Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#251) arn válasza Kristof93 (#249) üzenetére


arn
félisten

Nyers rt nelkuli teljesitmenyben is jocskan ralicital az elozo generaciora es a konkurenciara. A rtel pedig meg jobban megkulonbozteti magat.

Az rtxel egy gond van (ha eltekintunk a meghibasodasi fiaskotol), az ara. Ha 300-500-700 eur lenne, mindenki rohanna venni egyet, es orulne, mint majom a farkanak.

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#252) arn


arn
félisten

itt van egy sokkal alaposabb teszt a nemetektol: [link]

a videon a pocsolyas reszek azert sokkal elethubbek a raytracen. mindenki dontse el, kinek mi a fontos - a sebesseg, vagy a latvany. :)

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#253) AAAgold válasza arn (#252) üzenetére


AAAgold
senior tag

Tegyük hozzá, a látvány még low beállításon is teljesen rendben van... :)

"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."

(#254) Jack@l válasza AAAgold (#253) üzenetére


Jack@l
veterán

hát még ultrán, szóval lehet fanyalogni a 35-50 fps-en...
https://www.youtube.com/watch?v=KYUrwynJPX8

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#255) arn


arn
félisten

aktualisan ennek a latvanynak ez az ara... amugy meg minden kozepszar kartyan lehet csinalni 4k60fpst.

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#256) wolfman


wolfman
veterán

Van ennek bármi értelme vagy kifejezett haszna, mikor minden 3. játék így is eléggé optimalizálatlanul jön ki?

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

(#257) snecy20 válasza arn (#255) üzenetére


snecy20
veterán

Így van, low-med környékén egy 1060 3GB is megugorja azt a szintet.

Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.

(#258) imi123 válasza wolfman (#256) üzenetére


imi123
őstag

Ezt a kérdést minden új fejlesztésnél fel lehetne tenni.
Aki lát benne fantáziát használja. Aki nem az nem.
Személy szerint örülök hogy végre az NV is próbál ki nem taposott úton járni. Ne csak az AMD szívjon az úttörő szerepe miatt.

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#259) arn válasza wolfman (#256) üzenetére


arn
félisten

egy jatek grafikajan mi legyen a haszon? nezzen ki jobban... :) jobban nez ki? igen. ha lassunak talalod, kapcsold ki. regen teljesen altalanos volt, a csucskonfigokat is megfektette vmi (nem 4k60fpsrol beszelunk, hanem atlagos felbontasban 30fpsrol). gyakran csak egyket generacioval kesobb valt normalisan jatszhatova, ha mindent feltoltal.

ez az egesz most kezd olyba tunni, hogy a kartyagyarto felelos azert, mert a swfejleszto annyi mindent rapakolt, hogy megfekteti a kartyat. regen is az ati/nv tehetett arrol, hogy a crysis lassu volt? vagy a doom, quake? mindenki leterdelt, hogy milyen jol nez ki, de senki sem mondta, hogy vacak az aktualis generacio, mert lassan fut. beallitottak kisebb reszletessegre es kesz.

jelenleg ennyit tud a technologia ezen a latvanyszinten. en tenyleg nem ertem a puffogast - max az aron lehet lehet hobologni. en sem veszem meg, mert ennyit nem er meg, de ettol szerintem tisztesseges elorelepes maga az uj generacio.

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#260) hackeeeee


hackeeeee
Jómunkásember

Ez szép és jó.. De annak idején azért volt szokás pc oldalról szapulni a konzolokat, mert nem lehetett velük 1080p, 60 fps fölé menni.. Most ugye 4K 60 fps van (tudom, már ahol), és eljutottunk olyan szintre a PC vonalon, hogy "nem tesztelünk 1080p felett, mert felesleges?"

Azért ez elég ironikus. Számomra ez a fícsör is olyan, mint a HDR.. Tök jó, hogy van, és nagyjából ennyi.. Ilyen szintű teljesítményvesztésért.. :(

Ha már teszt, nekem eddig ez jött be a legjobban:

Battlefield V Ray Tracing Tested, So Is Nvidia RTX Worth It?

[ Szerkesztve ]

Véleményem szubjektív...

(#261) joey04 válasza #26681856 (#8) üzenetére


joey04
titán

:R

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#262) Szabi® válasza hackeeeee (#260) üzenetére


Szabi®
addikt

Igen de a hdr amikor megjelent Pc fronton mondjuk a Half Life Lost Coast 2005 ben már jól használta,nem kelett hozzá fél millás hardver,egy mezei Radeon 9600 SE vel vigan ment,,,manapság meg "furcsa" módon ezek a új feature-ök csak az épp legmagasabb áron levő vgak-nál jön ki.

(#263) Ribi válasza Szabi® (#262) üzenetére


Ribi
nagyúr

Mivel ott nem úgy működött a HDR mint most? :U

(#264) Szabi® válasza Ribi (#263) üzenetére


Szabi®
addikt

Ugyan úgy a fehér fény nit erejét szabályozta az akkori high dynamic range is ,ráadásul nem kelett hozzá spec monitor,ha megnézed a demonstrációt láthatod,,nyilván akkoriban nem társult mellé ambient occlusion,god rays,depth of field...ezért nem is úgy fest mint a mai hdr.

wolfman Paraszt vakítás.....

[ Szerkesztve ]

(#265) Ribi válasza Szabi® (#264) üzenetére


Ribi
nagyúr

"ezért nem is úgy fest mint a mai hdr."
Ennyi.

(#266) Raymond válasza Szabi® (#264) üzenetére


Raymond
félisten

Egy pozitiv dolog van ebben a hozzaszolasban azert van - ha tenyleg azt hiszed hogy az ami akkor ott volt az a mai HDR-el egyenlo akkor sporolsz egy rakas penzt mert nem kell HDR monitort vagy TV-t venned :)

[ Szerkesztve ]

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#267) PuMbA válasza Szabi® (#264) üzenetére


PuMbA
titán

"Ugyan úgy a fehér fény nit erejét szabályozta az akkori high dynamic range is ,ráadásul nem kelett hozzá spec monitor,"

Ha a monitor nem tudja megjeleníteni, akkor feleslegesen szabályozza. HDR-hez olyan panel kell, ami tud minimum 600cd/m2-es fényerőt és 10 bites színt és a sima monitorok tudnak 200cd/m2-et, szóval hiába szabályozta 500cd/m2-re a fényerőt, nem láttál belőle semmit.

[ Szerkesztve ]

(#268) Szabi® válasza Raymond (#266) üzenetére


Szabi®
addikt

Irtam fentebb hogy nem ugy fest mint a mai hdr,,azért akkoribban nem panaszkodtunk arra sem :)
Egyébként az elmult 21 év alatt én is össze dobtam pár gépet,,ez idő alatt nem találkoztam olyannal hogy egyetlen "effektért" fél milliós hardver kellene,nyilván itt az üzleti modell gondosan vázolja a gémereknek miért kell kidobniuk a gtx 1080ti-ukat és váltani 2080-akra,,gondosan szintetikus tesztek számainak alá mantrázásával :)

PuMbA "nem láttál semmit" ezzel nem tudok egyet érteni,vagy te tényleg nem érzékelted az akkori játékokban Pl. az Oblivion-ba,,,nem történt egyébként semmi extra a mai hdr-el sem,,nem a spanyol viaszt találták fel,,csupán megjelenitöhöz kötik,ami a saját felületén szabályozza a fényerösséget :)

(#269) PuMbA válasza Szabi® (#268) üzenetére


PuMbA
titán

Én is érzékeltem, de ez csak egy kamu effekt volt, amitől a fények köré! még több fényt csináltak, de ettől maga a fény erőssége nem változott a monitorod adott pontján, ha megmérted volna fényerősség mérővel, hiszen minden megjelenítőnek van egy maximális fényereje, aminél többet nem tud :)

Amit látsz a boltban ma, az más, mert egy HDR-es paneltől már hunyorogni is lehet olyan erős fényt csinál, míg régen te akármit csináltál, nem bírtál akkora fényerőt kihozni otthon.

[ Szerkesztve ]

(#270) Szabi® válasza PuMbA (#269) üzenetére


Szabi®
addikt

Igen tapasztaltam,sőt bele is ugrottam nem elég körültekintően egy 4k-s tv vásárlásba, mint késöbb megtudtam 250 ért nem volt a legjobb vétel,,a HDR-je szép,,de ps4 pro-n input lagos,,,filmközbe meg tökéletes.

(#271) PuMbA válasza PuMbA (#269) üzenetére


PuMbA
titán

Így van :K Ha megnézel egy boltban egy 1 milliós HDR-es és egy 200 ezres HDR TV-t maximális fényerővel és simán látni fogod a különbséget, mert a 200 ezres TV alig jobb, mint egy HDR nélküli megjelenítő, hiszen csak marketing miatt írják rá, hogy HDR, de valójában nem igazán tudja. Bár én nem szeretem a nagy fényerőt, szóval nem mindenkinek kell a HDR.

[ Szerkesztve ]

(#272) #74018560 válasza hackeeeee (#260) üzenetére


#74018560
törölt tag

Tehát 1db fél millás kártya nem elég, hogy szebben nézzen ki a sár. Rohanok 2-öt venni :DDD

(#273) hokuszpk válasza arn (#252) üzenetére


hokuszpk
nagyúr

"a videon a pocsolyas reszek azert sokkal elethubbek a raytracen. mindenki dontse el, kinek mi a fontos - a sebesseg, vagy a latvany. :)"

hat nemtom. szerintem a jatek attol is jatek, hogy nem pont ugy nez ki, mint a valosag. de kinek mi.
mondjuk ebbol a szempontbol ez a ray megvalositas johet, mert meg mindig nem jar a kozeleben sem a valos latvanynak. -- felteve, hogy nem a matrixban elunk. --

Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...

(#274) Joshi válasza PuMbA (#271) üzenetére


Joshi
titán

"Bár én nem szeretem a nagy fényerőt, szóval nem mindenkinek kell a HDR."
Mert szerinted a HDR csak a fényerőről szól? :F :Y

(#275) Tian66


Tian66
senior tag

A vásárló a pénztárcájával szavaz. Akinek ez a fejlesztés nem tetszik az ne vegye meg. Én jónak tartom az RT-t, de ennyit nem adok VGA-ra. Viszont köszönöm azoknak akik igen mert így lehet jövője a dolognak, aminek az eredménye az lesz, hogy egyszer én is veszek RT képes VGA-t értelmes áron. Ezért ne birkazzuk le azokat akik hajlandóak fizetni egy kiforratlan de jövőbe mutató dologért.

(#276) Pug válasza Tian66 (#275) üzenetére


Pug
veterán

Akik hajlandok ennyit fizetni erte, azok legitimizaljak ezeket az elmebeteg arakat ;)

(#277) PuMbA válasza Joshi (#274) üzenetére


PuMbA
titán

Nem, ott vannak a színek is, de mivel sokszor túlzásba esnek a HDR-rel vagy simán egy SDR-t nyomnak ki HDR címen (Red Dead Redemption 2) ott nincs mit tenni, mint HDR kikapcs.

[ Szerkesztve ]

(#278) arn válasza Szabi® (#268) üzenetére


arn
félisten

Jah, mint a tl, pixelshader, etc... ez regen is igy volt. Az uj generacio tamogatott vmit. Az arak vannak elszallva, de ez a 600 euros mainstream procik koraban nem egyedi.

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#279) industrial


industrial
tag

Csak szerintem nézki szarul :DD :C :)) :)) :W

(#280) Tian66 válasza Pug (#276) üzenetére


Tian66
senior tag

Sajnos ez is igaz. Ha olcsóbb lenne , többen vennék. Például én is. De hogy mennyi az induló ár az az Nvidia döntése. Hogy ezt az árat mennyire lehet levinni az még a piac döntése lesz. Nehéz igazságot tenni. Arany középút lenne a megoldás, de általában nem sikerül eltalálni.

(#281) b. válasza Tian66 (#280) üzenetére


b.
félisten

szerintem inkább a gyártás döntése mennyire lehet levinni,Állítólag az egyik legdrágábban gyártott GPU eddig a piacon.

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#282) K.Andras.Vfx válasza PPatrik (#158) üzenetére


K.Andras.Vfx
tag

Gyakorlatilag nagyítóval kell keresni a különbséget az RTX On-Off között. Ember nem lesz, aki menet közben játékra koncentrálva bármit észrevenne belőle, a másik meg, hogy szinte tökéletesen működött a fake reflection a játékokban eddig is. Szóval kb feltaláltak valamit, ami csak picivel hoz szebb eredményt, cserébe konkrétan elviszi a kétharmadát a számítási teljesítménynek.

Szóval senki nem szitkozódik csak észrevételezik a tényeket, hogy abszolút nincs arányban a látvány fejlődése azzal az erőforrás igénnyel amellyel párosul. Persze az nvidia marketingesei forradalmat kiváltva próbálják eladni a hallva született ötletet. :DDD

(#283) Jack@l válasza K.Andras.Vfx (#282) üzenetére


Jack@l
veterán

Tessék egy nagyító :)

[ Szerkesztve ]

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#284) K.Andras.Vfx válasza Jack@l (#283) üzenetére


K.Andras.Vfx
tag

Itt mit is kell látni? :DDD

(#285) Tian66 válasza K.Andras.Vfx (#282) üzenetére


Tian66
senior tag

Ó, a sugár követés nem annyira halva született. Nem véletlenül használja a teljes filmipar meg az összes vizualizacioval foglalkozó cég. Render minőségben a Szent Grál csak eddig ezt semmi sem tudta realtime kiszámolni. Még ez se teljesen az , de egy elég nagy lépés ebbe az irányba. Ez az amiben az Nvidia nagyot tett. És mindez rendben is lenne ha az árcédula is a helyén lenne. De az sajnos nagyon nem ott van.

[ Szerkesztve ]

(#286) Szabi® válasza arn (#278) üzenetére


Szabi®
addikt

Ó itt még békésen van megtárgyalva,,"bizonyos" fórumokon ahol az Rt-t tárgyalják ott nem is vagy ember ha nem akarsz 2080-at venni miatta :D Eljön itt még az az idő is amikor már külön játék lesz külön hárdverre irva,,és az nv-nek csak annyit kell elsütnie "másképp nem tudod oda húzni a gémet" És már veszi is mindeki :) :) Hasonlót már lőnek jól megfizetett szaklapok :)

(#287) K.Andras.Vfx válasza Tian66 (#285) üzenetére


K.Andras.Vfx
tag

"Nem véletlenül használja a teljes filmipar meg az összes vizualizacioval foglalkozó cég"

Mivel én konkrétan filmeken meg reklámokon dolgozom nekem nem kell bemutatni a sugár követést, azt meg pláne nem, hogy milyen erőforrás igényes még gpu renderekkel is.

Mellesleg pedig nem, még véletlenül sem ez a szent Grál, nincs semmiféle szent Grál a képalkotásban, bármi megoldható már nagyon régóta csak erőforrás igényes eljárásokról van szó. 8 darab gpu-val már akár fél perc alatt is lehet nagyszerű képeket renderelni, ellenben 60 jó képet renderelni másodpercenként az kb ma hallva született ötlet... :DDD

Szóval én arról beszélek, hogy ez a játékok esetén a mai hardverekkel bizony hallva született ötlet... Több ok miatt is, egyrészt van erre egy fake eljárás ami nagyon jó eredményt ad viszonylag kis erőforrás igénnyel, ellenben nvidia RTX alig add szebb eredményt cserébe meg elviszi az összes számítási teljesítmény kétharmadát...

(#288) Jacek válasza Jack@l (#283) üzenetére


Jacek
veterán

Áhhá értem ha RTX-et érzekel akkor az alapfegyver Schmeisser ha nem akkor Luger :D

(#289) Dr. Akula válasza Tian66 (#285) üzenetére


Dr. Akula
nagyúr

Ja, csak a filmeket nem real timeban kell renderelni mint a játékokat. Ott belefér ha 1 képkocka 1 napig készül, itt nem.

(#290) arn válasza b. (#281) üzenetére


arn
félisten

biztos, hogy nem olcso... de az elszallt arak sajnos mindenre igaz szinte. hdd, mem, procik, etc.

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#291) arn válasza Szabi® (#286) üzenetére


arn
félisten

az rt egyaltalan nem rtx fuggo, csak ez az egyetlen kartya, ami elvezheto sebesseggel kepes futtatni. de mint irtam regen is teljesen altalanos volt, hogy lassu vmi az aktualis generacion, majd a kovetkezok jobban tudjak.

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#292) #45185024 válasza K.Andras.Vfx (#282) üzenetére


#45185024
törölt tag

Egyetértek Andrással.
"szinte tökéletesen működött a fake reflection a játékokban " Pl nálam a bards tale 4-ben is van a pocsolyában tükröződés és lángoszlop is látszik, de nem 2080TI-n játszom :D.
Nem azt kellett volna csinálni hogy az 1080TIhez képest beleöntök 80%al több szilíciumot a 2080TI-be
Ez csak sznobság , azt kellett volna hogy kihoz egy 240 ezer ft-os új kártyát és arra szénné optimalizálja.
Ez jelenleg user error. Fel kellene mérni mire van szükség, mit tud a kártya és olyan effektekkel machinálni ami hoz láthatóan a konyhára... és szépen fokozatosan ráengedni a RT újdonságokat...
De nem ,kell a 60% haszonkulcs a 440 ezres kártyából egy töredék elit számára...
Nem terjed el nincs bázisa, ezt remélem fogja mindenki...

[ Szerkesztve ]

(#293) Szabi®


Szabi®
addikt

Egy igényes gamer tollából :DD :DDD :N :

(#294) Jacek válasza Szabi® (#293) üzenetére


Jacek
veterán

:DDD

(#295) K.Andras.Vfx válasza Dr. Akula (#289) üzenetére


K.Andras.Vfx
tag

Dehogy fér bele az egy nap egy frame-re, az idő pénz... ;) A rövid határidős produkcióknál pedig még fontosabb, hogy gyorsan lehessen renderelni. :DDD

Oké, hogy ez játék de mondom a probléma az, hogy nincs valami eget verő szignifikáns különbség a látvány javára ellenben mellette iszonyatosan előforrásigényes. Nem ér ennyit a "realtime" reflection. Ráadásul ahogy nőni fog folyamatosan a modellek komplexitása úgy fog egyre nagyobb gépigényt kérni ez az effekt a többi mellé. Szóval szerintem nem több az egész egy rosszul elsült üzleti és marketing fogásnál. Kapsz egy "forradalmi" technikát amit amúgy szinte semmi nem támogat, ami igen ott sincs látványos változás, cserébe kérnek közel 100% felárat... Marha jó... :DDD

[ Szerkesztve ]

(#296) Tian66 válasza Dr. Akula (#289) üzenetére


Tian66
senior tag

Írtam én olyat hogy a filmek realtime-ban készülnek? Nem is értem ezt mire írtad. Pont arról beszélek, hogy az eljárás nagyon jó eredményt ad csak eddig ezt semmi sem tudta valós időben kiszámolni. Ahogy azt is mondtam hogy ez se tökéletes még, nagyon nem, de valahol el kell kezdeni.

(#297) Tian66 válasza K.Andras.Vfx (#295) üzenetére


Tian66
senior tag

Mivel a filmes szakmában dolgozol, tudod hogy az RT mint eljárás jó. Én a magam részéről Vray-t használok render programként, ezért én is tudom miben és miért jó az RT leképező. Arra értettem hogy szent Grál, persze nem szó szerint, hogy ha lenne egy valós időben működő RT program kissebb erőforrás igénnyel annak kézzel fogható előnyei lennének. És annak mindenki örülne. Az Nvidia belekezdett ebbe a dologba. Hogy jó irányba próbálkoznak e azt nem tudom. Amit tudok, hogy az árazást nagyon elszabták. Durván. Ez még be is tehet a dolognak csökkentve a felhasználói bázist. Ez a hiba szerintem.

(#298) PuMbA válasza K.Andras.Vfx (#295) üzenetére


PuMbA
titán

"Dehogy fér bele az egy nap egy frame-re, az idő pénz... "

Gondolom a kivételes esetekre gondolt, mert amikor a 2007-es Transformers filmben megérkeznek a Földre az Autobotok, akkor annyiba telt 1 képkocka renderelése, hiszen sok robot a képernyőn van és ez 30,000 alkatrészt jelentett, 6 millió poligonnal és erre ment rá a RenderMan raytracing-je.

[ Szerkesztve ]

(#299) K.Andras.Vfx válasza Tian66 (#297) üzenetére


K.Andras.Vfx
tag

Szerintem ennek még nincs itt az ideje a játékokban... :DDD De kár is volna ezen tovább rugózni. :U

(#300) arn válasza Tian66 (#297) üzenetére


arn
félisten

nem az nv kezdte el, az ms... barmivel fut. az nv egy kartyat csinalt, amivel sokkal gyorsabb. a rt akkor is itt lenne, ha rtx nem lenne, csak akkor lehet hapogni, hogy miert lett tizede a teljesitmeny (nem harmada...), ha bekapcsoltak.

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#301) K.Andras.Vfx válasza PuMbA (#298) üzenetére


K.Andras.Vfx
tag

Akármilyen jelenet is volt az kizárt, hogy egy napig rendereljenek/frame. Több ezer magos renderfarmok azért kicsit gyorsabbak ennél. Másrészt meg a mai filmek többség cgi látványelemekből épül fel, gondoljon bele, hogy egy másodperc 24 frame, egy percben van 1440 frame, egy órában 86400 és egy majd két órás filmben meg kb a duplája vagyis 172800 képkocka van. Na most ha egy napig tartana egy kockát lerenderelni akkor azért pont 473 évig tartana megcsinálni egy két órás CGI filmet. :DDD

(#302) Tian66 válasza K.Andras.Vfx (#299) üzenetére


Tian66
senior tag

Korai az biztos. :)

(#303) Tian66 válasza arn (#300) üzenetére


Tian66
senior tag

Csinált dedikált vasat ezelőtt valaki RT-re a konzumer piacra? Mert ha nem akkor ezt az Nvidia kezdte. A vasat. Én arról beszélek.

(#304) Kristof93 válasza K.Andras.Vfx (#301) üzenetére


Kristof93
senior tag

Mondok neked valami egészen elképesztőt: több képkockát is lehet egyszerre renderelni. A több nap/frame bevett szokás, mivel egy képkockát egy node-on hatékony renderelni. Egy node-ban van 2 szerver cpu és annyi ram amennyi belefér.

(#305) PuMbA válasza K.Andras.Vfx (#301) üzenetére


PuMbA
titán

Igen, ez gondolom valami átszámítással jött ki, de ez csak egy 3 perces rész :) A többi jelenetben, ahol van 1-2 vagy semennyi robot, ott gondolom gyorsan megvannak. Egyébként az első Transformers nem igazán sok CGI-s film, mert 700 CGI-s jelenet van benne, egy mai szuperhős filmben meg 1500-2000db. Szerencsére vannak még filmek, ahol az igazi effekteket preferálják és próbálnak minél kevesebb CGI-t használni, mert a sok CGI még mindig bénán néz ki.

[ Szerkesztve ]

(#306) K.Andras.Vfx válasza Kristof93 (#304) üzenetére


K.Andras.Vfx
tag

"A több nap/frame bevett szokás"

Oké szerinted. :)

De igazából ez a topik nem erről szól most, nem is én hoztam fel szóval én is fejeztem. :DDD

(#307) M@trixfan válasza #74018560 (#168) üzenetére


M@trixfan
addikt

Ez jó ötlet, de szerintem ez eddig is adott volt komolyabb stúdiókban, render farmon vagy pro rendszereken.

twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

(#308) K0vasz válasza #45185024 (#292) üzenetére


K0vasz
aktív tag

Nem terjed el nincs bázisa

ennyike. amúgy szvsz azért is elbaltázott ez az egész irány, mert az RT-t nem is maga a GPU számolja, hanem külön, dedikált magok, amik miatt egyrészt sokkal több tranyó/terület kell a lapkának, másrészt ezt a részt majd külön kell fejleszteniük, ami nyilván nekik is plusz költség

(#309) arn válasza Tian66 (#303) üzenetére


arn
félisten

nincsen hw sw nelkul.

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#310) E.Kaufmann válasza K.Andras.Vfx (#306) üzenetére


E.Kaufmann
addikt

Szerintem arra gondolt, van olyan lassú jelenet, ahol jobban fel kell venni a minőséget és oda ok, de gyorsabb pörgésű jelenetnél lejjebb lehet venni a minőséget.
A másik, hogy párhuzamosan több jeleneten is dolgozhatnak több csapattal több farmon és akkor megint kevesebb idő.

Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!

(#311) Raymond válasza Cobra652 (#171) üzenetére


Raymond
félisten

(#312) Synthwave válasza fanti (#220) üzenetére


Synthwave
HÁZIGAZDA

"Anno az alapjátékhoz is alig volt elég egy 4890-es Radeon...."

Ehhez képest gyönyörűen végigvittem egy D805 + X800 GTO-val, és nem éppen diavetítést néztem. :)) Nyilván nem 46522 x 32188-ban, full-fullon, de na.

[ Szerkesztve ]

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

(#314) Raymond válasza Cobra652 (#313) üzenetére


Raymond
félisten

Csakhogy frissitsem az emlekezeted:

(#171) Cobra652:
"Bf1 high ultra között volt one x. Kötve hiszem hogy itt most hirtelen low med."

Tehat egyalatalan nem High es Ultra kozott van, hanem Low es Medium kozott, ha akarod akkor legyen Medium, de szerinted a "Low-Medium" vagy a "High-Ultra" all kozelebb a valosaghoz? Ami egyebkent a kepen nincs rajta az hogy az SSR teljesen hianyzig, tehat OFF es hogy a felbontas se 4K, hanem 3360x1890 es 3840x2160 kozott mozog ugy hogy ahogy a videoban is mondjak - "very rare to see it go to true 4K".

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#316) Raymond válasza Cobra652 (#315) üzenetére


Raymond
félisten

Csavarhatod ezt ameddig akarod, hulyesegeket beszeltel es meg miutan a valasztott forrasod is bizonyitotta hogy nincs igazad ahelyett hogy csendben lennel inkabb kinosan vagdalodzol itt. Rohejes.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#318) Raymond válasza Cobra652 (#317) üzenetére


Raymond
félisten

:U :))

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#319) Sylvanas válasza Cobra652 (#317) üzenetére


Sylvanas
csendes tag

Nem akarok beleszólni de ha megnézed a többi játék konzolos elemzését DF-en akkor látni fogod, hogy azok is medium körüli beállítást használnak.

[ Szerkesztve ]

MSI Z370 Tomahawk, i7 8700k @ 4.70GHz, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz CL16, Asus TUF RTX 3080 OC, Samsung 970 EVO 500GB, FSP Hyper S 700W, Noctua NH-D15, Coolermaster MasterBox 5, Acer Predator XB271HU IPS

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.