- Asszociációs játék. :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- A jövő számítógépei
- Fűzzük össze a szavakat :)
Aktív témák
-
Remus389
veterán
én még csak kezdő vagyok, kb mindennel együtt
8900Ft(Starter kit, ebbe volt 10ml lötyi is), +3000Ft Usa mix 30ml, + 1200Ft(használt lötyik 6mg kb 24ml), + 5800Ft(60ml különféle ízű lötyi szállítással) + 2700Ft Helix V3+ 1db pótkazán +7200Ft új akksi
ez 28800Ft
becslésem szerint olyan 25.000-28.000 Ft cigipénzt spóroltam meg(November eleje óta, oké rágyújtok néha még, de sokkal ritkábban), viszont most van 65ml lötyim, új akksim, szóval egy hónapra minimum el vagyok látva
szóval anyagilag még nekem annyira nem érte meg, legfőképp a Starter kit húzza le nagyon a dolgot, a sz*r bedöglött akksija és patronja(EGO K 650 nem ajánlott!)
reméljük nagyobb lesz a "profit" idővel, egészségileg már most van "profit", remélem jövőre elérem azt hogy csak E cigi és semmi más és a mostani cuccaim tartósak lesznek
Rendeltem hozzá 0,2 -es ellenálláshuzalt és 2mm-es üvegszálat (abból egy szál elég) és felújítom őket kb. 2-3 hetente (már látszik az üvegszálon amikor ajánlott újratekerni). ezt azért meg szeretném majd tanulni, oké van egy pótkazánom persze azzal kezdem
mikor és hogyan látszik az üvegszálon?
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Hirdetni és politizálni (az egész fórumon) tilos!
- Intel Core i7-13700KF LGA1700 processzor (hűtő nélkül) - 12 hó magyar bolti garival! -
- Intel Core i5-11400F LGA1200 processzor tálcás (hűtő nélkül) - 1 év magyar bolti garival! -
- Kingston FURY 32GB (2x16) KIT DDR4 3600MHz CL16 Renegade Black 1Gx8 - 12 hó magyar bolti garival! -
- G.SKILL 64GB (2x32GB) KIT DDR4 3600MHz CL18 Ripjaws V - 12 hó magyar bolti garival! -