- sh4d0w: Tele a hócipőm
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- Meggyi001: Kuponok....
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gurulunk, WAZE?!
- urandom0: Új kedvenc asztali környezetem, az LXQt
Új hozzászólás Aktív témák
-
^Clown
addikt
GTi ülésben még nem ültem, de csak jókat olvastam eddig róla. A másik ülésnek az az előnye, hogy fele annyiért megkapod
Jó az ELF olaj, de legközelebbi cserénél ragaszkodj az 5W-40-hez (ha nem azt akarja belerakni a cimbora).
Vezérlés alatt a vezérműszíjat szokták érteni, illetve a vezérműszíj-feszítő csapágyat (és ha kicsit tágabban értelmezzük, akkor a vízpumpát is, mivel a vízpumpát is a vez.szíj hajtja). Ha nem tudod mikor volt cserélve, akkor cserélni kéne szerintem. Amikor én vettem az autót, az első volt azt lecserélni, szerelő meg is mutatta, hát szép repedezett volt...
Bővebben: A forgattyústengely által hajtott vezérműszíj hajtja a vezérműtengelyt, amely a szelepek nyitását és zárását vezérli, ezzel pedig lehetővé teszi a motor működését.
Elsősorban a forgattyústengely és a vezérműtengely közötti összeköttetést biztosítja (a dízel motorok esetében a befecskendezőszivattyú)Ha elszakad, megáll a motor. De nagy baja nem lesz! Ilyenkor ugye a szelepek (amiből neked 16 van) össze vissza mozognak, de szerencsére ez olyan motor, hogy nem tudja a dugattyú elgörbíteni őket. Csak megállsz vele a pusztában
Szelepszár-szimmering meg egy gumi-szerű gyűrű, amiben a szelepek le-fel mozognak, ezek tartják a helyén az öntvényben. Sajnos gyárilag nem valami jó minőségű került bele, így az említett kb. 150k km alatt elkopnak, ekkor a szelepek mellett, mivel a szimering nem tömít rendesen, szökni-fogyni kezd az olaj, bekerül az égéstérbe, ekkor jön a kék füst (tipikus olaj-égéskor van kékes kipufogó-füst).
De ha ezzel nincs gáz, akkor örülj neki, használd tovább a gépet, nem kell rágörcsölniHF: hengerfej akart lenni ,bocsi
szerk: maga a 16db szimering filléres tétel, a munkadíj a sok, plusz ugye ha leveszik a HF-et, akkor síkoltatni kell (levesznek belőle kb. 0,1-0,2mm-t, hogy teljesen sík legyen), új HF tömítés, új szelepfeél-tömítés, és úgy vissza. Szóval sok a meló vele, anyagköltség viszont elég kevés.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Fotók, videók mobillal
- LEGO klub
- iPhone topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hálózati / IP kamera
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Elektromos autók - motorok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Battlefield 6 - Középpontban a kampány
- További aktív témák...
- Apple iPhone 15 Pro max 255GB,Kábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy S24 FE / 8/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Garmin USB ANT Stick jeladó eladó
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 4060Ti 16GB Zalman Z1 Plus Cooler Master 650W
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest