Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #86973952

    törölt tag

    válasz Zotya21 #4170 üzenetére

    Telekom nem fog vele semmit kezdeni, mert nem tőlük van a készülék. Ők is csak annyit szoktak csinálni, hogy elküldik a magyar központi szervizbe, jelen esetben a TeleMax -ba. Ami ebben az esetben nem járható út, mivel bolti garanciád van, nem gyártói.

    Az sem jó út, ha beviszed egy független szervizbe, hogy megcsinálják. Főleg, hogy nem tudni mennyi lesz a javítás, ráadásul a bolti garanciádat is bukod. Később, meg ha komoly költséggel kell javítani a készüléket, akkor garancia nélkül az elég nagy bukta.

    Így tehát más nem marad, mint hogy a bolttal intézd ezt. Egy darabig normálisan, aztán ha másképp nem megy, akkor lehet sorolni a jogi, fogyasztói problémákat, amit valószínűleg teljes mértékben kimerít a történet.

    Amúgy Karácsonykor, illetve 2 ünnep között várható, hogy kis bolt nehezen oldja meg a futárt, főleg ha nem is akarja. Így januárig még várj ezzel. A futár hivatalos papírt ad az átvételről, de érdemes megnézni azt is, hogy a bolt weboldalán található -e garanciáztatáshoz szükséges dokumentum, amit ki kell tölteni.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés