Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz frescho #6 üzenetére

    például azért, mert logolhatod a jelszavakat, és akkor látod, hogy az ügyfél elgépelte a jelszót vagy más baj van.
    például azért, mert ha felhívnak (és tényleg 72 óra az update), akkor egyszerűbb a régi jelszót lediktálni az ügyfélnek, mint beállítani egy újat, és dekkolni 3 napot, hogy elinduljon.

    "Max a helyszinra kiszallot technikusnak kellhet egy jelszo, de teszteleshez lehet egy kulon account,": az ügyfél nem a technikus teszt accountjának működőképessége iránt érdeklődik (fizet), hanem a sajátja iránt.

    "Ennyi erovel semmi uj technologiat ne hasznaljunk.": a tapasztalat azt mutatja, hogy minél kevesebb technológiát használsz, minél jobban akadályozod a világmegváltó újdonságok terjedését a saját rendszeredben, annál stabilabb lesz a szolgáltatás és annál elégedettebb az ügyfél. az ldap, pláne, ha biztonságosan duplikálva akarod üzemeltetni, csak felesleges bonyolítás.

    Azt nem vitatom, hogy a 72 óra az sok. Ezirányú győzködés felesleges. A saját privát magánvéleményem szerint 20 perc körüli frissítés az, ami minden szempont szerint optimális.

    "Az hogy kimegy a divatbol nem azt jelenti, hogy nem fogjak hasznalni.": amit írtam, az nem ezt jelenti. Azt jelenti, hogy új ügyfelek már nem kérnek szolgáltatói emailt és a régiek is egyre többen hanyagolják.

Új hozzászólás Aktív témák