Majd jön megint a sírás, hogy mé nem megy jobban aenvídián mint a fos ájemdén, szarul van megírva, a zájemdé lefizette a fejlesztőket stb...
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
Majd jön megint a sírás, hogy mé nem megy jobban aenvídián mint a fos ájemdén, szarul van megírva, a zájemdé lefizette a fejlesztőket stb...
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
VGA-ból viszont kell egy nagyjából másfél TFLOPS-ot biztosító modell
Ez honnan indul?
OK
Azért durva, hogy az Epic még mindig magasról szarik rá, hogy áttérjen engine szinten a dx12-re, miközben kb minden második játék erre a motorra épül.
Remélem ha màr ennyit optimalizáltak a játékon, akkor pascalon is meglesz a jó sebesség, mert ha nem, akkor nyugodtan meghagyhatták volna a dx11-et is opcionálisan.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
GTX 660 , radeon 7850
Az előző rész csak Win 10-re jött, és csak DX12-őt támogatott. Már ott sem kellett figyelembe venni a DX11 korlátait.
Kicseszett sok magvas cpu-k kora eljött.
Stúdió lépése:
Vegyük le a terhet a CPU-rol és rakjuk át a GPU-ra a terhelést, így egy 4magos cpu-n is elfut.
Ezek szerint nem csak az epic games van a múltban a dx12 gyengeség miatt, hanem a Gears 5 fejlesztő csapata is..
Öröm nézni a 110 százalékra terhelt GPU-kat , miközben a CPU 10-30 százalékon malmozik
M5A99X-EVO R2.0 , 1050Ti, 4x8GB 1960MHz , FX 8350@4,4GHz, 1x3TB+2x1TB HDD, 120GB+480GB+1TB SSD || HP Pavilion 15-CX0000NH
ez valószínűleg azért van, mert az epic tipikus ügyfelei nem használják a dx12-t.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Gondolom mivel a jelen generációs konzolon is el kell futnia, így persze nem a CPU-t akarják terhelni.
Gamer for Life
Mivel elsődlegesen az xbox a célcsoportja (és a fejlesztési hw) így nem annyira meglepő, hogy nem a dx11es nvidiára optimalizálnak.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
Boxon máshogy működött. Ez hozott nem kevés PC-s limitet. Az új részben ez már nincs meg.
(#6) erer1000: Van ami sokkal gyorsabban fut a GPU-n, mint a CPU-n.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
és megkapta a Fidelityfx supportot is...
Life, Uh, Finds A Way
jelenleg a Dx12 sok esetben inkább korlát a Vulkanhoz képest.Vulkan meg jól fekszik AMD nek is és az új Nvidiáknak is.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Csak vulkant alig használ valaki. Az Unreal engine is inkább linuxon erőlteti. Ez a játék meg dx12-re jön, úgyhogy mindegy mi fekszik jól a Geforce-oknak, mert csak ez lesz.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
ezt arra értettem, hogy inkább Vulkanra térjen át Epic, ne Dx 12 re.
DX 12 sok esetben a legrosszabb teljesítményű API a 3 közül nagyon sok jelenlegi játéknál.
Ez nem feltétlenül az API hibája, hanem a fejlesztőké, motoroké. Úgy néz ki hogy a Vulkan kevesebb optimalizálással is képes gyorsabb lenni, mint a Dx 11, míg a Dx 12 jobban igényli azt, hogy a fejlesztő ráhangolja a használt motort, de sok esetben megelégszenek azzal, ha tudja hozni nagyjából a Dx11 sebességét.
EZ nem biztos hogy így van ahogy gondolom,,de jelenleg azt látom szinte minden játéknál.Ami megkapja a Vulkan támogatást,az gyorsul, jobb frametime-t mutat, míg dx 12 esetében ez sokszor pont az ellenkezője.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
A 4. résznek is jó volt a DX12 portja, pedig a legtöbb studio azóta is küszködik vele. Bár nem volt DX11 hasonlításnak, az biztos hogy stabil és jó FPS-t hozott.
Így nem csoda ha az 5. rész még jobban fog futni. Plusz XO X-en 60FPS a cél 4K mellett, így nagy gépigényre tényleg nem kell számítani. Nem csodálkoznék ha még egy FX-4300 is jó teljesítményt hozna proci szinten.
Sajnos nem látom azt a fejlődést a látványban, mint amit az eltelt idő, és a jelenlegi hardverek indokolnának.
Ha kicsit túloznék azt mondanám, hogy ugyan úgy néz ki, mint az első rész sok évvel ezelőtt.
DF szerint One X-en 4K@60 PC High beàllítàsnak felel meg a jàték. Az úgy szerintem nem rossz.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
Az elemzés szerint dinamikus felbontást használ a játék, és ezen belül a legmagasabb elérhető szint sem éri el a valós 4k-t.
Nem mondom, hogy rossz ez a teljesítmény, de van néhány dolog ami szemet szúrt.
A PC-s verzió Ultra szintje is elég gyenge, kb. egy mai csúcs grafikájú játék medium szintjének felel meg.
Azt sem értem, hogy mi a fenének kell spórolni az AF szűrésen. A One X 4x AF-et használ. Jól látható a PC-s szinthez képest a minőség különbség, főleg a talaj lesz tőle mosott. Elméletben már nagyon régóta, kb. a Kepler és GCN-es korszak eleje óta kb. nulla sebességvesztést okoz a maximális szűrés.
7790/7850
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
Szóval hogy 20 magig skálázódik a teljesítmény, végre valami. Aztán a többit a gyakorlat majd megmutatja. (Emélkszek GoW4-nél volt először komolyabb előnye egy 4/8 procinak egy 4/4-hez képest, főleg min. FPS-ekben) Mondjuk így gen vége felé már valószínűleg nem nagyon tudnak nagy grafikai csimborasszókat mutatni, mert ugye elég idős már a konzol hardver, de kíváncsian várom.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming