Hát ez így harmatgyenge, főleg egy félmillás kártyától.
(p.s.: eljutottunk odáig, hogy PH teszt híján más oldalak tesztje legyen lehozva?)
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
Hát ez így harmatgyenge, főleg egy félmillás kártyától.
(p.s.: eljutottunk odáig, hogy PH teszt híján más oldalak tesztje legyen lehozva?)
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
Szóval az új FHD gamer kártya a 2080 Ti...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Ezt sejtettük eddig is.
Amíg a next gen konzolok nem fogják támogatni,akkor a fejlesztők egy két effekt szintjén fogják alkalmazni,ha az Nvidia egy kis pénzösszeggel ösztönzi majd őket.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
Ez a következő genre sem lesz életképes, 2-3 év mire használható lesz..
Anyiban ultra gáz a cucc hogy az emberek szeretnének 4k teljesítményt plusz VR teljesítményt, erre bejün ez mint világmegváltó dolog.. csak ez a generáció váltásnak a 40-50%-os plusz teljesítményének a felét elvitte a fasorba......
Tehát nagyon jó meg szép de majd.. addig viszont kellene a power, arról már nem is beszélnék hogy a fél generáció váltás 2x annyiba kerül Hajrá Nvidia!!!!
inkább 20-30% az, max 35...
A sok pcmasterrace úgyis megveszi szóval tökmind1...
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Szóval félmillió Ft-os kártyával Full HD felbontáson (igen 1080p-ben,nem 4K-n) 60 FPS DirectX Raytracing funkcióval. Az új népkártya... ja ma olyan az 1920 x 1080, mint 18 éve volt az 1024 x 768
40-50% van kb a 980Ti és a 1080Ti között nem 20-30%, most mennyi van az 1080Ti és a 2080Ti között?
Amíg csak a grafikus programozók krémje tudja belehegeszteni a motorjába a technológiát, és egy csomó kézi utánaállítást, tartalomtervezést igényel, addig nem kell félni, nem fog elterjedni.
Amikor a Unity engine-t használó indie címek is ezzel jönnek majd, na akkor fog számítani ez bárhol is.
#12, az az egyidejűleg bejelentkezettek száma. Több tízmillió egyébként
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
Nem azoknak van 2080Ti-jük
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
Azért az érdekes, hogy amikor a BF4 jött akkor a Mantle volt az isten. Én is bekajáltam, és 280X-et vettem. Mert jöttek az olyan diák, hogy akár 45%-al nő az fps, stb. stb. Aztán persze az egész dolog csúszott hónapokat. Amikor használható lett, akkor sem azt hozta, amit várt volna az ember, sem teljesítményben, sem képminőségben. Viszont mégis dicsőítve volt, és nem volt gond, hogy éppen milyen, mert majd jön a csoda driver, majd optimalizálják, majd a jövőben ez sokkal jobb lesz, csak legyünk türelmesek.
És tényleg, milyen jó lett!
Aztán jön egy technológia, amit nem az AMD prezentál elsőnek, és itt nem számít, hogy gyerek cipőben jár az egész, ez biztos, hogy egy sz@r, ami nem is lesz jobb, és kár az egészért, és dögöljenek meg.
Érthetetlen.
És közülük hánynak van 2080 Ti-je?
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Hát ez jó nagy rakás fos lett, lapozzunk....
https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
Nem is tudtam, hogy a Mantle majdnem harmadolta a teljesítményt. WoW, ez hogy maradt ki. Én úgy emlékeztem, hogy növelte.
Azt ugye azért tudod, hogy a Mantle miatt létezik a DirectX 12 és a Vulkan. Lehet, hogy sokan elfelejtették már, de az AMD elmesélte régen, hogy a Microsoftnak szóltak, hogy a DX11-nek a feldolgozási modellje nem jó. Az Microsoft mondta nekik, hogy csináljanak akkor egy jobbat. És az AMD csinált egy prototípus API-t. A Microsoft azt felkarolta, és arra épül a DX12. Ennek a fejlesztése viszont sokáig tartott, így Repi megkérte az AMD-t, hogy ha már van ilyen prototípusuk, akkor csináljanak már neki egy saját API-t. Ez lett a Mantle. Ebből pedig ugye lett a Vulkan. Ez az oka egyébként annak is, hogy miért hasonlít ez a három API ennyire egymásra. Mindháromnak ugyanaz a prototípus az alapja. Ami megjegyzem, hogy ha nem létezett volna, akkor most DXR sem lenne, mert arra menne az erőforrás, hogy a feldolgozási modellt javítsák meg.
Ez lesz egyébként a DXR-ből is. Pár év alatt kiforrja magát, illetve megkapja majd a WinML-t, és majd az újabb hardverekkel teljesítménye is lesz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Gyakorlatilag a 2080Ti teljesítményének a 2/3-adát benyeli a RayTracing. Sok értelme így ennek nem volt, szerintem fejleszteni kellett volna ezt még 1-2 generáción át, de csak titokban és a háttérben, és valamikor a 4xxx-nél robbantani vele. Ez így totál betli, csúfos kudarc.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
(#19) CptAdamica válasza antikomcsi (#14) üzenetére
Nekem a Mantle-el sose volt stabil 60 fps-em egy rx 480 alatt, mindig dobálta, mint a picsa.
Szerintem itt három baj van:
- A Battlefield 5 DX12-es szenvedése, ami elvileg engine szintű,
- A Battlefield 5 kezdeti optimalizálatlansága,
- A kezdetleges nvidia drive
Jó lenne látni egy másik játékkal, hogy mit művel.
Megyen!
Nem, az ilyesmi lett volna...
"Vállalhatatlan az új RTX-ek teljesítménye Raytracing alatt"
... csak szokás szerint hozod a formádat, nem is magára a hírre reagáltál, így Neked sikerült a legnegatívabb hsz-t produkálnod.
FYI más híroldalak is lehozták már, pl. Guru3D.
Egyébként nem értem a fanyalgókat: ez egy új technológia, az első szárnypróbálgatásokkal, persze hogy eszi a teljesítményt. Ha Neked nem kell, ne kapcsold be, ill. vegyél RTX helyett GTX1080-at, sokkal jobban jársz teljesítmény/HUF viszonylatban.
(#25) Cifu
Pontosan. Most Nvidia-t használok, valszeg' arra is fogok váltani, de ettől még látom, hogy ez a dolog most még nem megy normálisan az új generáción. Majd a kettővel utána következőn talán...
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50 ......................................................................................................................
-Vettél már 2080TI-t ?
Jó hogy vettem, az az új, csúcs a Ray tracing !
-És bekapcsoltad rajta a DXR-t ?
-Meg vagy Te őrülve ???
[ Szerkesztve ]
(#22) Petykemano válasza antikomcsi (#14) üzenetére
A DX12-t minden gyerekcipőben járó implementációval rendelkező kártyatuiajdonos fikázta megjeleneésétől kezdve évekig, pedig csak néhány százalékkal maradt el az alapvetően DX11-re tervezett játékoktól.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
Én arra lennék kíváncsi, hogy játék közben mennyit javul a képminőség ettől? Agyeldobósan sokkal szebb, kicsit, de még mindig látványosan jobb vagy nagyítóval kell keresni a különbséget? Meg már az is érdekes, hogy RTX OFF 4K vagy RTX ON FullHD a jobb?
[ Szerkesztve ]
Biztosan lesznek még ezen csinosítgatások, driver szinten még kiforratlan lehet a dolog. Tavasszal rá kell nézni, ha akkor is ez lesz, akkor még le is főzhetik, bár azt nem tudom milyen monológgal tehetnék meg.
BTW más híroldalak is lehozták már, pl. Guru3D.
GeForce RTX 2080 Ti: Designed For 4K
És itt nem nVidia haterségről van szó, hanem egyszerűen arról, hogy a 4K plusz Ray-Tracing egyszerűen nem játszik együtt a jelenlegi csúcs gamer kártyán.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Nem. Jó volt ez így. Ezt nincs igazán értelme a háttérben csinálni. Pont az a lényeg, hogy a közösség karolja fel, hogy amikorra tényleg lesznek jó sebességre képes hardvereke, addigra legyenek alkalmazások is.
A probléma itt leginkább az, hogy úgy lett eladva, hogy ez már az aktuális generációra is jó. Pedig lehetett volna más előnyét is hangsúlyozni az RTX-eknek, van egy rakás, amiről szót sem ejtettek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
És gondolod, hogy a közösség fel fogja karolni, ha brutálisan lassú lesz tőle a játék....
Ezt csak a pénz olajozza, nem a közösség karolja fel...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Hányinger az egész, ami manapság megy. 1080Ti egyelőre marad...
Fel persze. Amikor írsz egy új motort, akkor nem azt nézed, hogy most hogyan futna, hanem azt, hogy amikor megjelenik rá egy játék, akkor mire lesz képes. Ez az egész két éves távlatban egészen vállalható lesz. Akkorra azért már lesznek 2 TB/s-os VGA-k is.
Lehet mondani, hogy ez így most fostalicska, de valójában muszáj így bevezetni, hogy két év múlva ebből legyen is valami. Ami nem lett volna muszáj az a ráépített hype, de az egy marketinghez kapcsolódó döntés volt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Ez simán egy "meg lehet ezt is csinálni" jellegű dolog még. Majd 2 generációval ezután lehet majd talán érdemi teljesítményre számítani Ray-Tracing-ben. Addig meg lehet hagyni, hogy elárasszák a piacot a 4K@144Hz-es cuccok, amikre megint nem lesz elég az akkori kraft (ergó +1 gen ). Én most úgy vagyok ezzel, hogy nagyon tetszik (főleg, hogy végre megjeleik valami elérhető közelségben az amiről az egyetemi évek alatt csak hallani lehetett, de egy render akár napokig is eltartott), de ez még nem az amire én várok. Viszont a fény az alagút végén most mosolyt csal az arcomra. Az irány ugyanis jó.
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
Persze amikor a Tessellation bejött, betoltad maxra és hatodára esett az FPS. Ott érdekes mindenki elfogadta, hogy majd jó lesz az. Most meg fos az egész ahogy van, gyúccsuk fel. Szánalom ami megy egyeseknél...
Mintha mindenkinek kötelező lenne 2080Ti-t venni, mert ha nem inkább kavics alatt rohadjon meg.
[ Szerkesztve ]
Más szóval azt várod, hogy a Ray-Tracing majd megérkezik a Unreal, Unity, Lumberyard, CryEngine, id Tech 7, Creation Engine, REDengine, stb. az elkövetkezendő 1-2 évben?
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
a hsz-em lényege az lett volna hogy ebben a generációban 20-30% körül alakul.
Azért azt hozzá kell tenni, hogy az elmúlt 20 évben ez a legnagyobb lépés a realisztikus megjelenítés, vagyis a jobb grafika felé.
RTX. Még csak most kezdődik, de sokáig hívószó lesz a játékpiacon.
https://www.youtube.com/watch?v=F7uwRuF6pYw
Egy részükbe igen. Persze valószínű, hogy a többség ezt összefűzi majd a WinML-lel, mivel azzal csökkenteni tudják a számolt felbontást és AI-val felskálázhatnak. Alapvetően ne legyen abból félreértés, hogy a Microsoft a DXR-t a WinML mellé tervezte, csak hát utóbbi csúszik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Hát ha úgy fog elterjedni, mint a Tesszelláció, akkor majd úgy jó 6-8 év múlva már tényleg kihasználható lesz a Ray-Tracing.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Azert nem ertettem mert en is ezt irtam, hogy a 40-50-nek eltunt a fele
Közben a 2080 Ti készlet kifogyott, Nvidia köszöni szépen a bizalmat, nincs itt semmi látnivaló.
https://howbad.info/
Annyira nem vészes, ha 4K monitorod van, akkor választhatsz 4K és Raytraycing de Full HD között.
Vagy-vagy.
Az hogy 4K+raytracing+144 FPS, az szerintem még hosszú évek. Rossz hír hogy kezd belassulni a gyártástechnológiai fejlődés is, talán két 3nm-es csúcskártya SLI-ben tudni fogja.
Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html
Jó lesz majd ez a raytracing egyszer, ez a jövő stb. de a mostani bevezetése furcsa. A 4K60fps volt eddig a szent grál. Végre jön egy kártya ami tudja is ezt erre bedobják ezt az RTX-dolgot.
Ezzel kb. valaszut ele allitanank minket meg a fejlesztoket. 1080p RTX vagy 4K60fps.
Vajon AMD felül erre a vonatra? Az új konzolgeneráció, mit választ majd? A kettő együtt nem fog menni.
Szerintem ez az RTX dolog erosen hanyaoglva lesz egyelore. Elterjedtek mar a 4K TV-k, az emberek kiszeretnék használni, a VR headsetekben is a felbontast kell nyomni felfele. Korai meg ez a technológia. Majd ha már 4K lesz a standart felbontás úgy mint ma a FHD akkor kell ez...
Lehet, de most tényleg mindenki azt várta, hogy valaki majd egyik napról a másikra kitalálja hogy lehet a sugárkövetést megoldani szélsebesen? Mikor ez a render létezése óta a leg bonyolultabb és számításigényesebb?
Nyilván egyszerűbb olyan címeket írni, hogy fos lassú lesz tőle és szar az NV és nem azt, hogy az eddigihez képest mennyivel gyorsabb lett. Mert ugye tudjuk miért...
No de a WinML-es megtámogatása a Ray-Tracingnek egyfajta trükk csak, amivel próbálják az RT erőforrásigényét valahogy csökkenteni (mondjuk valahogy úgy, ahogy a textúratömörítéssel anno a memóriaméret problémáját kezelték). Hogy mennyire lesz hatékony, az még nem egyértelmű, ha jól tévedek.
Szóval azért a WinML-ben látni a megoldást, mert az RT problémájára jelenleg nincs közvetlenül jó megoldás, egy kissé pótcselekvésnek hat számomra...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Az egész valós idejű számítógépes grafika trükkök sorozata.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
De jó topik lesz ez is
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
Sok a birka béta tesztelő! De szerintem nem emiatt vették meg,hanem inkább a 4K -ban mutatott jobb teljesítménye miatt.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
Nem, de én arra utaltam, hogy ez a "forradalom" ugyanúgy lassú lefolyású lesz, ahogy ezer másik. Emlékszünk a cloth effektre? Már 2000-ben promózták. Mikor lett belőle játékokban tényleg általánosan használt effekt? Nagyjából 10-12 évvel később?
Mi a helyzet a haj (szőr) megjelenítéssel? A mai napig csak trükközve oldják meg a dolgot, és ezért nem nagyon látjunk hosszú hajat normálisan modellezve játékokban.
És így tovább...
Szóval ez odébb van, nem kicsit, nagyon...
Abu #43: Végül is jogos...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Na ezt is megértem.
Az NV-seknek kell megvédeni egy úttörő technológiát.
Tudjuk. Nem AMD-s így életképtelen.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
(#21) Pepeeeee: Space Invaders DXR nélkül is eldöcög rajta, jó kártyák ezek.
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/