- sziku69: Szólánc.
- GAI: Retro GPU-k mindörökké: a végleges koncepció, és a szereplők bemutatása
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bacsis: Gyere el a 10. BRSZK-ra!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
csibe1
addikt
Pontosan, ahogy mondod.
Tesóm vett egy Peugeot Boxer furgont-buszt, 6 ezer km-nél nekiállt kínlódni a váltó.
Cserélték, most már lejár a gari (3 éves vagy mennyi) volt adblu tartály csere gariban, most megint meghalt.
A peugeot szerint az a vacak műanyag tartály 400.000Ft ( négyszázezer forint), és az nem szokott elromlani, azzal nincs semmi gond, soha senkinél.
Extra kedvezmény blablabla 75 ezerért megszámítják az újat. Ezekszerint ha cserélnek valamit az már nem garanciális vagy mi van?
Ehh, nesze neked haszongépjármű. A gyártónak biztos az.
A festés meg papírvékony a raktérben, szóval vicc az egész, de ugyanez a helyzet a Peugeot Partnernél is.
Ott a raktér gumiszőnyege mállik mintha muszáj lenne, meg a guminyomás ellenőrző rendszer szórakozik, 5 hónapos autónál.Nekem most egy egy 1998-as Toyota Corolla szedán van 1.3-1.4 86LE, nem is akartam túlzottan újabbat, max majd valamikor egy sima dízel kombit vagy egy B4-es Passat kombit ha találok jó állapotút.
(Bár már ez sem annyira tartósra van összerakva vagy csak szétbarmolták)
A végén még összeszedem a pénzt, hogy a Carina E 2.0D kombit-t rendberakatom, aztán x évig csend van.Szépek, jók az új autók (már ameddig, meg a marketing szerint), de nem igazán tartósak, megbízhatóak,
a szervíz meg egyre csúfosabb árban megy.
Nem baj, vegyél újat, mert mindenki ezt mondja/ vagy mégsem, hacsak nem nyertél a lottón -
-
csibe1
addikt
"tudom, horror egy 20 éves autóra ennyit költeni, fel kellett volna gyújtsam, és venni valamit két nullával többért"
Aztán ha meg jönnek a meglepik a másik autónál akkor meg furcsán nézel.
Most éppen tudod, hogy miben ülsz, milyen nyűgjei vannak-lehetnek. A fenntartása meg nem a világvége, nem kapsz infarktust a szervízben a számlát nézegetve.
Egy barátomnak is egy Astra F 1.6 Si van ugyanilyen kasztnival második autónak; volt már mellette pár másik, de nem adja el, mert nem éri meg, és második-tartalék autónak tökéletes.A tetőkárpit meg egy idő után bármilyen autóban elengedheti magát. Láttam hirdetésben ennél sokkal jobban lógó kárpittal Volvo, BMW, Audi meg még jópár típust.
Szerintem ez függ a használt ragasztótól is, meg attól is, hogy milyen hatások érték az autót (hideg-meleg), garázsban tartották-e vagy szabad ég alatt.Köszi a cikket, jó tudni, hogy házilag is meg lehet oldani!
A költség (11k) nem volt sok, és szerintem jól sikerült. -
-
-
gondoni
csendes tag
+5ezerért intézték volna a szerelést is, de nem is az összeg miatt nem kértem, hanem a 3-4 napos átfutási idő miatt, ami alatt ott kellett volna dekkolnia a kocsinak, mert persze nem az én ügyem volt a fősodor a műhely életében. A tetőtálcát könnyebben nélkülöztem ennyi ideig, mint az egész autót.
Ez az összeg egyébként nem maradt a zsebemben, mert vettem rajta egy ilyesmi patentkiszedő/kárpitszerelő szettet, ami már többször is jól jött volna korábban. -
-
gondoni
csendes tag
Talán nem is típushiba, hanem korosztályos jelenség, a kárpitokon akkor használatos szivacsréteg eddig bírta.
A sokat napon álló és/vagy sötét autókat hamarabb eléri a jelenség.
Én tavaly zavartam le egy ilyesmi felújítást, az akkor 14 éves japán kombi autómon. Mivel a nagyobb anyagigény miatt én egy 20-assal számoltam, a helyi (autós) kárpitos pedig 25-ért bevállalta a profi anyagokkal és eszközökkel a ragasztást, így inkább rábíztam.
A tetőtálca ki- és beszerelést pedig bevállaltam, csak hogy legyen egy-két verejtékcseppem nekem is a sikerélményben. -
-
the_mad
aktív tag
válasz
batyuska100 #1 üzenetére
F Astrához nincs olyan, hogy jó állapotú tetőkárpit. Ez egy típus hiba, ami az autó 10-14 éves korában jelentkezik először, egy kisebb részen. Aztán az idő múlásával és az egyre több lelógó szövet miatt pár éven belül az egész leesik. Én foglalkoztam ezzel és nagyjából 30-40 darabot csinálhattam meg. De csak ferdehátút, mert azt egyszerűbb bontani.
-
-
-
Mennyibe volt a teljes művelet?
Látom, 11k. -
válasz
batyuska100 #1 üzenetére
Szerintem azért a 11 ezerért (8000 szövet + 3000 ragacs) nem kaptam volna olyan tetőkárpit, ami tiszta, és még sok évig jó
-
batyuska100
senior tag
Egész jó lett a végeredmény, kíváncsi vagyok, hogy meddig fogja bírni.
Egyébként F Astrához nem adnak óccsóé jó állapotú tetőkárpitot?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Samsung Galaxy XCover7 Pro - burokban született One UI
- Szomorú jövőt vetít előre a dedikált GPU-knak a Jon Peddie Research
- Anime filmek és sorozatok
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Magyar az űrben
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 5420 - i5-1145G7 I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- LENOVO ThinkBook 13s - 13.3" FullHD IPS - i5-10210U - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- OLCSÓ MONITOROK
- IKEA (HAVREHOJ) tablet vagy laptop tartó
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged