Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#50) Aprósólyom válasza Synthwave (#48) üzenetére


Aprósólyom
addikt

Az rtings listában a gaming pontok szerint rendeztem. A gaming pontokból pedig nagyn nagy részt tesz ki a pixel response time teljesítmény. És amennyit rtings teszet átnyálaztam, nagyjából reprezentatívnak lehet mondani. De az is lehet, hogy gyártás és a felvevő piac miatt is úgy alakul ahogy, mert mondjuk szívesebben vesznek az emberek IPS-t. De hát a lényegen nem változat. A mai IPS-ek hozzák a képfrissítésnek megfelelő pixel response time időt.

Rájöttem a QC kapcsán, hogy hagyni kell a default 66.6667% screen scale-n. A PRO-k a high-end RTX kártyáikon is csökkentett screen-scale-en játszanak. Max 75% screen scalen.
Az én kis gagyi 1060-am így átlag 220fps+ átlagot tol és G-sync kompatiblis módban így már nagyon jó. A stutter az nagy eséllyel az enemy játékosok számlájára írható. Már összevetettem, úgy, hogy kiléptem egy nagyon lagos MM-ből. Rögtön utána elindítottam csak botok ellen egy customot és tökéletes sima játék élmény volt. Úgyhogy ma már én nem erőltetem a lagos enemys meccseket vagy játszok haverokkal customot. Sokszor vagyunk elegen ahhoz, hogy custom 2v2, 3v3, 4v4 játszunk. Igaz sajna itt is vagyunk olyanok, akiknek nem túl sima a kapcsolata, de hát nah. A quake live is csak akkor jó, ha mindenkinek jó a pingje.

Jevons paradox

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.