Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#591) zkosaras válasza ghiottone (#589) üzenetére


zkosaras
aktív tag

Sajnos ezeken már túl vagyok:
1. Kértem másik QR kódot, a fenti hiba már ezután jött.
2. Az korábbi és az új kódnál is próbáltam másik fizikia kártya mellett, illetve anélkül, közte teljes gyári visszaállítás is volt. A hiba ekkor még csak annyi volt hogy: "Hiba történt a szám aktiválása során."
3. Mivel az aktiváció nem sikerült, és a fizikai SIM (amit eSIM-esíteni akartam volna) már inaktív lett, így most nem vagyok elérhető ezen a céges számon, ami elég nagy szívás (kérhettem új SIM-et is).

A Telekomos technikai support szerint ez készülék oldali probléma, nem tudom tényleg így van-e. Egy próbát még teszek majd a Vodánál, hátha ott működni fog.

Köszi a segítséget azért! :R

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.