Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#301) K.Andras.Vfx válasza PuMbA (#298) üzenetére


K.Andras.Vfx
tag

Akármilyen jelenet is volt az kizárt, hogy egy napig rendereljenek/frame. Több ezer magos renderfarmok azért kicsit gyorsabbak ennél. Másrészt meg a mai filmek többség cgi látványelemekből épül fel, gondoljon bele, hogy egy másodperc 24 frame, egy percben van 1440 frame, egy órában 86400 és egy majd két órás filmben meg kb a duplája vagyis 172800 képkocka van. Na most ha egy napig tartana egy kockát lerenderelni akkor azért pont 473 évig tartana megcsinálni egy két órás CGI filmet. :DDD

(#302) Tian66 válasza K.Andras.Vfx (#299) üzenetére


Tian66
senior tag

Korai az biztos. :)

(#303) Tian66 válasza arn (#300) üzenetére


Tian66
senior tag

Csinált dedikált vasat ezelőtt valaki RT-re a konzumer piacra? Mert ha nem akkor ezt az Nvidia kezdte. A vasat. Én arról beszélek.

(#304) Kristof93 válasza K.Andras.Vfx (#301) üzenetére


Kristof93
senior tag

Mondok neked valami egészen elképesztőt: több képkockát is lehet egyszerre renderelni. A több nap/frame bevett szokás, mivel egy képkockát egy node-on hatékony renderelni. Egy node-ban van 2 szerver cpu és annyi ram amennyi belefér.

(#305) PuMbA válasza K.Andras.Vfx (#301) üzenetére


PuMbA
titán

Igen, ez gondolom valami átszámítással jött ki, de ez csak egy 3 perces rész :) A többi jelenetben, ahol van 1-2 vagy semennyi robot, ott gondolom gyorsan megvannak. Egyébként az első Transformers nem igazán sok CGI-s film, mert 700 CGI-s jelenet van benne, egy mai szuperhős filmben meg 1500-2000db. Szerencsére vannak még filmek, ahol az igazi effekteket preferálják és próbálnak minél kevesebb CGI-t használni, mert a sok CGI még mindig bénán néz ki.

[ Szerkesztve ]

(#306) K.Andras.Vfx válasza Kristof93 (#304) üzenetére


K.Andras.Vfx
tag

"A több nap/frame bevett szokás"

Oké szerinted. :)

De igazából ez a topik nem erről szól most, nem is én hoztam fel szóval én is fejeztem. :DDD

(#307) M@trixfan válasza #74018560 (#168) üzenetére


M@trixfan
addikt

Ez jó ötlet, de szerintem ez eddig is adott volt komolyabb stúdiókban, render farmon vagy pro rendszereken.

twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

(#308) K0vasz válasza #45185024 (#292) üzenetére


K0vasz
aktív tag

Nem terjed el nincs bázisa

ennyike. amúgy szvsz azért is elbaltázott ez az egész irány, mert az RT-t nem is maga a GPU számolja, hanem külön, dedikált magok, amik miatt egyrészt sokkal több tranyó/terület kell a lapkának, másrészt ezt a részt majd külön kell fejleszteniük, ami nyilván nekik is plusz költség

(#309) arn válasza Tian66 (#303) üzenetére


arn
félisten

nincsen hw sw nelkul.

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#310) E.Kaufmann válasza K.Andras.Vfx (#306) üzenetére


E.Kaufmann
addikt

Szerintem arra gondolt, van olyan lassú jelenet, ahol jobban fel kell venni a minőséget és oda ok, de gyorsabb pörgésű jelenetnél lejjebb lehet venni a minőséget.
A másik, hogy párhuzamosan több jeleneten is dolgozhatnak több csapattal több farmon és akkor megint kevesebb idő.

Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!

(#311) Raymond válasza Cobra652 (#171) üzenetére


Raymond
félisten

(#312) Synthwave válasza fanti (#220) üzenetére


Synthwave
HÁZIGAZDA

"Anno az alapjátékhoz is alig volt elég egy 4890-es Radeon...."

Ehhez képest gyönyörűen végigvittem egy D805 + X800 GTO-val, és nem éppen diavetítést néztem. :)) Nyilván nem 46522 x 32188-ban, full-fullon, de na.

[ Szerkesztve ]

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

(#314) Raymond válasza Cobra652 (#313) üzenetére


Raymond
félisten

Csakhogy frissitsem az emlekezeted:

(#171) Cobra652:
"Bf1 high ultra között volt one x. Kötve hiszem hogy itt most hirtelen low med."

Tehat egyalatalan nem High es Ultra kozott van, hanem Low es Medium kozott, ha akarod akkor legyen Medium, de szerinted a "Low-Medium" vagy a "High-Ultra" all kozelebb a valosaghoz? Ami egyebkent a kepen nincs rajta az hogy az SSR teljesen hianyzig, tehat OFF es hogy a felbontas se 4K, hanem 3360x1890 es 3840x2160 kozott mozog ugy hogy ahogy a videoban is mondjak - "very rare to see it go to true 4K".

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#316) Raymond válasza Cobra652 (#315) üzenetére


Raymond
félisten

Csavarhatod ezt ameddig akarod, hulyesegeket beszeltel es meg miutan a valasztott forrasod is bizonyitotta hogy nincs igazad ahelyett hogy csendben lennel inkabb kinosan vagdalodzol itt. Rohejes.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#318) Raymond válasza Cobra652 (#317) üzenetére


Raymond
félisten

:U :))

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#319) Sylvanas válasza Cobra652 (#317) üzenetére


Sylvanas
csendes tag

Nem akarok beleszólni de ha megnézed a többi játék konzolos elemzését DF-en akkor látni fogod, hogy azok is medium körüli beállítást használnak.

[ Szerkesztve ]

MSI Z370 Tomahawk, i7 8700k @ 4.70GHz, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz CL16, Asus TUF RTX 3080 OC, Samsung 970 EVO 500GB, FSP Hyper S 700W, Noctua NH-D15, Coolermaster MasterBox 5, Acer Predator XB271HU IPS

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.