Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Thronks.90

    tag

    válasz bacsis #1 üzenetére

    Bocs hogy nem szerkesztve, de most jutott eszembe ezt még leírni. Az hogy beleraksz egy nagyobb, erősebb motort, nem igazán szabályos. Belemegy az 1.6 talán motortartó bakokat kell cserélni és annyi, de ha a KPM- es bácsi meglátja, nem fog örülni. Engem is egyszer állítottak meg, csak rázta a fejét a muksó aztán mondta, hogy most menjek haza és maradjon a garázsban a kocsi egy darabig, mert legközelebb leveszi a rendszámot :)) . Motor az eredeti motorja néhány kisebb átalakítással, annyi hogy le van ültetve 6cm- t, sportkormány, gyáritól 10+%- ot eltérő gumik (205/50 r15) sprotkipufogó.

    @Fr0z3n

    Turbónyomást? :DD fasza lehet :D nekem csak kivezetés van előre, hogy legyen torlólevegő, az is sokat dob rajta 50+ km/h- nál, de szerintem a turbótól szétnyílna a hengerfeje, mint a tubarózsa, lévén 1mm le van köszörülve a hengerfejből... így is folyamatosan tömítéscserés (kb 10000Km- enként). Legalább meg tudom oldani az olajcserével együtt >.<

  • Thronks.90

    tag

    válasz bacsis #1 üzenetére

    Szervót nem nehéz belerakni, kell bontóból egy szervós kormánymű. Nekem a 30éves kettesgolfomban is van, bár az Golf3- é. Szépen fel lehet extrázni, Én autóm is fel van, gyakorlatilag nem jött ki így kocsi a gyárból (Szervó, klíma, távirányítós zár, bicskakulcs, gombos csomagtérajtó, állítható kormány). Nem tudom így hirtelen mibe fájhat egy szervós kormánymű bele, enyémbe kb 30k volt bontóban + beszerelés ideje (Mi raktuk bele)... Tuiningnak pedig ha karburátoros, egyszerű dolgod van. Csak ha a fúvókát cseréled benne vagy kap egy nagyobb karburátort + kap egy sport levegőszűrőt és egy kipufogórendszert 5- 15 lóerőt is kaphatsz, plusz magasabb fordulaton se fogy el az erő. Ha injektoros, akkor valami úton módon biztos lehet programozni, mástnem lambda jel hamisításával, de azt nem ajánlom, mert sokkal nagyobb galibát okozhat mint hasznot. Gyújtást is lehet esetleg cserélni valami komolyabbra, de annak önmagában sok értelme nincs. Aztán ha komolyabban belemennénk jöhet(nek) a vezérműtengely(ek), a szívó/kipufogócsonk polír, hengerfejköszörülés, dugók cseréje, egyéb könnyítések. Minden tuning először a megbízhatóság rovására megy, ezt tudni kell, és aki azt mondja hogy neki minden elsőre jó volt az szerintem hazudik ( hacsak nem egy bevált és köztudottan jól működő alkatrészt tett bele vagy átalakítást végzett) Nem titok, hogy az Én autómnak is vannak és voltak is gyermekbetegségei, pl sokat szoptam a gyujtással (ez már tirisztoros), a Km órával ( nem jelzett, vagy fals jelet adott sokáig) illetve más elektronikus alkatrészekkel is volt gondom... Ez az autó(sz)építés szépsége.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés