Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • floatr

    veterán

    Álomvilág amiről ez a két ember beszél. Egyrészt tegyük fel, hogy informatikából mindent meg tudnának tanítani órai munka keretén belül. Ehhez ugye kéne az eszközpark, képzett és motivált tanárok, no meg persze jól kidolgozott, és évente frissített tanterv. Ekkor ugye a gyerek hazajön, és nem otthon kell rájönnie a dolgokra, hanem egyenesen ő segíti ki a szüleit, ha valami nem megy nekik, hiszen ők baromira az átmeneti időszakban szívtak, és nem értenek semmihez sem.

    A probléma ott van, hogy nem csupán informatikai alapismeretekből oktatom én kényszerűen -- mert hogy pl szövegszerkesztés témában LO és GDocs nem merül fel még hagyján, de az MSO-t is én mutatom meg neki -- de gyakorlatilag majdnem minden tantárgyat mi tanítunk nekik, mert valamiért az iskola erre csak félig képes. Matek, magyar, idegen nyelv, történelem, köri/természetismeret, de lassan már a testnevelési alapok is rám hárulnak, mert a tanárnak van 2-3 kedvence, az összes többi lúzernek van elkönyvelve... Ehhez képest semmiség, hogy én mutatom meg a gyereknek, hogy pl. van egy wikipédia, ahonnét össze lehet szedni az egyéb órákon kiadott nagyfeladatokhoz az ismeretanyagot, én mutatom meg, hogy hogyan lehet nyomtatni, meg prezentációt készíteni, vagy levélben elküldeni a tanárnak.

    Arról nem is beszélve, hogy sok helyen hagyják érvényesülni azokat a trendeket, hogy aki nem tanul, az a májer, és az alapvető társadalmi normákra képtelenek rászoktatni a gyerekeket

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés