Nagyjából ugyan egyetértek, de van egy fontos különbség. Igen, a többi szolgáltató (beleértve az anya-pannont) is próbálkozott diákok számára kedvező csomagokkal. Nem is voltak (vannak) azok rosszak. Csak kábé senki sem tud róluk, nincs mögötte egy komplett CSR program, image, brand. A Djuice ebben tűnik erősnek, ez bele van tolva az arcodba, észreveszed, s gondolom hétfőtől szépen letisztul az összes részlet, ismerheted, dönthetsz. Igen, ez marketing. Igen, ez kell ahhoz, hogy sikeres legyen egy ilyen kezdeményezés.
És amint kiderül, hogy a különböző kedvezények és programok milyen mennyiésgűek és minőségűek, amint kiderül, hogy a pontgyűjtés milyen feltételekkel működik, valamint láthatjuk azt, hogy ez milyen előnyöket hozhat az ügyfelek számára, máris különbözik ez az egész bármi mástól, ami ezelőtt volt. Nem a tarifák miatt. Azok kicsit tucatszerűek, bár nyilván nem rosszak, de azok számára, akik mélyen bele bírnak kavarodni a tarifákba, nem ez lesz a legjobb alternetíva, mert van flottás családtag, vagy jókor vett Voda sCool csomagot, vagy akármi. De tudotok kell, hogy a hazai felhasználók 80%-ának konkrétan fogalma sincs arról, hogy mennyiért telefonál. Nem tudja a saját percdíját. Ha ez a marketing már azt eléri, hogy az U26 korosztály veszi a fáradtságot és lecsekkolja, hogy ő most konkrétan mennyiért beszél - már megérte. Nem csak a djuice-nak, hanem a komplett mobilos piac U26 részének.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u