Hirdetés

2024. június 19., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) MGr


MGr
újonc

Kedves Sorstársak!
Nem az i900 az első PDA-m, de még amatőr vagyok.
A korábbi hozzászólások sokat segítettek, de van még néhány kérdésem, talán tudtok segíteni.
1. A gördülő menűket nem tudom használni, mert ahol hozzáérek az a téma azonnal aktíválódik. Ez főleg a telefonkönyvnél kellemetlen, lapozni akarok, de azonnal behív ahhoz a kapcsolathoz, ahonnan görgetni akartam. Ez beállítási hiba, vagy én vagyok béna?
2. Ha már van a kütyüben video telefonáláshoz beépített web kamera, nem lehet az asztali gépekhez hasonlóan Messengeren video beszélgetést megvalósítani valamelyik szoftverrel?
3. Tud-e valaki ajánlani kipróbált, jó (akár fizetős) video DVD konvertert és lejátszót, amivel az i900 felbontására tudok filmeket konvertálni DVD-ről?
Köszönöm, ha valaki segít!

(#102) Konafan válasza MGr (#101) üzenetére


Konafan
csendes tag

Szia MGr!
Sorban válaszolnék a kérdéseidre!

1. Ha újjal vagy cerkával görgetnél a tel.könyvben akkor ott kezdj neki, ahol nincs felirat! A gördítő sávhoz közelebb!!! Nekem is állandóan belépett, még üzenet írásig is eljutottam valahogy párszor!!! :((( Máshol sajna meg baromi keskeny a gördítő sáv, de arra le lehet tölteni progit innen!! Én mondjuk még nem próbáltam!

2.Asszem láttam valahol webkamera progit, talán az www.I900.eoldal.hu -on az ingyenes és fizetős progiknál!!!