Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#12) Alg válasza futo001 (#10) üzenetére


Alg
veterán

A kormányon nincs integrálva a kábelezés, látszik az első képen milyen kusza volt. Kicsit lehetett volna javítani rajta egyébként is, de így most ég és föld. Mivel szeretnék majd bikepacking túrákra is menni, ott sokat segített, jobban elfér a bar roll.
Jobb nem lett a váltás, eddig is tökéletes volt a mecha 105-ös szett, kényelemben 2 dolog ami nagyon észrevehető:

- Semi sync váltás, azaz ha az elsőt váltom akkor hátul automatikusan utánnaállít - ezt eddig mindig kézzel csináltam, most automatikusan megy. De lehet full syncro is ha valakinek azt kell, ilyenkor szépen sorbateszi az összes lehetséges áttételt (elvileg ugye 2, gyakorlatilag inkább 18 a keresztbe váltás miatt) és csak fel-le kell váltogatni, ő megoldja hogy milyen első/hátsó állásban kell lennie.

- A másik a két rejtett D-fly gomb a fékváltókar tetején, ezzel tudok lapozgatni a Garmin fejegység nézetei között, vagy egy gombnyomásra előhozni a térképet, vagy a lámpát ki/bekapcsolni.

+1: nem bacca a vádlimat az első váltó kiálló bowden-vége :DDD

@totron: Garmin computer, lámpák, powermeter, sebességmérő (utóbbi kettőbe csak 2032-es elem kell néha). A másik kérdést nem értem - patkófékes a bringa, a felnit fékezi, nem az újabb fajta hidraulikus tárcsafékes megoldás.

[ Szerkesztve ]

"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.