Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#301) Somatom válasza Squirrel (#297) üzenetére


Somatom
veterán

Vágom, hogy miről beszélsz. Németországban kamionozok és kéthetente ingázok ki/haza.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#302) Shadowbull válasza Squirrel (#298) üzenetére


Shadowbull
addikt

Egyszerű pénzt gyűjtenek nulla kamatra, másrészt meg marketingfogás.
De ahogy már írtam: nincs fenn már, nézz rá a tesla.com helyi kiadására.

Tényleg fenn van csak telefonon eldugták egy almenübe.

A Teslával semmi bajom, a helyén kezelem. A fanjait viszont utálom.

[ Szerkesztve ]

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#303) Shadowbull válasza #16820480 (#300) üzenetére


Shadowbull
addikt

Ne hazudozz.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#304) #16820480 válasza Squirrel (#297) üzenetére


#16820480
törölt tag

Rivian? Lucid? EQS? :D

De amúgy nem tudom, a M3LR-re nekem ilyesmi távra 1:44-et mond a térkép, MSLR-re meg másfél órát. Mondjuk ezzel együtt is 13 óra az út. Őszintén szólva én ilyen távra sokkal inkább repülnék, vagy esetleg vonat.

(#305) #16820480 válasza Shadowbull (#302) üzenetére


#16820480
törölt tag

Ja, azzal a 100 frankos foglalóval fognak meggazdagodni, amit letesz pár ezer ember a Cybertruckért :D Te ezeket el is hiszed, amiket leírsz?

#303: Á igen, ismét megjött a bunkó stílus. Lehet ez alapelvárás a márkánál.

(#306) Shadowbull válasza #16820480 (#305) üzenetére


Shadowbull
addikt

Gondolod ha nekiállsz személyeskedni meg kötekedni akkor azt majd szó nélkül hagyom? Mégis kinek képzeled te magad?

Európában nem lesz Szájberizé, ezt maga Musk mondta. Majd lehet hogy lesz egyszer egy kisebb, az talán lesz. De mivel az USAban sem sikerült még összehozni a dolgot, ezért gyakorlatilag mérget lehet rá venni hogy a következő 5 évben nem fog ilyesmi a Teslától Európába jönni. Persze ez nem akadályozza meg őket hogy beszedjék a pénzt, de hát ez a Tesla, ők ilyenek.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#307) #16820480 válasza Shadowbull (#306) üzenetére


#16820480
törölt tag

Én nem személyeskedtem, azt te szoktál sajnos.

(#308) Shadowbull válasza #16820480 (#307) üzenetére


Shadowbull
addikt

Ó dehogynem. 287-tel nyitottál.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#309) Squirrel válasza #16820480 (#304) üzenetére


Squirrel
őstag

Rivian nem tudom jön-e ide, Lucid gyönyörű, messzire megy, de a nagy hatótávolságú verziója meg a Plaid-es Tesláknál is drágább. Repülő opció, ha egyedül megyek én vagy a párom, de ha a két kisgyerekkel megyünk nagyszülőket látogatni, akkor egyrészt csomagok és egyéb batyuk miatt (melyek mérete gyakran az utolsó nap is változik és inkább bővül) másrészt az otthoni közlekedés miatt (Kecskemét-Szeged, többször a 2 otthoni hét alatt) kényelmesebb autóval. Ha meg a költségeket is kiszámolom, autóval egy oda-vissza út 400 chf, repülővel (4 fő + 2-3 nagy bőrönd, szünidőben = drágább jegyek) plussz otthon autóbérlés esetleg sokkal drágább. Egyedül nem gond, csak repjegy, kézipoggyász és vonatozok, de családdal úgy macera és nem olcsóbb.

(#310) Uzi74 válasza Squirrel (#297) üzenetére


Uzi74
senior tag

Ha interkotinentális távokat mész egy nap, az EV kétségkívül még macerásabb. Egy Hamburg-Budapestre az ABRP a topicbeli EV6-al 12:16 időt tervez 150 kmh-s utazóval (6db, 2 órányi össztöltéssel) Ha dugó van, kevesebbet kell tölteni :)
Model 3 82kwh-s LR-re 11:14-et tervez mondjuk, SR+-al írt neked 15 órát?

(#311) Shadowbull válasza Squirrel (#309) üzenetére


Shadowbull
addikt

Erre a célra még sokáig egy nagy dízel lesz a megfelelő. Amit ma megveszel azt legalább 10 évig gond nélkül használhatod majd. Legfeljebb kikerülöd a divatozó belvárosokat.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#312) Kamikaze75 válasza Shadowbull (#271) üzenetére


Kamikaze75
tag

Tessék a
Gagyi kínai xpeng , nio és über germán ID belső....tessék.

[ Szerkesztve ]

(#313) emvy válasza Kamikaze75 (#312) üzenetére


emvy
nagyúr

Ez semmit nem árul el mondjuk, mert a minőség ilyen képeken nem jön át.

while (!sleep) sheep++;

(#314) Kamikaze75 válasza Shadowbull (#271) üzenetére


Kamikaze75
tag


Gyönyörű az ID nem?

[ Szerkesztve ]

(#315) Foglalt név válasza Kamikaze75 (#314) üzenetére


Foglalt név
addikt

Az ID3 ocsmány, de aki életében rendelt már ali-ról bármit, az akkor hiszi el a többit, ha beleült.
Nekem a legnagyobb meglepetés pont a kia-hyundai páros szokta adni.
A Kona-t örömmel adtam vissza, az E-Niro-t majdnem megvettem.
Miközben a Ceed nem tetszett, az i30 majdnem hozta a H Astra szintjét (ami a mai mezőnyben komoly dícséret!).
Szóval ahogy tanult kollégáim szokták mondani: "A papír mindent elbír." (kézimunkás megfelelője: "majd a vakolat elviszi")

(#316) Squirrel válasza Uzi74 (#310) üzenetére


Squirrel
őstag

Nem daját navijával tervezve (model3 performance). 14 óra, képért bocsánat, címet nem írtam, csak a térképen böktem Szegedre.

(#317) Uzi74 válasza Squirrel (#316) üzenetére


Uzi74
senior tag

Elég rosszul jönnek ki az SC-k St. Valentin után meg Ausztriában sok a V2-es, ha az ionity-t is engedélyeznéd a tervezésben szerintem gyorsabbat tervezne az autó is . (az 50 perces töltési idők hosszúnak tűnnek, vagy lassan tölt vagy 80% fölé akar)

(Zürich-Szeged 11:28 körül lenne becsülve)

[ Szerkesztve ]

(#318) Squirrel válasza Uzi74 (#317) üzenetére


Squirrel
őstag

Szerintem ilyen hosszú uton tuti 80 fölé megy. Illetve gondolom az aktuális supercharger kapacitással számol. Sajnos többször tölt az SC 250-350 km/h-ás sebességgel, mint a villámgyors 750 km/h -ás teljesítménnyel. Ez gondolom igaz más hálózatokra is.

(#319) Uzi74 válasza Squirrel (#318) üzenetére


Uzi74
senior tag

A töltési görbe attól függ hogy áll a SOC és hogy mit tud a töltő (ha nem hideg az akku). Az SC V2 150kw-ot tud, ha melletted is állnak akkor felezitek. Láthatóan alacsony SOC-nél korlátoz a V2 jelentősen.
[link]

Ionity az 350kw-ot tud, mindegy mennyien állnak még ott (de mivel sokszor csak 4 oszlop van, nagyobb eséllyel van tele és hibás oszlopba is könnyebb belefutni. 1-2 hónapja kapott a model 3 update-et, azóta be lehet tervezni más töltőket is, nem csak az SC-ket:
M3P-re tervezve

[ Szerkesztve ]

(#320) Somatom válasza Uzi74 (#317) üzenetére


Somatom
veterán

Ne viccelj! Ez utazó dízelautós idő. Günzburg mellől tegnap este 7:30 -at jöttünk Budapestre (750Km), tankolás nélkül. Egy kb. 15 perces Leberkäse szünetünk volt, meg 2db. 2 perces pisi/sofőrváltásunk.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#321) #16820480 válasza Shadowbull (#308) üzenetére


#16820480
törölt tag

Ez neked személyeskedés? :DDD Ó az a galamb lelked...

Squirrelb: Azért mondtam csak ilyen Lucid meg EQS jellegű autókat, mert a Tesla+BMW kombóból gondoltam, hogy nem annyira korlátozó az ár azért, de persze az jogos, hogy nagyon drága. Ettől függetlenül mondjuk a térkép szerint ilyen 10 fokban nem tűnt annyira sokkal többnek az út egy Teslában sem. De értem amúgy, ha a másfél óra soknak tűnik, de őszintén én csodálkoznék, ha gyerekkel nem kellene amúgy is megállni többször, mert enni-inni-pisilni szeretne.

Kamikaze75: Nekem őszintén szólva za iD3 belső tere marhára bejön amúgy fehérben, csak az érintőgombokkal kellene barátkozni (meg azok zongoralakk bevonatával, de mattban tökéletes lenne).

(#322) Squirrel válasza Uzi74 (#319) üzenetére


Squirrel
őstag

Ehhez képest tök ugyanazon az útvonalon (munkából jövet), ugyanazon a supercharger direkt ugyanazon töltőjénél 3x töltöttem kíváncsiságból. Egyszer 750, egyszer 350, egyszer 250 km/h-ás teljesítménnyel töltött (persze nem végig, de legalább az elején ilyen tempót írt ki) És mindig kb ugyanannyian voltak, próbáltam ugyanakkor tölteni. És az autóm is kb ugyanolyan töltöttségű volt. Nem tudtam rájönni, mi a francért tölt 3x más sebességgel. V2-es 18 férőhelyes SC, kb mindig 3-4-en voltunk.

(#323) Squirrel válasza #16820480 (#321) üzenetére


Squirrel
őstag

Az a Lucid gyönyörű, de 160 ezer usd azért csak 160 ezer usd... Vannak elvi határaim (is), aminél többet nem adnék ki autóért. Nincs cégem, így sehonnan nem tudom leírni és a különbözetből inkább több éven keresztül egész klassz nyaralásokra el lehet menni a családdal, ami azért számomra inkább prioritás. Ezért is tetszett a cybertruck ár/hatótáv aránya, mert a trimotoros 800 km-es hatótávú modellje 69k usd volt. Még ha ebből (a model3 us árából indulok ki) lesz 85k chf, akkor se lehet ennyiért más ekkora hatótávolságú (az a beharangozott 800 km a valóságban inkább 600 lesz) autót venni. Jelenleg teljesen jól elvagyok a dízellel, szerintem hosszú utakra tökéletes, de arra hajtják a világot, hogy ezeket az autókat ki kell írtani.
Gyerekek meg vannak nevelve, végszükséget kivéve benzinkúton van pisi csak :) de tényleg ilyen utakon nem akarnak kajálni és sokszor úgy kell kizavarni őket az autóból, hogy mozogjanak kicsit. Egyébként meg máskor pörögnek, nem maradnak a fenekükön. Autóban bezzeg bevackolják magukat és elvannak :)) ahogy öregszem, 10 óra vezetés felett minden km már csak az ellenségem. Emiatt nekem nagyon nem mindegy, hogy 10-11 óra dízellel vagy 13-15 elektromossal. Tudom nem tűnik olyan hű de nagy különbségnek, de az. Volt már, hogy teljesen kiesett, hogy tettem meg Budapesttől az m5-ösön a végét. Aki egy seggel lenyom ennyit, szerintem érti.

[ Szerkesztve ]

(#324) Uzi74 válasza Squirrel (#322) üzenetére


Uzi74
senior tag

Ha ugyanolyan volt az SOC, akkor az akksinak kellett más hőmérsékletűnek lennie... (kicsi az esélye, hogy a töltővel volt valami) Célpont volt a navigációban az SC, ha igen, volt elég ideje előmelegíteni az akkut? (És nem álltál senki mellé az SC-n ugye? Az X.A ás X.B oszlopok osztják a 150KW-ot)
A hideg akkut max 40-50KW-al elgedi tölteni valószínűleg
(Az EV6 szoftvere éppen várja a javítást, mert nem fűti fel előre az akkut és télen nem 18 perc a töltés)

[ Szerkesztve ]

(#325) opr válasza Squirrel (#323) üzenetére


opr
veterán

"Volt már, hogy teljesen kiesett, hogy tettem meg Budapesttől az m5-ösön a végét. Aki egy seggel lenyom ennyit, szerintem érti."

