Sok újdonságot nem tudok hozzátenni, de van szép sztorim egy szakszervizről.
Az előző Hondám már túl volt a bejáratáson(250-300e km között volt valahol), és gondoltam kötök rá assistance szolgáltatást, mert évi 10e Ft-ot megért a nyugalmam. Elvittem a (régi) zalaegerszegi szakszervizbe, ahol felhívták a figyelmem ,hogy vihetek olajat, de a szűrőnek gyárinak kell lennie, mert azt figyeli a rendszerük, csak akkor köthető rá fent nevezett szolgáltatás. Egyébként maga szoktam olajat cserélni rajta. Márciusban megtörtént az olajcsere, minden rendben ment. Augusztusban ismét esedékes lett a csere, így annak rendje és módja szerint nekiálltunk mi magunk - munkaidőben. Ekkor ért a meglepetés, mert egy AL-KO olajszűrőt tett be a márkaszerviz!!! Az ügyből nem lett semmi, az autónak nem lett baja, így elhajtottak, mondván, hogy ők aztán biztosan nem tesznek ilyet (csak a szerelőjük, aki Sándor névre hallgat - hátha valaki összefut vele azon a környéken). B@sszák meg.
A mostanit kényszerűségből márkaszervizbe hordom (Veszprém), ahol segítőkészek, normálisak, de velük is volt már kisebb vitám. Viszont minden belekerült, amit kiszámláztak.
@Evil Snowman:
Ne törődj másokkal, mi tudjuk, hogy milyen a jó autó.
Mai napig könnybe lábad a szemem, ha eszembe jut az Accord(2007). Mostani Civicem(X), tud mindent, de a 2000-es évek elején még vót a japán autókban anyag. Mennyire volt tartós? Sokat elárul róla, hogy azért indult el a csere-bogár a kis buksimban, mert tönkrement a generátor a 300e-t futott autómban. Nem volt ECU hiba, minden elektromos ketyere hibátlanul működött benne, pedig már az is radaros tempomattal volt szerelve.
Ecotec? Az valami vicc, vagy mi az?
[ Szerkesztve ]
"Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."