Hirdetés
- Toomy: FOXPOST régen jó volt, de ma már jobban jársz ha elfelejted.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- MasterDeeJay: i7 4980HQ asztali gépben (vs i7 4770)
- leslieke: leslieke farmerzsebe
- laca223: Miért győz a kollektív meggyőződés akkor is, ha saját magát teszi tönkre?
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
Új hozzászólás Aktív témák
-
^Clown
addikt
GTi ülésben még nem ültem, de csak jókat olvastam eddig róla. A másik ülésnek az az előnye, hogy fele annyiért megkapod

Jó az ELF olaj, de legközelebbi cserénél ragaszkodj az 5W-40-hez (ha nem azt akarja belerakni a cimbora).
Vezérlés alatt a vezérműszíjat szokták érteni, illetve a vezérműszíj-feszítő csapágyat (és ha kicsit tágabban értelmezzük, akkor a vízpumpát is, mivel a vízpumpát is a vez.szíj hajtja). Ha nem tudod mikor volt cserélve, akkor cserélni kéne szerintem. Amikor én vettem az autót, az első volt azt lecserélni, szerelő meg is mutatta, hát szép repedezett volt...
Bővebben: A forgattyústengely által hajtott vezérműszíj hajtja a vezérműtengelyt, amely a szelepek nyitását és zárását vezérli, ezzel pedig lehetővé teszi a motor működését.
Elsősorban a forgattyústengely és a vezérműtengely közötti összeköttetést biztosítja (a dízel motorok esetében a befecskendezőszivattyú)Ha elszakad, megáll a motor. De nagy baja nem lesz! Ilyenkor ugye a szelepek (amiből neked 16 van) össze vissza mozognak, de szerencsére ez olyan motor, hogy nem tudja a dugattyú elgörbíteni őket. Csak megállsz vele a pusztában

Szelepszár-szimmering meg egy gumi-szerű gyűrű, amiben a szelepek le-fel mozognak, ezek tartják a helyén az öntvényben. Sajnos gyárilag nem valami jó minőségű került bele, így az említett kb. 150k km alatt elkopnak, ekkor a szelepek mellett, mivel a szimering nem tömít rendesen, szökni-fogyni kezd az olaj, bekerül az égéstérbe, ekkor jön a kék füst (tipikus olaj-égéskor van kékes kipufogó-füst).
De ha ezzel nincs gáz, akkor örülj neki, használd tovább a gépet, nem kell rágörcsölni
HF: hengerfej akart lenni ,bocsi

szerk: maga a 16db szimering filléres tétel, a munkadíj a sok, plusz ugye ha leveszik a HF-et, akkor síkoltatni kell (levesznek belőle kb. 0,1-0,2mm-t, hogy teljesen sík legyen), új HF tömítés, új szelepfeél-tömítés, és úgy vissza. Szóval sok a meló vele, anyagköltség viszont elég kevés.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Yettel topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Számotokra mi volt az év játéka 2025-ben?
- Witcher topik
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
- Eladó Mobiltelefon Telefon tulajdonságai : Xiaomi Redmi Note Pro Plusz 14 Kártyafüggetlen 51
- Lenovo ThinkPad P53 i7-9850H 32GB RAM 256GB NVMe Quadro T2000
- HP ProBook 640 G8 laptop, i3-1115G4, ajándék egér és táska
- Lenovo ThinkPad X13 G2 13.3" -50% AMD Ryzen 5 Pro 5650U Hexa-core 16GB 512GB SSD FHD
- Gaming PC - R5 9600X,RTX 5070 12GB,32GB DDR5,1TB NVMe,850W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


