"A Jeff annyit írt vissza, hogy megfontoljuk amit írtam, a jövőbeni beruházások alkalmával."
Ez elbocsátást jelent virágnyelven?
[ Szerkesztve ]
"A Jeff annyit írt vissza, hogy megfontoljuk amit írtam, a jövőbeni beruházások alkalmával."
Ez elbocsátást jelent virágnyelven?
[ Szerkesztve ]
Nem, az általában azt jelenti, hogy "Duly noted", és bekerül a többi 500 levél közé a süllyesztőbe.
"- Nagyapa, Te hős voltál a háborúban?. - Nem de örülök hogy hősökkel szolgálhattam."
Kíváncsi leszek mi lesz a folytatása a sztorinak.
Sajnos a cégeknél lévő felső vezetők nagy része képtelen elviselni a kritikát, mert abban a tévhitben élnek, hogy ők tévedhetetlenek, és mindenhez IS értenek... közben a valóság meg az ellenkezőjét igazolja.
''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''
Kutya ugat, a karavan halad tovabb. A policy miatt megkerdezik, de valtozas nem lesz.
Jeff valszeg lexarja a helyzetet, neki a lenyeg hogy a mutatok jok legyenek, aztan hogy a biorobotnak mi a velemenye, az mar nem fontos.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
(#5) Hieronymus
Nálunk ez nagyon civilizáltan történik.
A felmérést egy külső cég készíti. Jelesül a Great Place to Work.
Mivel az elmúlt évben a mi részlegünk átkerült egy másik egységhez, immár másodjára volt alkalmam kitölteni a terjedelmes kérdőívet.
Szerencsére az előre nyomtatott kérdőíven egyedi sorszámozást alkalmaztak. Az enyém éppen 11432_01_009.
Az első alkalommal nem történt lényeges változás, most elég pesszimistára sikerült kitölteni a lapokat.
Majd kiderül most lesz pozitív változás vagy se.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Nem hiszem, hogy az megtörténhet, hogy emiatt elbocsátás lesz.
Eleve nincs elég hülye aki dolgozzon.
Most is külsős emberek vannak szerződéssel, akik kisegítenek.
Mivel nem voltam lekezelő, sem alpári, és mondani valóm az én szemszögemből teljesen hiteles, mi lehet a legrosszabb? Semmi szarnak az egészre, mint eddig is.
Viszont eleget tettem a felhívásnak, amit maga Jeff tett a monológja során.
Személyesen is megmondtam neki, ha nem tetszett valami, így sejti, nem azért írtam, hogy örömet szerezzek néki.
Nekem meg jó időtöltés volt munka helyett, meg egy kis agytorna.
A problémák most már írásban is rögzítve lettek, így ha valaki kérdőre akár vonni, akkor csak továbbítom azt a levelet, és felrakom a kezem, én szóltam, a többi már a te bajod, locsolód tovább a pénzt, és én dolgozók tovább kb értelmetlenül, vagy valamit teszel ellene, és valtoztatsz.
Közvetlen főnököm ugyan ezt próbálja elérni, ne hülyeséget próbáljunk csinálni mindenáron.
Remélem sikerül.
Mi ezt face-2-face kaptuk meg a volt munkahelyemen - a volt státusz tegnaptól él -, voltak ilyen vezetői gyűléseink, elmondtuk a kínunkat-bajunkat, majd a termelés vezető, műszakvezető meg aki épp jelen volt "felírtam, foglalkozni fogunk vele"....
n o p e !
egyszer anno nálunk is csináltak úgynevezett 360 fokos felmérést.
jött a hr gizi interjúztatni, nagy kérdőívvel. én meg elkezdtem mesélni, hogy mi nem jó. 5 perc után nem jegyzetelt többet.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Persze, hogy lesz pozitív változás, ezentúl nem pazarolják az időd felesleges kérdőívek kitöltésével.
(#10) Luck Dragon válasza Hieronymus (#5) üzenetére
Mi cégünk is külsőst alkalmaz .. de mindig híresztelik , hogy ugye anonim .
De amikor egyedi azonosítóval kell belépni majd mikor a kérdéssor végére érsz megkérdezi hogy mi a nemed és mióta dolgozol a cégnél ... részemről ott zártam be az ablakot és távoztam az irodából .
Cikkhez .
Sajnos beleket törődni , úgy sem lesz változás vagy csak annyira minimális , hogy azt higgyétek történni fog valami pozitívum . Lerágott csont .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Én ma néztem nagyot mikor 2 métert zuhant a PKD szerszám.
2 éve mikor elszakadt a mozgató szalag akkor össze lett írva mi kellene az üzembiztos működéshez.
Nem meglepő módon nem lett belőle semmi, szalag pótolva, pozíciók finomhangolva. Oszt had menjen.
A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM
Úgy vagyok vele, ne inkább ne legyen anonim, a véleményem kulturált formában építő jellegű, és Engem Véd.
Én szóltam!
Innentől nem az én problémám.
Csak amikor többszáz vagy ezer dolgozót véleményét kérik a személyes rész hosszú és egyben frusztráló .
Egyszerűbb egy olyan rendszer amiben pontokra vagy épp skálán értékelheted a céget, vezetőket , értékeket , stb és a végén ha szeretnél a jegyzet rovatba még kiegészítheted az adott témakört .
Azaz egy statisztikus elrendezésben hamarabb lehet leolvasni a legfőbb mondjuk top tíz problémát .
Amúgy miért nem alszol már megint ?
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Kemény vagy! Azért az a hulladékolajas kemény.
Hasonlót én is csináltam egy névtelen felmérésen Főni felolvasta, félremagyarázta, röhögtünk (mondjuk inkáb azokon a marhaságokon, amit mondott), aztán ment minden tovább. Mondjuk nem sokkal később ondtam fel ott, részben a felsoroltak miatt
@Luck Dragon : Én az ilyeneken nyugodt szívvel pontoztam le mindent, soha nem volt belőle baj. Az egyedi azonosítás valószínűleg annyira kell, hogy egy ember egyszer tudja kitölteni, de nem tárolják be az eredménybe.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
Fordítva is érteni kell, a statisztika nem fogja elmondani azt amit leírtam, mert ezeket az összefüggéseket nem látják az irodában. Ha nem értik miért történik, nem tudnak rajta változtatni.
Az más kérdés akarnak e változtatni.
Ne vagyok kemény, csak elég öreg ahhoz, hogy megmondjam mit tartok hülyeségnek, anélkül, hogy idegbeteg lennék tőle.
Így sokkal jobb, mert nem az én gondom a továbbiakban.
Azaz! Problémát a megfelelő helyen jelezni, majd hátradőlni, és várni a megoldást
Mutogatni való hater díszpinty
Abban biztos lehetsz, nem fogok saját zsebből egy KÖF kapcsoló szobát felhúzni, vagy bővíteni a generátor telepet.
Olyan smucig vagy
Mutogatni való hater díszpinty
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
ha azt akarod, hogy komolyan vegyék, pakolj oda számokat... ha azt látják, hogy ilyen-olyan megoldással mennyi anyag-/bér-/egyéb költséget tudnak spórolni, azonnal komolyan fognak venni
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Ez egy vállalkozás. Bíznisz. Egységnyi munka, egységnyi bérért.
-Főnök! Ezt találtad ki, ez nekem ennyi plusz melóval (idővel, eneriával, stb.) jár. Ezért én ennyit és ennyit kérek. Megér ez neked ennyit, törlöd a plusz terheimet, vagy beadjam a felmondásom?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Ki alkalmaz kit, ez itt a kérdés?
Vagy ezentúl Turbinalapát limited lesz a neve?
[ Szerkesztve ]
Meg a kutya fülét, meg a végén azt is a nyakamba sózzák, hogy ha meg tudom csinálni akkor miért ne
Szenvedjenek csak, azért vannak a vezetők, hogy be tudjak bizonyítani milyen zsenialisak.
Fordítva működik nálunk szerencsére, adott az időkeret amit eltoltok a munkába. Az, hogy mennyi dologgal készülök el, az nem kérdőjelezhető meg.
Egyedül vagyok, és 24 órás készenlétben, meg ugye csinálom részben az adminisztrációt is, úgyhogy ha nem jut idő másra, akkor nem jut... Majd a váltótárs
Nekem nem adja ki a matek. Vagy a váltótárs pengébb nálad és akkor jobb lenne lapítanod, vagy egymásra hagyogatva halmozódni fog a feladat és bármilyen nagy is legyen a cég kapuja, előbb-utóbb behozhatatlan lesz rajta a hátrány és akkor világ csúfjára künn marad. Az meg elég gáz, ha vki ellátogat egy céghez, de nem tud bemenni a kapun, mert eltorlaszolják a behozhatatlan hátrányok.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Máshoz értünk.
En hibát keresni szeretek, és problémát megoldani, ezt nem lehet órákban behatárolni.
Kolléga meg nagyon jó a repetitív feladatokban.
Megcsinálom azt is, csak nem mindig marad idő rá
Ha valami feladat jön, az úgy kezdődik álltálában a részemről, hogy javítsuk meg a hozza kellő felszerelést is, mert az sem jó.
Így én sokkal kevesebbet csinálok meg elsőre, aztán viszont mindenkinek gyorsabb, hiszen minden jó, nem kell vacakolni vele.
Egyszerű példa: pneumatikus pumpa, a szívóág folyamatosan eltömődött, a kollégát nem érdekelte, szenvedett vele.
Jómagam, szétvágtam egy sprés dobozt, a félgömb részéből kiszedtem a préselt szelepet, oda pont egy 3/4-es KK csőcsatlakozó ment bele, a vágott részre meg vettem alumínium szúnyoghalót, amit 2 rétegben ráfeszítettem.
Ezt meg kellett ismételnem minden pumpával.
Masik, a legtöbb esetben nincs meg a megfelelő személy/eszköz, mert az úti bolond nincs ott, akinek ott kellene lenni. Mit tudok, csinálni, majd a váltással talán majd lesz az is.
Vagy éppen a külsős személy meg nem érkezett meg.
A 20k Órás szervizt 13K óráig halogattuk...Nem miattam
Ez az ami hianyzik, a hibaelharitas, butykoles.
Amikor meg beuzemelessel foglalkoztam, volt egy mondasom, hogy du. 3 utan nem kezdek uj hibaelharitasi munkaba, csak akkor, ha eletbevagoan fontos (mukodjon a motor).
A plant manager-ek sose ertettek meg, hogy az alkatresz / gepgyartok a nemeteknel reggel 6-7-kor kezdenek dolgozni, delutan 4-kor mindenki elhagyja az epuletet es nincs rendes support (gazmotor kivetelevel, de ha nem vettek meg az extended supportot [altalaban nem], akkor ugyanott voltam, mert senki nem foglalkozott a bajommal). Ugyanugy a programozo se all mindig idle-ben, hogy amikor Stanlee hivja, akkor rogton az adott hibaval kezdjen el foglalkozni.
Ha maradt delutan ido, akkor az azzal telt el, hogy felmertem, mit kell kovetkezo nap majd csinalni, vagy mit kell rendelni, dokumentaltam. Ami megmaradt tennivalo, az ment at a masik napra, mert nekem nem volt valtotarsam.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
bejegyzés Turbina elvtárs megírta levelét