Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz truefx #7488 üzenetére

    Fura állat ez a kerékpár:
    - A gyári adatlapba bele van keverve egy másik modell, úgyhogy nem derül ki egyértelműen, mit is tud az AKM motor
    - A hátsó motor nem biztosan, de valószínűen pedálszenzort is jelent, ki kell próbálni, mennyire komfortos, de nem pont olyan tekerni, mintha biciklivel mennél (a nyomatékszenzor ebben jobb, és persze drágább)
    - Első rugózás nélküli bringától a magyar utakon óvakodnék
    - A 7Ah (-> 36V-os motorral 250Wh) akku elég karcsú

    A fentiek mellett a bringa nemhogy 800e-ért, de még 400e-ért is drága - viszont van egy "aduásza": nagyon könnyű, nincs 14kg. A referenciaként felhozott Eleglide M2 meg 24, duplaakkora akkuval, de az csak plusz 1.5-2 kg.

    "We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."

  • Alf65

    csendes tag

    válasz truefx #7488 üzenetére

    Üdv!
    - motor a hátsó agyban:
    tuti, hogy pedálszenzor, nem terheli a láncot, hajtást, viszont a segítés is az áttétel után van
    - AKM motor: passz
    - 7 Ah-250W:
    Velence körön félig fogyott le az akku és a pákozdi emelkedőkre erőlködés nélkül mindkét irányból.

    Munkába járni használok ilyesmi gépet, napi 25-30 km, egy 50m-es emelkedővel 300 méteren oda-vissza.
    Ha lusta vagyok és nagyobb rásegítéssel megy, 2 nap, ha spórolok, 3 napot bír.

    Okos pilóta alagútban nem katapultál.

  • elekresz

    tag

    válasz truefx #7488 üzenetére

    Csak "koca" felhasználóként írok. :)
    Egy kínai Eleglide M2-vel a hátam mögött vagyis inkább alatt
    .
    Ez magyar kerékpár kategória kompatibilis (25-nél korlátoz, 300W-nál kevesebb és csak tekerésre indul el) , de van hozzá gázkar, amit fel lehet tenni és akkor már menne magától is. Szerintem nem annyira ronda, persze látni, hogy végy egy bringát és tákold fel elektromosra volt a koncepció, de napi ingázáshoz eddig bevált a síkabb, pesti oldalon a városban.

    #7487
    Szerintem ebben az ársávban inkább kínai bringák vannak [én is ebben a sávban kerestem és vettem végül az M2-est], van olyan hely, ahol EU-s raktárból jön a gép. Fontos tudni azonban, hogy ha magától elindul, akkor itthon jogszabály szerint nem szabályos, mint kerékpár. Addig nincs baj, amíg nincs baj, de ha...

    #7488
    Szerintem a hátsó agyas motor jobb, mint az első, mert nem az irányított kereket tekeri.
    A középső agymotor tán még jobb lenne, de drágább is többnyire.
    7Ah és 250W ... egyéni preferencia és igény, hogy elég-e. A 250W, ha csak tekerésre indul be, akkor legalább kerékpárként használható. 250W önmagában nem teljesen mérvadó, mert számít a max teljesítménye és a leadott nyomaték is, de kellően meredek helyeken már vélhetően nem elég.

Új hozzászólás Aktív témák