Nekem akkor volt ilyen, amikor nyaron leugrottunk tengerpartra. ~3,5 ora oda, kora reggeli indulassal, hogy 10-11 kozott erkezzunk, mert akkor meg van parkolo. Aztan egesz nap strandolas, pancsolas, rohangalas. Este 8-kor indultunk haza. Ugy leszivott a tenger meg minden, hogy nem volt oszinte a mosolyom, feltavon meg kellett allni inni egy energiaitalt meg enni valamit, mert kulonben megolok mindenkit. Meg igy is necces volt, mert kozben haver az utolso 45 percet vegigszundikalta hatul, es az a szuszogo, neha picit horkolo hang nem segitett az ebersegben. Mondtam is asszonynak, hogy leszarom mirol, de beszelgetunk vegig, mert muszajkell. Otthon ugyanaz a parkolas, ami az esetek 90%-ban kb 15 mp sikerult vagy harmadjara, az mar nem volt jo. Csere utana valahogy nem volt problema elaludni. :DDD

Amugy hosszutavu vezetessel nincs bajom, viszont 3-4 orankent biztos megallok 10p erejeig nyujtozni, levegozni, jarkalni kicsit, ilyesmi. Nyaron kocsival fogunk hazamenni Londobol, egy Nemet egy estes ottalvos megalloval, az mar erdekesebb lesz, ket nap egymas utan bo 14 orat levezetni, de nem hiszem, hogy baj lesz. Aztan majd meglatjuk, ha mas nem, intravenas kavezas lesz a dologbol. :D

[ Szerkesztve ]

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#326) 8th válasza Kamikaze75 (#312) üzenetére


8th
addikt

Szépnek szép de attól lehet még egy határ szar.

(#327) Squirrel válasza Uzi74 (#324) üzenetére


Squirrel
őstag

Persze, cél volt a töltő. A 18 férőhelyen voltak rajtam kívül 3-an, esetleg négyen, dél körül. Emlékeim szerint szellősen álltunk. És a max. teljesítményleadást néztem. Elkönyveltem magamban, hogy ez ilyen. Nyilván nem objektív teszt volt, de kicsit akkor csalódtam a Superchargerben, hogy miért nem tölt szélsebesen mindig :) De azóta rászoktam az itthoni töltésre hétvégente vagy nyáron ha süt a nap (ha már van napelem a házon).

opr: na, az ugy meg hardabb. Én a síelésnél is így vagyok. A legközelebbi elfogadható pálya kicsit több, mint 1 óra, 7 óra sielés után már a vissza 1 ora se kívánatos. Hazautakon én kólát nyomok (egyébként azt nem iszok). Van benne cukor, az ad energiát meg koffein folyamatosan adagolva. Legutóbbi utunkon haza Skt. Floriantól (az Linznél van) a maradék 600 km-t egy seggel, megállás nélkül toltam le. Aludt mindenki a kocsiban én meg pörögtem a koffeintől mint egy zárlatos bíró ica.

[ Szerkesztve ]

(#328) Somatom válasza opr (#325) üzenetére


Somatom
veterán

Tegnap nekem sem kellett itthon altató. Tegnapelőtt hajnal 3 -kor keltem, toltam 500Km -t a kamionnal, 6 rakodással. Du. 4 -re végeztem, kipakolás, takarítás és este indulás haza. Az osztrák pályáig vittem, onnan Movárig a kolléga, aztán Bp. -ig megint én. Szerencsére még fiatal vagyok (53), jól bírom a vezetést. :) De, sztem a töltikézéses kényszerszünetektől agyf...t kapnék.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#329) Shadowbull válasza Kamikaze75 (#312) üzenetére


Shadowbull
addikt

Ezek csak feltupirozott képek. Hogy valójában milyenek azt csak a valóságban tudod megítélni.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#330) Shadowbull válasza Squirrel (#316) üzenetére


