Új hozzászólás Aktív témák
-
Karosszériát szinte biztos, hogy nem csináltak
Integrale:
Tartályt figyeld, hogy visszakoszolódik-e, illetve az olajbetöltô sapkáját is.
Ahogy sejtettem, így ~500km-el később nyilván elkezdett koszolódni (vékonyan olaj van a tartályban körben).
Más:
Autópályán ma teszteltem 170km/h-val, elég jól megy
Nem volt vele semmi gond.
A hegesztés az alábbi képen megjelölt helyen történt:
Ennek köszönhetően már nagyon szép hangja van a motornak, egészségesnek tűnik. Persze a fordulatszám még nem az igazi (de már sokkal jobb, mint volt), ezt majd a helyi szerelő megnézi.
-
-
Haladunk!.
Már Moammer Kadhafi, Zöld könyv stílusában sikerült fogalmazni."nem az a probléma, hogy visszahívás van, hanem az, hogy visszahívást nem csinálnak ok nélkül.
tehát azért van visszahívás, mert valamit trógerül csináltak meg."Hááát, eddig is tudtuk, hogy a visszahívás nem azért van, hogy a gyártó még egyszer gyönyörködhessen a legyártott autóiban.
"miről beszélünk? arról, hogy a toyotákat agyon istenítik a megbízhatóságuk miatt, az opeleket meg mindenki lenézi, ehhez képest a te listád szerint kevesebb visszahívás volt astrára, mint corollára."
Kevered a szezont, a fazonnal.
A visszahívások száma nem azonos a járművek javítási igényével.
Itt beszélgetőnk egy Zafira félre sikeredett vásárlásáról, mennyi a baja. És te azon háborogsz, hogy rossz az Opel megítélése.
1960-1980 között sikeres időszaka volt az Opelnek. Piacvezető autógyártó volt Németországban.
1980-2008 Csökkenő eladások és minőségi problémák
2008-2010 Pénzügyi válság és sikertelen leválás a General Motorstól. Volt olyan év, amikor 400 000 000 € veszteség hozott össze az Opel.
2016-ban az Opel Astra K- t választották az év autójának. De nem hozott áttörést az Opel eladásaiban.
2017 A Groupe PSA felvásárlás
2018: Dízel motor manipulációkGyakorlatilag mára került az Opel egyenesbe a 40 év lejtmenet után.
Ja a Toyotákat istenítik.
Ötödik az eladott járművek mennyiségében és második a legértékesebb gyártók listáján. 2021 gazdasági év.
Az Opel, mind a két kategóriában a futottak még pozícióját birtokolja.De hárommal kevesebb visszahívást csinált mint Mint a Toyota. És ezért jobb!?
-
Tikakukac
titán
értem, tehát az, hogy a toyota a fentebb említett lista szerint 30 alkalommal gondolta úgy, hogy olyan szinten elkottázott valamit, hogy azt vissza kell hívni, az nem tükrözi a minőséget. tehát semmi baj nem volt, de azért csak visszahívták...
Mindig olyan okosan szoktál pedig reflektálni, ilyenkor meg teszed a butust. Ez a lista azt jelenti, hogy a japán bevallja ha elb@szta és javítja, a többi meg kussol. Kigyullad a kocsid? Hátööööööö megpróbáljuk tagadni, na, most már qrva sok autó ég porrá, jó, akkor mittomén 200 kocsi érintett, jó, bakker, már több gyulladt ki eddig, akkor kiadunk valami olyan marketinges posványos sz@rt, hogy üvöltözni volna kedve az embernek, de a lényeg, hogy nincs hiba és visszahívás. Javaslat van, meg ajánlás. Maximum. Ha meg bent égsz a hulladékodban így jártál.
szerintem ezen a véleményen még dolgoznotok kellene.
Nem kell dolgozni, legyen az udvarodon neked is autószerelőműhely aztán megtudod magadtól isazt el tudom fogadni, hogy léteznek olyan sofőrök és olyan szerelők, akiknek a keze alatt sír az autó. ezen is lehetne esetleg gondolkodni.
Nope, te csak a valóságot nem bírod elfogadni -
Tikakukac
titán
és erre egy bizonyíték a visszahívások száma
Semmire sem bizonyíték, nem csak én, de már többen leírtuk miért.
ha ez igaz lenne, akkor úgy kellene alakuljon a visszahívások száma, hogy toyota: 0, opel: 60.
Nem, nem kellene. Újfent leírom: a gyártó, hogy mit hív vissza főleg a mi földrészünkön totálisan szabadon választott. Semmilyen módon nem türközi azt, hogy amit gyárt, az milyen minőségű. Vegyük a fosToyota szőnyeg paráját. Vissza lettek hívva, mint a pinty. GM gyújtáskapcsoló, amivel konkrétan a mi autónk is kormányzárasan kitekert kerékkel maradt úgy egyik másodpercről a kövire? Opel kussol és szevasz, amcsiban nyilván visszahívták az összes sz@rjukat, EU-ban már nem ennyire komoly a szitu, itt mehetsz a falnak ahogy gondolod. Konkrétan annyira gyönyörű a sztori, hogy a Dark Waters film is csettintene, hogy ez igen, ezek a fiúk tudnak.
hogy teljesen világos legyek: a toyota egy centivel se jobb, mint az opel.
Több Opel után és több jelenleg is családban futó Opel mellett mondhatom, hogy sajnos de.
-
Tikakukac
titán
Há' mondjuk az Opel el is felejtette visszahívni a gyújtáskapcsolókat EU-ban, amiket konkrétan már gyártásban is tudtak a fiúk, hogy életveszélyesek
Na ez a diffi, ez az, amit nem akarsz megérteni. A japán vissza fogja hívni ha elkottázta. A német meg azt mondja: hát végülis még jók vagyunk jogilag, akkor jóvanazúgy.
Suzukikban úgy cseréltek gyári lengéscsillapítókat, hogy volt autó, amiben ez a 2 lengő többet ért már, mint az autó. Na ezt neked soha a büdös életben nem lépi meg a kontinensről egy gyártó. Kivétel ha USA piacra vitte a szemetét. Na ott olyan pereket kapnak, hogy megcsinálják.
-
"imádják a japán autókat, miközben toyotára annyi visszahívás volt, mint égen a csillag."
Fel kellene ismerni, hogy a visszahívások száma és a teljes szériákat érintő problémák szám a között nincs összefüggés.
A munkahelyen van 5 darab fieszta. Most lesznek 4-5 évesek. Mindegyikben cserélni kellett a légszabályzó szelep mozgatómotorját. Nem szerencsétlen szériából valók, mert kettő 11 hónappal fiatalabb.
Ha egy korrekt gyártó minden komolyabb hibát visszahív azt rossznak értékeled. Ha a gyártó elhallgatja a problémákat és nem hív vissza, akkor jó gyártó.
Amúgy érdekesek a számok
Opel Astra 27 visszahívás
Toyota Corolla 30 visszahívásMiről is beszélgetünk?
-
"a hengerben a dugattyúgyűrűket nem lehet olyan pontosan illeszteni, hogy mindig lehúzza az összes olajat a hengerfalról. ha lehetne, nem kapna kenést a gyűrű. ezért az, hogy fogy a motorolaj, normális. ami nem normális, az a mérték."
A gyűrűk pontosan vannak illesztve. Olyannyira, hogy a gyűrű rugalmas kialakítása okán mindig felfekszik a hengerpalástra. Nyilván a gyűrű átvágás résének kivételével. A kopás megelőzése okán, mindig ki kell alakulni az olajfilmnek a két fém között. Lötyögve nem lehetséges a film kialakulása. Sőt. A munkaütemben kifejezetten káros ha sok olaj marad a hengerfalán. Otto motor esetében nem fog leégni, mivel a hűtve van a henger. A robbanás alatt keletkező szennyeződések, például részecske méretű salakanyag és más szennyeződés ami az üzemanyagban volt keveredik az olajjal.
A dízel motorok esetében kifejezetten veszélyes ha a henger és a gyűrűk között rés van. A szívó ütemben hengerfejhez fel került kenőanyag képes robbanni a gázolajhoz hasonlóan. Leállíthatatlan kiégő jármű lehet a folyamat vége, ha a vezető nincs észnél nem képes a folyamat elején lefullasztani a motort.
A DPF-s dízel autók inkább szaporítják a motorolajt, mint fogyasztják. A filter kiégetésekor üzemanyagot és levegőt tolnak szűrőre. Ezzel indítják be a korom kiégését. A befecskendezett gázolaj egy része a hengerre csapódik ki. A gyűrű szépen lehúzza a kenőolajba.Szóval van olyan helyzet, amikor a kenőolaj szaporodása is előfordul. Ez esetben tényleg érdemes szakműhelybe vinni az autót, mert túl sok korom képződik vagy nagyon rossz az DPF öntisztulásának lehetősége.
-
Integrale
veterán
A 2-3 generációval újabb CDTI az a Fiat Multijet (kivéve az 1.7, mert az Isuzu), még az 1.6 suttogó is részben torinoi fejlesztés, ezek alapjaiban hasonló korúak mint a HDi-k amik messze nem hulladékok.
En nem vagyok ennyire elégedett sem a C Vectrával (és annak variációival), sem az Opel cuccokkal. 3 F17-es váltó, 2 M32-es váltó kuka, az Opel körökben szuper megbízhatónak mondott Z18XER-rel több gondom van, mint a sokat szidott Alfa TS motorral, amiben 380e km van és csak megy.
-
mephi666
nagyúr
...értem én: ez Z16XE1, meg is volt korábban az 1000km/1liter olajfogyás, amit félmillából javíttatott az előző tulaj sikeresen... azóta ez a minimális fogyás van meg, amit te is írsz... meg mivel ecotec, ez is kapja az éves olajcserét, futásteljesítmény meg 10ezer alatt van
ennél jobban nem hiszem hogy lehetne kímélni... korábbi kocsiban C14NZ volt, ott is hasonlóan éves olaj+szűrőcsere... annyit evett, hogy maximum a vége felé kellett rátölteni pár decit...
(az mondjuk túlesett nálunk egy hengerfejezésen, amikor már mustárosodott az olajbetöltő kupakja és kezdett kihagyogatni az egyik henger és erősen veszíteni a teljesítményből is)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
lo Úgy alakult, hogy a szeretett Opel Astra G autónkat le kell cserélnünk a gyerkőc érkezése miatt. Kb. 10 évre akartunk...
- ASUS Dual 4070 OC 12GB GDDR6X - Garanciális 2027 januárig
- B W PS PX8 jó áron eladó
- ÁÁÁ NE NÉZD MEG! A szórakozás, és a multitasking csúcsa, Lenovo Yoga 9i //3 OLED Modell Ajánló//
- UF Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1360P 16/1TB Iris Xe 2,8K OLED 90Hz
- Xbox Series X 1TB - 2 kontroller + 3 játék szabadon választható
- Lenovo Thinkpad P1 gen1, gen2, P52s FHD, 4K oled touch
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T495 - AMD Ryzen PRO 7 I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Redmi Note 8 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Huawei Watch GT2, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest