Hirdetés
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- leslieke: leslieke farmerzsebe
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aprósólyom
addikt
válasz
Synthwave
#51
üzenetére
Akkor ebben nem fogunk egyetérteni.
A társasággal egyszer beizzítottuk a quake 3-at, a retrózás miatt, meg hát a többség persze 30+. kb. fél óráig tartott a lelkesedés és mentünk vissza QC-zni.
Pl. Nekem ma már kifejezetten tetszik a sokféle karakter. De ha kicsit klasszikusabb feelinget akarunk, akkor egy valaki választ karaktert és mindenki más is ugyan azt választja.
A legnagyobb hibája talán a saját szerver és map editor hiánya.
Na mind1 100 szónak is 1 a vége, ki így, ki úgy.
-
Aprósólyom
addikt
válasz
Synthwave
#48
üzenetére
Az rtings listában a gaming pontok szerint rendeztem. A gaming pontokból pedig nagyn nagy részt tesz ki a pixel response time teljesítmény. És amennyit rtings teszet átnyálaztam, nagyjából reprezentatívnak lehet mondani. De az is lehet, hogy gyártás és a felvevő piac miatt is úgy alakul ahogy, mert mondjuk szívesebben vesznek az emberek IPS-t. De hát a lényegen nem változat. A mai IPS-ek hozzák a képfrissítésnek megfelelő pixel response time időt.
Rájöttem a QC kapcsán, hogy hagyni kell a default 66.6667% screen scale-n. A PRO-k a high-end RTX kártyáikon is csökkentett screen-scale-en játszanak. Max 75% screen scalen.
Az én kis gagyi 1060-am így átlag 220fps+ átlagot tol és G-sync kompatiblis módban így már nagyon jó. A stutter az nagy eséllyel az enemy játékosok számlájára írható. Már összevetettem, úgy, hogy kiléptem egy nagyon lagos MM-ből. Rögtön utána elindítottam csak botok ellen egy customot és tökéletes sima játék élmény volt. Úgyhogy ma már én nem erőltetem a lagos enemys meccseket vagy játszok haverokkal customot. Sokszor vagyunk elegen ahhoz, hogy custom 2v2, 3v3, 4v4 játszunk. Igaz sajna itt is vagyunk olyanok, akiknek nem túl sima a kapcsolata, de hát nah. A quake live is csak akkor jó, ha mindenkinek jó a pingje. -
jokeph
nagyúr
válasz
Synthwave
#48
üzenetére
Elképesztően jó képe van (ezt még az IPS fan cimbik is elismerték amikor eléültettem őket).
Sajna az enyémen 2 HDMI van és 1 DP, fordítva jobban örültem volna neki - és megy DP-n a G-Sync is - átlag napi 4 órát megy 4 éve.
IPS-ből a DELL P2417H a kedvencem, 1080p@60HZ, DSUB/HDMI/DP + USB, állítható/forgatható matt kijelzős, tavaly sikerült 50k-ért 2 patika példányt kifognom gyári dobozában összes tartozékával - ezeket párban használom a munkás gépemen - ezek munkanapokon min. 6 órát mennek.
-
Aprósólyom
addikt
válasz
Synthwave
#43
üzenetére
"Az emberek hajlamosak túlozni. TN és TN panel között is óriási különbségek vannak, és pörgős játékhoz még mindig jobbak, mint az IPS vagy a VA."
Tényleg nagy különbség van Tn és TN között és ez okozza az embereknél a TN lenézését. A mi 24GN77 monitorunk viszont egy elég jó darab, nem véletlenül van jó véleményünk a TN-ről.

Viszont ma már nem feltétlen igaz az, hogy a legjobb a TN. Csak javaslok egy listás szűrést az rtings honlapján és nem véletlen látjuk azt, amit. Nevezetesen főleg IPS-t látsz az 1-1 VA és TN-k között, azok közül, amik kifértek a képernyőre
:
Szerk.: Jah és ezt ma már én is alá tudom támasztani egy Acer XV252Q tulajdonlásával. Már összevetettem face-to-face a 24GM77-tel, mert még nem adtam el. hobbista Kvékesként is azt mondom, hogy megérte és elégedett vagyok vele. Nem csak magasabb képfrissítést kaptam, hanem az input lagja is jobb valamivel. A pixel response time pedig látványosan jobb. Face-to-face egymás mellett nyilvánvaló. De ha csak egyiket használom egyszerre, akkor is érezem már a sokkal gyorsabb 240hz-es IPS panel fölényét. Nem mellékesen pedig nem látok gradiens problémákat, míg sajna a 24GM77-nek azért itt-ott azért van, bár én elnéztem neki az "arena shooter teljesítménye" miatt.
-
jokeph
nagyúr
válasz
Synthwave
#43
üzenetére
No, majd rálesek akkor, nem éreztem rendellenességet se 90-nél, se 180-nál.
TN panel: hát, az enyém is az (aláírásomban, nem volt véletlen a választása).
Egy jó 22/24"-os atomCRT-t mindig is szerettem volna, nem csak a reszponzívitás miatt. Hanem mert nincs input lag s ezáltal utánhúzás sincs.
A TN panelt azért emeltem csak ki, mert már sokan régóta temetik pedig hát na...aztán jönnek a betekintési szögekkel...
Mondom, ember, ez itt pont nem számít semmit - játékről lévén szó azt szemből nézzük nem oldalról...
-
Aprósólyom
addikt
válasz
Synthwave
#41
üzenetére
Na most direkt kipróbáltam az nvidia pendulum demot, 60hz/60fps és 120Hz/120fps módban. Természetesen élesebb a mozgás, de az inga sebessége miatt pici a látványbéli különbség. Már csak azért is, mert ha szabadon mozgok a kamerával, nem gyors a kameramozgás. És ráadásul, hála a mai aktív szinkronoknak és a pár millisec frametime különbségnek köszönhetően az input lagon is alig lehet felfedezni különbséget.
Persze a játék motorjától és sok minden mástól is függ.Viszont egy átlag játékos biztos nem nézi ennyire részletesen. És kifejezetten az átlag játék általános sebessége tapasztalataim szerint(!!!) sem igényel 60/75fps-nél többet véleményem szerint.
A mai világban én pedig kifejezetten ráhatok az emberekre, hogy feleslegesen ne füstöljön már el az éterbe több áramot.
Nem is a forintok miatt, hanem az energiatudatosság miatt. Minek futtatni mondjuk egy AC sorozatot 75fps-nél többel? Se a játékélményhez, se a játékon belüli teljesítményhez nem ad hozzá.Viszont a quake championsben 60fps limiten, konkrétan folyamatosan villog a performance issue. Gondolom, a kliens és a szerver nem tudja így összeszinkronizálni magát. kb 90fps-től felfelé kezd normálisabb, már majdnem so-so folyamatos lenni. Gyanítom nem véletlen az in-game fps limit 120fps defaulton. Próbáltam is, hogy 100fps alatt közel sem annyira effektív a movement. Vannak helyek, ahova az Istennek sem akart felugrani 90fps-nél akarakterem. 120-as limitnél egyből minden működött, ahogy kell. Tipikus Quake.
240fps-nél meg a 120fps-re mondom, hogy lassú, annyival más dimenzió a kettő.Én azt mondom, hogy mindenkinek igaza van.
Különbözőek az érzékszerveink, az idegrendszerünk. Más a játékstílus. (Elsősorban a tempóra, dinamikára gondolok.) És még egy olyat is mondanék, hogy az élettapasztalataink is befolyásolják az igényt.
Erre példa, hogy a veterán arena shooteresek hajlamosak esküdni arra, hogy ne használjunk aktív szinkront a megnövekedett input lag miatt. Viszont ma már a tesztek is igazolják, hogy egy jobb monitornál annyira jelentéktelen a különbség, hogy ma már ez sem igaz.
Rapha-t megkérdeztem egy streamben, mert feltűnt, hogy beton stabil 240fps-t mutat az in-game fps számlál. A kérdésemre elmondta, hogy azért mert 240Hz g-synces monitort használ, aktív g-sync-kel.
Mára pedig én is elmondhatom. 1 hete tesztelem quake champions alatt a 240hz-es monitorom, hogy tökéletes. Annyira kicsi a különbség input-lag-ban, hogy egy vakteszten meg sem lehetne mondani a különbséget. Amit érzek, az is lehet, hogy csak placebo, mert tudom, hogy kell legyen 1-2-3ms különbség. Amiről meg nyilván tudom, hogy annyira rövid idő, hogy biztos vagyok benne, hogy érzékelhetetlen. -
jokeph
nagyúr
válasz
Synthwave
#41
üzenetére
Hát, én most nyúzom egy ideje több féle konfigon is az eredeti RTCW-t (1.42-es patchel megkínálva, így elérhetőek a WS felbontások is egészen 4K-ig), és a penész megevett amikor 30-60 fps nyomott ki magából gyengébb konfig/VGA mellett, aláírásomban lévő konfigon stabil 90/91 FPS--el fut mint a vaj (1080p és 4K is).
Oda lehetne neki csavarni a konfig fájl átírásával 300-at is csak nem biztos hogy helyesen működne a Quake3 motor ez esetben is.
i5-7600k+HD630 Intel graphics-al stabilan tolja a 180 FPS-t (1050p).
A cikkre szereplő monitorra reagálva: azért érdekes, hogy TN paneles.
-
Aprósólyom
addikt
válasz
Synthwave
#37
üzenetére
Szerintem nem druva de nem is különös. Játéktól és játékstílustól is függ. Illetve bizonyos monitoroknál és/vagy játékoknál még az input lag sem sokkal alacsonyabb 144Hz/144fps esetén a 75Hz/75fps-hez képest.
A quake az ugye teljesen más kérdés. Az pont nem ez a kategória. -
SityiSXT
őstag
Valteri Bottas reakcióideje a 2017-es Osztrák Nagydíjon 201 ms volt. Elképesztő vitákat kavart, és Vettel például a mai napig úgy gondolja, kiugrott, és nem a reflexei voltak ennyire pengék. Nem az esportolók érdemeit akarom kicsinyíteni, de ha az F1 mezőnynél beszédtéma ez a reakcióidő, akkor nem lehetséges, hogy az esportolók sem tudják konstans azt a 170-200-at hozni, amit írsz?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Synthwave
#20
üzenetére
Itt az a lényeg, hogy ha a jelenetben valami 125 Hz-en szinkronizál, akkor hiába van 500 fps-ed 500 Hz-hez, a 125 Hz-es szinkronizáció lekorlátozza az új információt minden negyedik képkockára. Azon aztán se a monitor, se a VGA, se az egér nem segít, mert a korlát a szoftverből ered.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó prémium gamer PC Ryzen 9 + 7900 XTX 32GB DDR5 6000MHz
- Gamer PC - B450 WiFi -Ryzen 7 3700X, RX 6700 XT, 32 GB DDR4, 512 GB NVME
- Brutál Gamer PC RTX 5060 Ti 16GB, i5-14400, DDR5 32GB Garis 2027-ig!
- Zotac Magnus One barebone számítógép 1 év garanciával Foxpost az árban !!
- i5 12500/ RTX3070/ 32GB DDR4/ 1TB SSD alapú konfig/ garancia/ ingyen foxpost
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3495, 100% Akkumulátor
- 130 - 131 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 4500 / 16GB DDR4 / RX 6600 8GB / 500GB Nvme
- SK Hynix 32GB DDR4 2666MHz PC4-21300 laptop RAM
- Apple Watch Series 8 Silver aluminum 45mm / e-Sim / 6Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest




