Aktív témák
-
proly01
őstag
Most egy vadi új 2,4 es patront tekertem, kiégettem 2-3 cseppel aztán egy sima helix V3 al meg egy ego spin el kipróbáltam 30 cseppet nyomtam bele (kb 1ml).
Hát.....olyan mint mikor Lacától frissen megjön,ilyen még semmilyen
Szívható,de nem az az igazi még.
Most visszatöltöttem 5ml re az üvegcsét és tette bele még 2 cseppet.Pár óra múlva megnézem így.Csak mivel kezdő vagyok még folyton attól félek,hogy megmérgezem magam vagy ilyesmi,tudom hülyén hangzik csak olyan nehéz elhinni hogy csak ennyi kell(nikotinos alaplé meg aroma) bele és rögtön szívható.
Mindenhol azt nyomják hogy nikotinos PG-t is meg Vg-t is kell venni meg deszt vízet meg aromát.
Akkor az mire kell,vagy minek ha van előre kikevert nikotinos alap?....Pr:)ly....
-
proly01
őstag
Megjött a 80-20 12mg/ml alap és az RY4 aroma is lacától.
5ml be tettem 5 cseppet,kb 2 órája áll....
A kérdés az kipróbálhatom(és ha jó szívhatom rendesen mint az előre keverteket) vagy hagyjam állni még?....Pr:)ly....
-
proly01
őstag
Na megrendeltem Lacától az RY4 aromát a maximum smoke tól pedig a 100ml es alapot 20-70 arányban.
Akkor ezt a kettőt a kiszállítás után összevegyítem és elméletileg van egy azonnal szívható lötyim?!....Pr:)ly....
-
proly01
őstag
jer1cho
csakb:[ Szerkesztve ]
....Pr:)ly....
-
proly01
őstag
Ti/Te is így keveritek amúgy?
Egy 50-50 vagy 70-30 (esetemben 20-80) as alap és hozzá aroma és ennyi?
Bocs a hülye kérdésekért de eddig nem volt szükségem erre hogy kevergetnem kelljen és így totál láma vagyok még a témában,de ettől függetlenül nem akarok nikotin mérgezést kapni vagy megölni magam valami sufni tunningos cuccal....Pr:)ly....
-
proly01
őstag
Hű nem is láttam hirtelen,de láma vagyok
Hát ja így sokkal egyszerűbb ahogy te mondod az biztos.
Így csak megrendelem a maximum smoke tól a 100ml 12 es alapot 20 pg 80 vg beletöltöm ezt és máris van 100ml 12 es laca féle ry4-mMég talán annyi,hogy csak összerázom és szívható is vagy hagynom kell hetekig állni?
[ Szerkesztve ]
-
proly01