Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#136) cocka


cocka
veterán

Kedvenc példám. Gyógyszerkiváltás másnak.

Mit kér tőled TAJ számot, OK, bediktálod. Mondod mit akarsz, aztán személyit kér, de csak azért, hogy ellenőrizze, megvan-e a kártya, majd odatol az orrod alá egy fecnit, hogy írd alá. Nem lehetne ezt az aláírást mondjuk kiváltani az e-személyis PIN kódommal, ha már személyit kérnek?

Mondjuk hiába állítottam be az e-azonosítás PIN kódot, soha sehol nem kérik, meg még hülyének is néznek, hogy mit akarok én. A kártya már mindent tud vagy mindenre is fel van készítve, az infrastruktúra már kevésbé, de még ha kiváló is lenne a mögötte lévő infrastruktúra, ahhoz először a fejekben is rendet kéne tenni. Hiába működne esetleg jól a rendszer, ha mindenki síkhülye a kezeléséhez. Ez itt a legnagyobb gond.

Elektronikusan bejegyzett ajánlott küldemény feladása.... amikor az egész OK, és már tudni kéne használni a rendszert, aztán úgy kezdik, hogy lebeszélnek róla, úgy folytatják, hogy jajj hogy is kell ezt, mit is kéne most nekünk csinálni... nem is értették mit akarok. 15 perc alatt akarták "rajtam begyakorolni" élesben, mire rájöttek mit hogy kell. Gondoltam magamban, ezt nektek már tudni kéne. És jönnek ilyen hülye érvekkel, hogy de még sose próbált így feladni levelet senki. Ennyit a 21. századi módszerekről. LOL

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.