Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Remekelek28 #1953 üzenetére

    Elhiszem! (saját tapasztalat mindig több mint a mások által mondott szó/tapasztalat személyes vásárlás esetén a bolt nem trükközik, hanem adja és teszi amit kell (legtöbb esetben)...)
    Személyesen befáradva biztos más a helyzet, de ezt nem mindenki teheti meg (igaz)
    Én is Zala Megyei vagyok és ha gond lenne a készülékkel, akkor LG -vel venném fel a kapcsolatot és velük intézném a garanciális javítást. (azért vettem 12 hó garral, mert elvileg LG saját maga hozza-viszi bejelentés után a garanciális javításra/ról)
    (facebookon keresztül) :DD és LG -től jött le (legközelebbi LG szerviz pontból ami 50+ km-re volt lakhelyemtől) egy szervizes munkatárs és vitte el a TV-m , majd hozta vissza javítás után (teljes kijelző csere - közel 2 hetet vártam, mert az LG vacilált azon, hogy kicseréljék-e mert inkább a teljes TV-t akarták volna cserélni egy újra, mert a kijelző csere többe fájt nekik mint a TV akkori értéke (3 év már letelt az 5 évből mint gari, így a TV kifutott széria volt) és míg beérkezett külföldről a kijelző (FHD LED 107cm) azért vártam 2 hetet mire vissza kaptam a készüléket, de megérte!) és tök ingyen... a gari idő a vissza érkezés időpontjától a teljes kijelzőre (5 év) újra indult ! Most már az LG hivatalos weboldalon be van regelve az összes LG készülékem és ha gond lenne valamelyikkel is, akkor lehet kérni (weboldalon) javítást-szervizelést adott készülékre és a bejelentést követően az LG munkatárs hív a megadott telefonszámon (a termék eredetiségét és garanciáját a bescannelt számlával lehet igazolni, regisztrálttá tenni!) én is így tettem !

    /mindenhol vannak szabályok (+-), amiket jó ha a vásárló ismer és tisztába van velük, ha szűkséges, akkor azt megfelelően ki is tudja használni/

    L

Új hozzászólás Aktív témák