Vulcannak van értelme ezt ma már látjuk.
Emlegette valaki a valósághű grafikát.Valósághűséghez hozzátartozik a fizika,animációk,sérülés modellezés iUtóbbi 10 évbe ezek alig fejlődtek valamit.Particle fizika még mindig ott tart hogy 2-3 pattanás után eltűnik mert a szerencsétlen processzor nem tudja tovább számolni a fizikáját.Hitman Absolutionbe szemem láttára tűnik el a holltestről a lövésnyom,még azt se várja meg az a szerencsétlen engine hogy máshova nézzek.Doom-ba ugyanúgy eltűnik minden Vulcan ide vagy oda.Leképzőre viszont Ray Tracing nélkül is áll leejtősen néznek ki a játékok,lövöldözős játékba hol fog komolyabban érdekelni bárkit is a tükröződés meg fényterjedés,mikor a lámpákat most is ki lehet lőni,torkolattűz - plazmalövedék Ray Tracing nélkül is bevilágítja a folyosókat stb.Látványosabb fizika,részletesebb sérülés modellezés,több animáció,ezek hiányoznak a játékokból,nem ez a hülyeség.Arról ne is beszéljünk hogy mikor lesz a usereknél annyi RT képes kártya hogy a fejlesztőknek megérje önszántukból használni ezt a technológiát.3080TI is kevés lesz ehhez a cucchoz,mikor fog lecsöpögni a 60-as kártyák szintjére a szükséges teljesítményfog(árak emelkedéséről ne beszéljünk)???
[ Szerkesztve ]