu85 válasza FLATRONW (#5) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Boxon máshogy működött. Ez hozott nem kevés PC-s limitet. Az új részben ez már nincs meg.

(#6) erer1000: Van ami sokkal gyorsabban fut a GPU-n, mint a CPU-n.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#11) hombre[EU]


hombre[EU]
(aktív tag)

és megkapta a Fidelityfx supportot is...

you must be the change you wish to see in the world

(#12) b. válasza GodGamer5 (#3) üzenetére


b.
(nagyúr)

jelenleg a Dx12 sok esetben inkább korlát a Vulkanhoz képest.Vulkan meg jól fekszik AMD nek is és az új Nvidiáknak is.

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) PSN: Wijberto: Xbox Live : Tiboa

(#13) GodGamer5 válasza b. (#12) üzenetére


GodGamer5
(őstag)

Csak vulkant alig használ valaki. Az Unreal engine is inkább linuxon erőlteti. Ez a játék meg dx12-re jön, úgyhogy mindegy mi fekszik jól a Geforce-oknak, mert csak ez lesz.

[ Szerkesztve ]

"Az emberek azt hiszik, hogy az optimalizacio egy olyan dolog, hogy a kocka felkel, haromszor raver a monitorra fallosszal, es bumm, egy mosogepen is 120fps-el fut realtime a reszecskeszimulacio szepen animalva, ezek a barmok meg inkabb szuperszámitogepekkel szopnak..."

(#14) b. válasza GodGamer5 (#13) üzenetére


b.
(nagyúr)

ezt arra értettem, hogy inkább Vulkanra térjen át Epic, ne Dx 12 re.
DX 12 sok esetben a legrosszabb teljesítményű API a 3 közül nagyon sok jelenlegi játéknál.
Ez nem feltétlenül az API hibája, hanem a fejlesztőké, motoroké. Úgy néz ki hogy a Vulkan kevesebb optimalizálással is képes gyorsabb lenni, mint a Dx 11, míg a Dx 12 jobban igényli azt, hogy a fejlesztő ráhangolja a használt motort, de sok esetben megelégszenek azzal, ha tudja hozni nagyjából a Dx11 sebességét.
EZ nem biztos hogy így van ahogy gondolom,,de jelenleg azt látom szinte minden játéknál.Ami megkapja a Vulkan támogatást,az gyorsul, jobb frametime-t mutat, míg dx 12 esetében ez sokszor pont az ellenkezője.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) PSN: Wijberto: Xbox Live : Tiboa

(#15) Shing


Shing
(őstag)

A 4. résznek is jó volt a DX12 portja, pedig a legtöbb studio azóta is küszködik vele. Bár nem volt DX11 hasonlításnak, az biztos hogy stabil és jó FPS-t hozott.

Így nem csoda ha az 5. rész még jobban fog futni. Plusz XO X-en 60FPS a cél 4K mellett, így nagy gépigényre tényleg nem kell számítani. Nem csodálkoznék ha még egy FX-4300 is jó teljesítményt hozna proci szinten.

Anti-hype

(#16) antikomcsi


antikomcsi
(veterán)

Sajnos nem látom azt a fejlődést a látványban, mint amit az eltelt idő, és a jelenlegi hardverek indokolnának.
Ha kicsit túloznék azt mondanám, hogy ugyan úgy néz ki, mint az első rész sok évvel ezelőtt.

(#17) wesder válasza Shing (#15) üzenetére


wesder
(veterán)
LOGOUT blog

DF szerint One X-en 4K@60 PC High beàllítàsnak felel meg a jàték. Az úgy szerintem nem rossz.

"If it took more than one shot, You weren't using a Jakobs"

(#18) FLATRONW válasza wesder (#17) üzenetére


FLATRONW
(őstag)
LOGOUT blog

Az elemzés szerint dinamikus felbontást használ a játék, és ezen belül a legmagasabb elérhető szint sem éri el a valós 4k-t.
Nem mondom, hogy rossz ez a teljesítmény, de van néhány dolog ami szemet szúrt.
A PC-s verzió Ultra szintje is elég gyenge, kb. egy mai csúcs grafikájú játék medium szintjének felel meg.
Azt sem értem, hogy mi a fenének kell spórolni az AF szűrésen. A One X 4x AF-et használ. Jól látható a PC-s szinthez képest a minőség különbség, főleg a talaj lesz tőle mosott. Elméletben már nagyon régóta, kb. a Kepler és GCN-es korszak eleje óta kb. nulla sebességvesztést okoz a maximális szűrés.

(#19) rumkola válasza erer1000 (#6) üzenetére


rumkola
(veterán)

:C :R :O

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=rumkola

(#20) Z10N válasza Z_A_P (#2) üzenetére


Z10N
(addikt)

7790/7850

# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

(#21) Ragnar_


Ragnar_
(őstag)

Szóval hogy 20 magig skálázódik a teljesítmény, végre valami. Aztán a többit a gyakorlat majd megmutatja. (Emélkszek GoW4-nél volt először komolyabb előnye egy 4/8 procinak egy 4/4-hez képest, főleg min. FPS-ekben) Mondjuk így gen vége felé már valószínűleg nem nagyon tudnak nagy grafikai csimborasszókat mutatni, mert ugye elég idős már a konzol hardver, de kíváncsian várom.

[ Szerkesztve ]

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.