Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .mf

    veterán

    válasz MongolZ #40 üzenetére

    :N
    1. A játékokban a skálázódás szinte sosem 1:1 lineáris
    2. Ha a teljesítmény nagyobb mértékben emelkedett, mint a magórajel emelése, az már mutatja, hogy a memória a nagyobb korlát.
    3. Csak egy játékban nézték meg.
    Kéne egy olyan teszt is, ahol konstans magórajel mellett csak a memória-órajelt emelik, ha változik a teljesítmény, abból már látható, hogy a memória fogja vissza. Még 4890-nél is láttam különbséget, ha a RAM órajelét levittem (kishibás chip, a memio iszonyatosan melegszik 4000-nél ill. fölötte, ezért 3200-ra vettem vissza), pedig ez 256 bites, tehát nagyobb a teljes sávszél; és még 3 generációval régebbi egy korábbi architektúrával, tehát a GPU-ja gyengébb.

Új hozzászólás Aktív témák