Hirdetés
- Sapphi: StremHU | Source – Self-hostolható Stremio addon magyar trackerekhez
- laskr99: DFI és DFI Lanparty gyűjteményem
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- Invázió egy novellában 3-4. (Update) +5. fejezet! (18+ nyelvezet)
- Meggyi001: Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál... 2. rész.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- LordAthis: Mission: Imposible? - Együtt 1333 és 1600 MHz, ECC/Non-ECC
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
Új hozzászólás Aktív témák
-
drkbl
őstag
válasz
Badman 4ever
#10
üzenetére
The hardware companies, seeking a competitive advantage for their own products, would threaten to support and promote OpenGL to game developers because the OpenGL driver model supported capability bits that enabled them to create features for their hardware that nobody else supported. It was common (and still is) for the hardware OEM’s to pay game developers to adopt features of their hardware unique to their products but incompatible with the installed base of gaming hardware, forcing consumers to constantly upgrade their graphics cards to play the latest PC games. Game developers alternately hated capability bits because of their complexity and incompatibilities but wanted to take the marketing dollars from the hardware OEM’s to support “non-standard” 3D features.
Overall I viewed this dynamic as destructive to a healthy PC gaming economy and advocated resisting the trend regardless of what the OpenGL people or OEM’s wanted. I believed that creating a stable consistent consumer market for PC games was more important than appeasing the hardware OEM’s. As such as I was a strong advocate of the relatively rigid vertical Direct3D pipeline and a proponent of only introducing API features that we expected to become universal over time. I freely confess that this view implied significant constraints on innovation in other areas and a placed a high burden of market prescience on the Direct3D team. [link]
-
MASSlag
tag
válasz
Badman 4ever
#10
üzenetére
Erre én is nagyon kíváncsi lennék.

Örülnék ha valaki szakmai szemmel elmagyarázná miben is jobb egy Direct3D (DirectX) mint az OpenGL (+OpenAL, Bullet stb) játékok esetén.
A Unity Enginel készült játékok között elég szépek is vannak.
Több tervező és grafikai programot használtam már (pl. SolidWorks, Catia, ProE, Blender, Maya, Houdini, 3dsMax) de amelyikben lehetett OpenGL-t használni, azok gyorsabbak, stabilabbak voltak. -
MCBASSTION
aktív tag
válasz
Badman 4ever
#10
üzenetére
http://blog.wolfire.com/2010/01/Why-you-should-use-OpenGL-and-not-DirectX
Új hozzászólás Aktív témák
- EarFun Air Pro 4+ – érdemi plusz
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sapphi: StremHU | Source – Self-hostolható Stremio addon magyar trackerekhez
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Energiaital topic
- Assetto Corsa Rally
- Mindenkinél több és erősebb AI gyorsítót ígér Elon Musk
- Formula-1
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Lenovo Legion Go S 32GB/1TB kézikonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF Z690 i7 14700KF 32GB DDR5 1TB SSD RX 6900XT 16GB Zalman Z1 PLUS EVGA 850W
- Xiaomi 13T Dobozzal Töltővel
- ÚJ Quansheng UV-K6 adóvevő eladó
- Új és újszerű 15-16 Gamer, irodai, üzleti, készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


