Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#7) k-adi


k-adi
nagyúr

fú milyen moderálás lesz itt pár napon belül :D a többi eautós cikk alatt is elszabadulnak az indulatok, de hogy itt mi lesz :DD

_________

no de hogy én is írjak valamit, hogy megalapozzam a hangulatot ;] amit majd tuti darabokra cincálnak a fórumozók:

"A villanyautós társadalom nem termelte még ki magából azt a réteget"
még nem, de elég jól halad a sok youtuber által stb

"Röviden: lenézi. Kutyába sem veszi. Kiröhögi. Szánalmasnak tartja. Úri hóbortnak titulálja. "
Érthetően. Drága, kicsi hatótávval, sok töltési idővel. Miért ne lenne ez nevetséges, mikor az? Elsőkörben a töltés gyorsasága a legfontosabb, majd ha 10percen belül feltöltődik akkor talán beszélhetünk kutyába vételről.. de ahhoz kéne rendesen kiépített töltőhálózat is mellékesen. És akkor még nem beszéltünk a drága árakról, meg a km távról.

"És nem érdemes ezeket mind lenézni, nem mennek el velük az arcok 7-800 kilométereket, de nem is arra szánták őket."
Igen, jelen formájukban második kocsinak, annak aki otthon is tudja tölteni, vidékre nem...stb.. Tehát akkor mégiscsak luxus, úri hóbortság?

"olcsó villanyautók kompromisszumosak"
a drágák is

"ott van a töltési mizéria, mert az odáig oké, hogy ha kertes házban lakik valaki, akkor esténként bedugja a konnektort és el van intézve, de pont a városi lakosság zömére nem ez a jellemző. A közterületi töltés pedig csúnyán megdrágult, hirtelen el is tűntek a villanyautók a publikus töltőpontokról. Ha háromszor-négyszer annyit kell fizetni az áramért, mint otthon, akkor már nem lesz olyan nagyon gazdaságos az e-autózás sem, de lehet, hogy ennek csak idő kell, mire a közterületi töltőket üzemeltető cégek rájönnek"
nemhogy olcsóbb, hanem még drágább lesz a köztéri töltés minél több eautó lesz, annál jobban ki lesznek szolgáltatva az emberek, ezt most lefogadom

"Ákos mutatott rá arra az aspektusra"
ki az az Ákos? a haverod? persze ez csak apróság, de még véleménycikkbe is illik valamit írni.. :D viszont a példája amire rámutat, jó és elgondolkodtató

"de lenézni a városi e-autókat szűklátókörű és egybites reakció, ami pusztán abból táplálkozik, hogy egy másik embernek mások az igényei és hogy nem tetszik, hogy változik a világ."
tévedés, nem a változás miatt nézik le, hanem mert még gyerekcipőben jár a fejlesztés.. ami érthető persze
hidd el, amint eltelik pár év és lesznek tényleg komolyan vehető eautók (gyors töltés, értelmezhető hatótáv) ((+és meredeken megdrágulnak a benzinesek)), rögtön meg fog változni a közvélemény... de amíg van élhető alternatíva addig ezek csak cuki dodzsemautók

"Az elektromos autózás az early adopter státuszból mára már átbillent a komolyan vehető alternatívák közé."
dehogy billent, még bőven kell pár év neki.. majd akkor lesz komolyan vehető alternatíva, amikor gyorsan lehet tölteni
(és olcsóbbak lesznek)
(és lesz nagyobb hatótávja is bár ez városban másodlagos ugye)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.