Hirdetés
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- aquark: Tapasztaltabb motorosok segítségét kérném!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Amikor a Samsung Galaxy AI írja meg helyettem a blogot...
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
lezerpiramis #15107 üzenetére
Őszintén bevallom, nem értem, de most amúgy is fáradt vagyok, később nekifutok még egyszer.
Amúgy megoldottam a következő módon, leírom, hátha máskor más is ebben a cipőben jár:
A "KB01655" help cikk írta le, és a "Transaction error - failure at service" volt a keresési kulcsszó. [link]
BlackBerry® Internet Service
On the BlackBerry smartphone Home screen, click Options>Advanced Options>Service Book. (For 6.0 and 7.0 device software, go to Options>Device>Advanced System Settings>Service Book)
Highlight the [CMIME] service book that displays the affected email address to the left, press the Menu key, then click Delete.
Log in to the BlackBerry Internet Service account by locating the Email Setup Application.(For 6.0 and 7.0 device software, go to the messages application and press the menu key, and select Options>Email Account Management)
Press Menu and select Service Books.
Click Send Service Books. A notification is sent to the BlackBerry smartphone after the service book is sent.
Exit the application and test the email address by sending a message.Tehát, ahogy a CMIME szolgáltatáskönyvet töröltem, eltűnt az email fiókok beállítás mellől a (1), tehát észrevette hogy most már nincs email fiók. Ekkor simán be tudtam regelni újból.
Hogy igazából mi okozta, azt nem tudom. De szépen lejöttek a levelek, naptár szinkronizál, névjegyek szinkronizálnak, ahogy kell.
[ Szerkesztve ]
-
lezerpiramis
őstag
válasz
lezerpiramis #15107 üzenetére
Es igen, ha egy fuggetlen BB regelheto az adathalozaton (1. szintu reg), es valaki regisztralt hozza BIS-fiokot (2. szintu reg), amelyet nem toroltetett vagy koltoztetett mas BB-re, akkor azt csak az adott szolgaltato fogja tudni torolni. Ezektol szinten ovakodni kell (mar ha valakinek fontos az email-ezes - BB-nel ez meglehetosen gyakori
), mert ugye a vilag barmely tajan regelve lehet... Persze ha magyar az elado, akkor meg lehet kerni, hogy toroltesse a regisztraciot.
Ha az 1. szintu reg sem megy, akkor kuka a telefon.
Új hozzászólás Aktív témák
ma Öt készülék, három szolgáltató, két szakember. Teljes kép a BlackBerry rendszerről.
- Teszt BlackBerry Key2 LE - LEvelezési rovat
- Teszt BlackBerry Key2 - megoldókulcs
- Teszt BlackBerry Motion - mozgó üzletkötő
- Teszt BlackBerry KEYone - ha az ember gombsort KEYone
- Teszt BlackBerry DTEK60 - természetazonos szederaromával
- Teszt BlackBerry DTEK50 - gyökerek nélküli szeder
- Teszt BlackBerry Priv - magánjellegű probléma
- Teszt BlackBerry Classic - végre egy zöld gomb
- Teszt BlackBerry Passport - okmány-iroda
- Teszt BlackBerry Q10 - billentyűzettel bizonyít
- Teszt BlackBerry Z10 - erre megérte várni
- Teszt BlackBerry Bold 9900 - közel a tökéletességhez
- Hír Megérkezett a BlackBerry Evolve és Evolve X
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest