Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaTTeS

    senior tag

    válasz MaTTeS #7760 üzenetére

    Cseréltettem a készüléket tegnap. Először nem akarták cserélni mondván, hogy a gyári fülhallgatójával kell használni. Mondom ez faszság, akkor minek raktak rá szabványos 3.5mm-es füles csatlakozót. A gyári fülesek amúgy is hulladékok többé kevésbé
    Gyári fülessel ott kipróbáltam, azzal bolti körülmények között nem hallottam semmit, de saját Xears és öcsém Sennheiserével lehet hallani. Kicseréltük a készüléket, hazahoztam és az is produkálja ugyanazt a hibát. Teljesen halk szobában a gyári fülessel is lehet halkan hallani az éles sercegést az alapzaj mellett. Sennheiserrel és a Xearssel nem kell csendes szobában sem lenni. Bevilágítás "természetesen" megvan és ennek a darabnak a külső hangszórója max közeli hangerőn recseg (az előzőnek nem recsegett...).
    Ezek örömére beszéltem a benti eladóval, hogy nem fogadom el az újabb cserét és pénzvisszafizetést kérek a készülékre (feltöltőkártyásan vettem). Függetlenül, hogy a sim kártyát ki sem bontottam, annak az árára nem tartok igényt, jó lesz tartalékban, a készülék árát adják vissza. Azt mondta, hogy ő pénzt nem adhat vissza és írjak a Telenornak emailben és majd ott elbírálják. Írtam egy e-mailt és várom a telefonhívásukat. Ha keddig nem hívnak, akkor kénytelen leszek megint egy cserét kérni, ne egy szar hangszórós telefon maradjon rám. De valószínűleg az is szar lesz. Szóval itt állunk jelenleg.

Új hozzászólás Aktív témák