Hirdetés
- Yézi: Blekk Frájdéj
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Essejó: MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- potyautas: Kiküldetésben a szép Juhásznénál
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
Új hozzászólás Aktív témák
-
rudi
nagyúr
Nem azt mondom, hogy mindent alacsony szinten kell kódolni, hanem azt, hogy kicsit faramuci, hogy a sebességért felelős fordítót az a gyártó csinálja, akinek érdeke, hogy idővel a gyorsabb procijait is megvegyék. A másik dolog amit VGA programozásnál ki kell emelni az az egyre komolyabb árnyalási képletek megjelenése, ehhez biza fejlődni kell intenzíven.
-
rudi
nagyúr
Valljuk be, el vagyunk kényelmesedve! Mindent magas szinten programozunk, a munka oroszlánrészét a fordítóra bízva. Az utóbbi pár évebn a VGA programozásban annyi új dolog jött elő, hogy aki nem tanul folyamatosan az lemarad. Hol volt még a shader ASM pár évvel ezelőtt, most meg már el is felejtettük és HLSL-t meg OGSL-t nyomunk.
És a forsdítót ki csinálja? Az aki a hardvert, ergo a gyorsabb újabb drágább cuccot nem lehet eladni, ha túl jó fordítót hozunk össze. Ugyanúgy megtorpanhat a GPU piac is mint a processzorpiac. -
rudi
nagyúr
Valaki magyarázza meg nekem!
Egyik oldalon arról beszélünk, hogy Vertex számolásban segíthethet a többszálúség, a másik oldalon azt hangoztatjuk, hogy a képmegjelenítés terén csak nagyon nszélsőséges esetekben korlátozó tényező a vertex shaderek sebessége.
Amire visziont jó lehet, az az SLI ''láthatatlanná tétele'', vagyis nem a játékot futtató mondjuk úgy virtuális processzormagot fogja terhelni az SLI osztás, így elképzelhetőek a rugalmasabb SLI módok, valami olyasmi mint az ATI-nál.
Egyáltalán nem irigylem a gamefejlesztőket, eddig is sokat reklamáltunk a gyengén megírt kódok miatt, most meg itt van a 64 bit, a többszálúság és talán nemsokára (idén valószínűleg még nem de a következő GPU generációban már igen) jönnek az univerzális shaderek köré épülő grafikus chipek. Itt a technológia és a kraft a markunkban, úgy néz ki, megint az ember lesz a szűk keresztmetszet...
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- PlayStation 5
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- iPhone topik
- Lenovo Thinkbook, Yoga széria
- Futárcégek
- AliExpress tapasztalatok
- Yézi: Blekk Frájdéj
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Launch trailert kapott a Honkai: Star Rail
- További aktív témák...
- Eladó Samsung Galaxy S22 Ultra 12/256GB / 12 hó jótállás
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R9 3900X 32GB DDR4 500GB SSD RX 7800XT 16GB Corsair 4000D Cooler Master 750W
- LG 34WQ500-B - 34" IPS LED - 2560x1080 Wide FHD - 100Hz 5ms - AMD FreeSync - HDR10
- iPhone 13 Pro Max emelt kapacitású 4790mAh diagnosztizálható akkumulátor, +ajándék ragasztó
- Gamer PC-Számítógép. Csere-Beszámítás! R7 5800X / RTX 5060 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