Shadowbull
addikt

Jó kis trip. Én már a München-Győrtől is agyfaszt kapok, úgyhogy részvétem.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#331) Squirrel válasza Somatom (#328) üzenetére


Squirrel
őstag

Egyetértek, meg mellé azt is nézni, nehogy kicsit odalépj, mert akkor lehet nem tart ki a betervezett töltőhöz. Stauban is hiába állsz, nem haladsz, az idő meg telik. Visszaúton a labanc határon már eleve kikészülök, minden kibeb@szott autot ellenőriznek, vagy éppen menekülteket, terroristákat keresnek vagy covid igazolást. Régen csak az m1-en volt szívás, de valahogy kifundálták a balkáni népek, hogy vannak kis falukban is átkelőhelyek és már ezeknél se lehet átsunnyogni. Legutóbb másfél órát szívtunk Nickelsdorfnál.

Shadowbull: köszönöm, én se szoktam várni :) a legjobb időm 2x tankolással (sehol nem volt stau, csak szokásos baustelle, korlátozások) 10 ora pár perc volt a cirka 1200 km-re 119.5 km/orás átlaggal :) az úgy még pont elviselhető volt, de sajnos valahol cumi van általában mindig. A legrosszabb 18 óra, nem néztük, mikor kezdődik a nyári szünet bayern württembergben, münchenben és beszoptuk. Münchentől Bécsig stau. De még itthon is lementünk Böny/Gönyü felé és valami fos falusi keteszteződésnél is álltunk 1 órát a porban. Más is jött arra a beállt m0 miatt

[ Szerkesztve ]

(#332) Somatom válasza Squirrel (#331) üzenetére


Somatom
veterán

[kép] ;)

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#333) Squirrel


Squirrel
őstag

De opr nyert, szerintem a London - Magyarország utvonal a legnagyobb szopás. Egy ismerős egyszer letolta megalvás nélkül, el nem tudom képzelni, hogy csinálta. Ő se, mert többször nem próbálta. De ez a 14 óra vezetés és másnap megint ennyi is kemény. Nem tudom, hogy tudsz visszaülni az autóba, én már a mi 10-11 óràs utunk után is érzem meg másnap is a testemben az autó rázását vagy motorhangját vagy tudom én mit, olyan fura zsibogás. Szóval opr, részvétem!

(#334) Squirrel válasza Somatom (#332) üzenetére


Squirrel
őstag

Errefele nincs állás ausztria irányába? Hol mész át?

(#335) emvy válasza Squirrel (#333) üzenetére


emvy
nagyúr

Egyszer hazajottem ezen a tavon motorral 2 nap alatt ugy, hogy lenyegeben nem autopalyaztam. Orulok, hogy megusztam.

[ Szerkesztve ]

while (!sleep) sheep++;

(#336) Somatom válasza Squirrel (#334) üzenetére


Somatom
veterán

Halbturn (Féltorony) a neve, ÍGY néz ki. Egy bódé az osztrák oldalon. Legutóbb egy széken ült a határ éber őre és a telóját bambulta. Felnézett, látta a rendszámot, intett. Most azt írja a Gugli, hogy átmenetileg zárva, de nemtom az okát.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#337) Shadowbull válasza Squirrel (#331) üzenetére


Shadowbull
addikt

Én Jánossomorja-Andau átkelőn szoktam átmenni, ha Hegyeshalomnál több mint fél óra késést mutat a gugli. Ott nem találkoztam még forgalommal.

Nekem egyszer volt egy 4:45 Győr-München, megállás nélkül. A legnagyobb szívások meg húsvét előtt voltak, nagypéntek előtti csütörtökön. Délután tragédia az egész, az összes kelet-európai lemming egyszerre indul el munka után, 5 órától minden járhatatlan....
Évek óta inkább szabit veszünk ki, aztán elindulunk délelőtt, a hullám előtt.

Amúgy a Szajberizének sose lesz 800km-es hatotavja, hacsak bele nem pakolnak vagy 200KWh akkut... Autópályán fogyaszt majd vagy 40KWht, ha óvatosan közlekedsz...

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#338) opr válasza Somatom (#328) üzenetére


opr
veterán

Je, de na... Kamionos azert mas allatfaj, azt szokni kell, igy helybol azt mar En nem birnam szerintem, az egy eletstilus. :D

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#339) Yeffy válasza Squirrel (#333) üzenetére


Yeffy
veterán

pontosan ezert sem megyek en sem haza autoval, miota kint elek (szinten UK, de nem London, még nyugatabbra), hiaba most már vettem kenyelmesebb autot.
egyreszt hibrid, nem dizel, annak meg a palyazas azert nem a legoptimalisabb, masreszt meg ugyan szeretek vezetni, de a f@szom se fog 17-20 (sokszor tobb is) orakat szopni az uton/dugokban/lezarasokban/vamon/akarmi. nem beszelve az oldalcsererol. ;]

[ Szerkesztve ]

Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!

(#340) Bog


Bog
HÁZIGAZDA

Kicsit eltértünk a témától. Illetve ti.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#341) Squirrel válasza Bog (#340) üzenetére


Squirrel
őstag

El, elnézést.

Határtippeket köszönöm :)

(#342) Uzi74 válasza Shadowbull (#337) üzenetére


Uzi74
senior tag

Mióta a 94-est meghosszabbítottak "+20-as szabállyal" Bud-Muc is megvan este kényelmesen 4:45- alatt, 19:00 - 19:30-as indulással

(#343) k-adi válasza Bog (#340) üzenetére


k-adi
nagyúr

El eléggé és már a sokadik EV topikban ez megy... jó lenne egy kicsit erősebb moderáció amíg "újdonság" az EV, EV-cikkek itt az oldalon..

Illetve kéne egy BS filter pár kulcsszóra is

(#344) Bog válasza k-adi (#343) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Amíg az van, hogy a júzerek elenyésző részének van villanyautós napi tapasztalata, addig a hitvita bele van kódolva a témába.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#345) Somatom válasza k-adi (#343) üzenetére


Somatom
veterán

Nem kell annyira túlbonyolítani. Kell egy szabály, hogy az EV -kről csak pozitív tartalmú kommenteket lehet írni és ennyi. :)

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#346) #16820480 válasza Bog (#340) üzenetére


#16820480
törölt tag

Ja, de amúgy milyen autót is használsz? Az a kérdés úgy elsikkadt 100 hsz-szel ezelőtt :)

(#347) Shadowbull válasza Bog (#344) üzenetére


Shadowbull
addikt

Van egy másik hatás is: minél erősebben akarják letuszkolni a villanyautókat az emberek torkán, annál nagyobb lesz az ellenállás.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#348) Somatom


Somatom
veterán

De, hogy ne csak hitvita legyen. Engem meglepett a #319. Hogyhogy osztoznak a töltőfejek az áramon? Miért nincs mindegyiken a névleges érték? Honnan tudja az útvonaltervező, hogy lesz-e elegendő kapacitás a kútoszlopon, amikor ott lesz az autó? Ha nem tudja, akkor hogyan kalkulál a töltési időkkel? Egyáltalán hogyan befolyásolja ekkora távon az utazási időt, ha az autó csak a tervezett kapacitások felével tud tölteni?

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#349) HThomas válasza Bog (#344) üzenetére


HThomas
senior tag
LOGOUT blog (1)

Ha a MA ennyire sokat foglalkozik a villanyautókkal, tök jó lenne egy villanyautós tudástár. Mint ahogy a PH-n is van hasonló, mindenféle HW témában.

(#350) Squirrel


Squirrel
őstag

Igen, attól függetlenül, hogy elkalandozott a téma, sok extra információt is lehet így olvasni. Ilyen pl. az említett 319-es hsz is. Mert azért őszintén szólva a hozzászólók többségének az EV-s cikkekben nincs is elektromos autójuk, így szerintem valósabb a kép, ha saját tapasztalatokról tudunk beszámolni. Bár (nevet inkább nem írok, mert jön megint őrjöngeni) van olyan fórumtárs, aki lényegében lehülyézett, hogy hogy merem a megadott hatótávolságokat, fogyasztásokat megkérdőjelezni, hiába mutattam képet a saját 100 km-es fogyasztásomról. Mondván félrevezető információkat hírdetek ..

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.